Fru Uperfekt Skrevet 8. januar 2017 #921 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Lager til en liten mocktail Endret 8. januar 2017 av Fru Uperfekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #922 Del Skrevet 8. januar 2017 Kunne ha fått med meg "Destination Docklands" I London i 90 (eller 91) og var fast bestemt på å se han på siste turen nå i høst. Men Spektrum var utsolgt, så planen var Global i Stockholm, men så ble det noe familiært.som ødela den helgen. Har en del av han selv, noe på vinyl, noe på CD, noen samleboks video (VHS!) fra konserter ++ Men altså ingen konsert enda. Her er en av favorittene fra The Time Machine. Litt til ære for @Jerry Lee også, siden det er sammen med verdensklassepianisten Lang Lang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #923 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg liker Lang Lang! Hører på her mens jeg koser meg med en lakrissoftis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #924 Del Skrevet 8. januar 2017 Nå ble jeg issulten på lakris! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #925 Del Skrevet 8. januar 2017 Det er knallgodt! Ingen av mine venninner likte det da jeg presenterte det for dem. Jeg er nok unik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #926 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg hadde garantert likt den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #927 Del Skrevet 8. januar 2017 Bra. Håper at det skjer en liten revolusjon på norsk softisfront snart. Jeg har ventet lenge nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #928 Del Skrevet 8. januar 2017 Hvor kan jeg få tak i en slik en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. januar 2017 #929 Del Skrevet 8. januar 2017 7 timer siden, Zenobia skrev: Enkelt: slutt med å forsyne deg bak bardisken med alkoholholdige varer før klokka 21. Du blir pære dritings, og husker ikke hva du gjør. Du er en hyggelig pianomann ellers Ellers: Hei til alle andre også! Er kort innom før jeg drar videre. Og til @Fru Uperfekt God lesning opp! Jeg rekker kanskje å komme innom igjen senere i kveld eller til uka. Jeg har problemer med å sitere, og KG er VELDIG tregt i dag, så andre spørsmål dere har stilt i mitt fravær får vente. kos dere videre Takk, takk jobber med saken 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. januar 2017 #930 Del Skrevet 8. januar 2017 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Kunne ha fått med meg "Destination Docklands" I London i 90 (eller 91) og var fast bestemt på å se han på siste turen nå i høst. Men Spektrum var utsolgt, så planen var Global i Stockholm, men så ble det noe familiært.som ødela den helgen. Har en del av han selv, noe på vinyl, noe på CD, noen samleboks video (VHS!) fra konserter ++ Men altså ingen konsert enda. Her er en av favorittene fra The Time Machine. Litt til ære for @Jerry Lee også, siden det er sammen med verdensklassepianisten Lang Lang. Du bør virkelig prøve å få det til, han er nok best utendørs så ville anbefalt ett slikt show 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #931 Del Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Hvor kan jeg få tak i en slik en? Ikke helt det samme, men om du er i Danmark, får du kjøpt denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #932 Del Skrevet 8. januar 2017 Men da står "gammel vaffel" på islisten, med guf og flødebolle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #933 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Men da står "gammel vaffel" på islisten, med guf og flødebolle. Hva betyr det? Her er en oppskrift om du vil lage is selv "Lakris-is Oppskrift av Roar Langli og Even Riis fra Kulinaris Dette trenger du: • 6 dl Kremfløte • 200 gr søtet kondensert melk • ca 1 ss Lakrispulver Slik gjør du: Pisk alle ingrediensene sammen til det blir krem, settes i fryseren i 3 til 6 timer. Ferdig! " "Lakris-saus Dette trenger du: • 1 pose Tyrkisk pepper drops • 50 sukker • Litt vann Slik gjør du: Dropsene knuses så fint som mulig. Ha litt vann i bunnen av en kasserolle, ha i knuste drops og sukker. Kok opp og rør godt til dropsene er helt oppløst. Avkjøles." http://www.tv2.no/a/7394538/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. januar 2017 #934 Del Skrevet 9. januar 2017 God natt og sov godt alle sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #935 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) God natt! Endret 9. januar 2017 av Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #936 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) *Sette seg ved Starck'en med en akevitt. Fundere over hvordan livet mitt har blitt. Ble ikke slik jeg ville det, så jeg får bare spille med. Og håpe at det neste blir litt mindre dritt.* ..... Servitør? En akevitt til, takk. Endret 9. januar 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2017 #937 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hvor kan jeg få tak i en slik en? Vet dessverre ikke. Utenlands sikkert. 23 minutter siden, Jerry Lee skrev: Fundere over hvordan livet mitt har blitt. Ble ikke slik jeg ville det, så jeg får bare spille med. Og håpe at det neste blir litt mindre dritt.* Er du klar til å gjøre "de nødvendige justeringer" akkurat nå og gjennomføre det, så blir ting endret til det bedre. Endret 9. januar 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #938 Del Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er du klar til å gjøre "de nødvendige justeringer" akkurat nå og gjennomføre det, så blir ting endret til det bedre. Takk for at du tror det. ☺ Mener ikke å være ufin, men ikke prøv å belære meg om noe du ikke vet noe om. Ok? ☺ Men, igjen...takk. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #939 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Men her skal det jo være festlig. Så spell opp, Starck. 😀 Endret 9. januar 2017 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #940 Del Skrevet 9. januar 2017 "....they call it lovin' up a storm. It's good for you, Honey. It won't do you no harm." - Jerry Lee Lewis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå