Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Det er fint :) Forsyn deg, værsågod :blomst:

Mmmm-mmm! alle er gode, men den første er nok spesielt god :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

Mmmm-mmm! alle er gode, men den første er nok spesielt god :Nikke:

 

Takk for at du prøvesmakte :klemmer: Jeg skal snart i seng, og poster en sang, og ønsker deg og alle dere andre en god natt og sov godt :klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gregor Clegane
18 minutter siden, Adele skrev:

Liten titt innom fra meg bare for å vise at jeg lever enda :fnise: Ha en fin natt :)

Godt å høre. Godt natt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Nei...ikke akkurat...  :ninja:........Må nok stå over det der....:fnise:

 

Jeg er heller ikke noen danser :) Vi kan jo hygge oss med å se de andre  danse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åhh?!? Jeg sitter jo her i pysjamassen jo... :ninja:  Kan noen steppe inn der plis? 
*krmte halsen og si med høy og klar stemme* 
Da vil jeg få lov til å gratulere @An0nymBruker med innlegg nummer 4000 på side 200 = fine tall for ei fin jente!
Du gjør minst tre menneskers jobb når det gjelder å få folk til å trives i hyggelige tråder - over alt!   :klappe: 
Premien er en ukes hotellopphold med full pensjon og underholdning/spa når du måtte ønske. 
6011705-830---10.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Åhh?!? Jeg sitter jo her i pysjamassen jo... :ninja:  Kan noen steppe inn der plis? 
*krmte halsen og si med høy og klar stemme* 
Da vil jeg få lov til å gratulere @An0nymBruker med innlegg nummer 4000 på side 200 = fine tall for ei fin jente!
Du gjør minst tre menneskers jobb når det gjelder å få folk til å trives i hyggelige tråder - over alt!   :klappe: 
Premien er en ukes hotellopphold med full pensjon og underholdning/spa når du måtte ønske. 
6011705-830---10.jpg

Tusen takk snille og gode Hoppetaujenta :klemmer: Jeg synes ikke at jeg gjør mye. Dere alle gjør veldig mye for å skape trivsel her :hjerte::blomst:  Det er sikkert noen andre som kan danse her i steden :jepp: Kanskje @Adele, @Neinøff og @Zenobia vil danse? :jepp:

Ha en fin kveld Hoppetaujenta og alle dere andre :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...