Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Du har rett i det, men kattene forsynte seg selv nedi kjelleren :jepp: Vin fristet mer enn husmus, for å si det slik :) 

Jaja de er borte nå:sleep: God natt Ano:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 De låste meg inne mens jeg var på do   ...nei, så gæli.   :lur:

Mot flaskehyllene, fremad storm! :skaal: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, An0nymBruker skrev:

Hei :) Værsågod :blomst:

7-frozen-pina-colada-400.jpg?itok=9-3xIA

Du,hjertelig takk ❤ Den var akkurat sånn jeg ville ha den. Meen,jeg rakk ikke å drikke opp før jeg falt pladask i senga og sovnet som barn.Du var jaggu raus med alkoholen! (Hadde noe innabords før jeg kom,men det snakker vi ikke om) 🤕

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Zenobia skrev:

Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne):

<…>

Rett og rett, men feil. Musikken falt i smak :takke: og den kan jeg holde takten til. Men den passer seg ikke for danseskoparkettslitasje, da takten har for lav bpm. Dog om tanken var å tilby deg og den for en god gammeldags "klinas",  så er jeg fristet til å takke ja - den var jo passe lang til det formålet. :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Frkwitch skrev:

Du,hjertelig takk ❤ Den var akkurat sånn jeg ville ha den. Meen,jeg rakk ikke å drikke opp før jeg falt pladask i senga og sovnet som barn.Du var jaggu raus med alkoholen! (Hadde noe innabords før jeg kom,men det snakker vi ikke om) 🤕

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...