An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3881 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Neinøff skrev: Ditto. Men i morgo e d laugardagir, kanskje da? Tusen takk Ja, det hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3882 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Takk for anbefalingen til rusbrus for @Hoppetaujenta Bærre huggeleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3883 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Tusen takk Ja, det hadde vært fint Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2018 #3884 Del Skrevet 9. februar 2018 Ja, det sier jeg også...og takk til An0 som takker for hjelpen også. Kjøpes dette i vanlig ølutsalg eller på polet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3885 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) 26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Helt rett. Danseskole er på. Jeg er på. Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne): 22 minutter siden, Frkwitch skrev: Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det Velkommen innom til etablissementet Innser nå at jeg ikke har sett deg her før, så det passet seg med en mer formell hilsen. Ser du har blitt ekspedert Karaoke skulle da gå fint? Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus. 11 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det høres hyggelig ut med quizkveld Kanskje de andre her blir med på det Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt Godnatt! 10 minutter siden, Neinøff skrev: Smørbrød ice nei, prøver igken.. autocorrect.. Smirnoff Ice! Den er best! Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit Endret 9. februar 2018 av Zenobia Glemte formalitetene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3886 Del Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, det sier jeg også...og takk til An0 som takker for hjelpen også. Kjøpes dette i vanlig ølutsalg eller på polet? Bare hyggelig Jeg har sett den i flere dagligvarebutikker https://kolonial.no/produkter/8029-smirnoff-smirnoff-ice-0275l/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3887 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne): Karaoke skulle da gå fint? Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus. Godnatt! Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit Tusen takk God natt og sov godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3888 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Zenobia skrev: Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne): Karaoke skulle da gå fint? Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus. Godnatt! Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit Ja, før i tiden så rensa de rødsprit ved å helle den gjennom brød da kunne den drikkes etterpå. Så ble de jo så fulle at de åt brødet attpåtil.. om det var så lurt, vel.. Endret 9. februar 2018 av N-Nøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3889 Del Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Ja, før i tiden så rensa de rødsprit ved å helle den gjennom brød da kunne den drikkes etterpå. Så ble de jo så fulle at de åt brødet attpåtil.. om det var så lurt, vel.. Se der, ja! Smørbrød ice kunne ha eksistert hvis de hadde brukt ordentlig sprit og hivd skivene i fryseren etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 10. februar 2018 #3890 Del Skrevet 10. februar 2018 4 timer siden, Zenobia skrev: Ikke i det hele tatt Her har folk både tatt og blitt servert alkohol utenfor åpningstidene, samt at MATservering finner sted! Ikke rart det er mus i kjelleren Trodde du hadde kustus her jeg, Jølle?! Med en Jägermeister til deg selv på toppen av kransekaken, og så har du nerver til å spørre om alt har gått etter reglementet? ..sier en av de sammensvorne Nåja, innehaveren har ikke tid til å henge seg opp i bagateller GOD HELG! ..og snart åpner baren Og hvis jeg ikke gjør det selv (kan være jeg ikke er her om et kvarter), ser jeg at dere er fullt i stand til å skape liv i lervan her med høy kneføring (eller var det cigar-? Men det er røkeforbud ) Våre britiske stamgjester er på plass, ser jeg. Godt jobba, @An0nymBruker Jasså har folk fått servert alkohol uten om åpningstidene,bare gi meg navnene så skal vi få en stopper for det Mus i kjeller'n kan du skylde på de som har fôret katten som er så lat att han gidder ikke å jage mus lengre! Når Jølle har manneinfluensa så må vi gå drastisk til verks for å få han frisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 10. februar 2018 #3891 Del Skrevet 10. februar 2018 8 timer siden, An0nymBruker skrev: Hei Jølle Jeg tror at alt har gått fint for seg her uten reglementsbrudd Ha en fin kveld @Jølle og alle dere andre Nei det har ikke godt fint for seg,har fått 143 mail på att reglementet er brutt Men ha en fin kveld du også Ano 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 10. februar 2018 #3892 Del Skrevet 10. februar 2018 *Tar på seg bokserhanskene å går ned i kjelleren for å bli kvitt musene* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 10. februar 2018 #3893 Del Skrevet 10. februar 2018 4 timer siden, An0nymBruker skrev: Kanskje @Gregor Clegane har lyst til å holde oss med selskap? Har noen av dere musikkønsker? Hei. Vil gjerne bli med i gjengen her. Kunne gjerne hørt på noe av det legendariske bandet Queen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3894 Del Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, Jølle skrev: Nei det har ikke godt fint for seg,har fått 143 mail på att reglementet er brutt Men ha en fin kveld du også Ano Tusen takk Jølle Sorry at jeg ikke hadde fått med meg at reglementet var brutt. Jeg skriver her i halvsøvne. Jeg ønsker deg en fortsatt god natt, og sov godt når du kommer så langt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 10. februar 2018 #3895 Del Skrevet 10. februar 2018 Er det en stilling ledig hos KG-nattklubben AS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3896 Del Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Hei. Vil gjerne bli med i gjengen her. Kunne gjerne hørt på noe av det legendariske bandet Queen. Hei Gregor Så hyggelig at du blir med her Værsågod Kanskje du og @Jølle med flere holder det gående en stund til her? Vi er nok flere som også kommer hit lørdag kveld Ha en god natt Gregor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3897 Del Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Er det en stilling ledig hos KG-nattklubben AS? Det er det nok Hør med @Jølle som er ansvarlig for mye av driften når @Zenobia ikke er her. Her er det mange oppgaver, som servering, posting av musikk m.m. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 10. februar 2018 #3898 Del Skrevet 10. februar 2018 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Jølle Sorry at jeg ikke hadde fått med meg at reglementet var brutt. Jeg skriver her i halvsøvne. Jeg ønsker deg en fortsatt god natt, og sov godt når du kommer så langt Takk for det Ano Skal bare rasere kjelleren først,så er det kveld her og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3899 Del Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Jølle skrev: Takk for det Ano Skal bare rasere kjelleren først,så er det kveld her og Har du også en ønskelåt før jeg finner senga? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 10. februar 2018 #3900 Del Skrevet 10. februar 2018 Ja AC/DC med thunderstruck kan funke bra nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå