Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå..

Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med.

Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk :tommelopp:

Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben :takke:  Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
7 minutter siden, Zenobia skrev:

@Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå..

Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med.

Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk :tommelopp:

Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben :takke:  Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt?

Takk!Tar en... rusbrus? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Neinøff skrev:

Takk!Tar en... rusbrus? :laugh:

wkd_20blue.jpg&f=1

Værsågod! Jeg tok den største jeg fant :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Får jeg lov å bestille en flaske med bra rødvin til i morgen? 

Bestillingen er notert :)  Siden jeg vil være fraværende i morgen aften, kan du bare gå inn på bakrommet og hente den der. Jeg skal børste støv av noe edelt fra vinkjelleren og ta med opp :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Bestillingen er notert :)  Siden jeg vil være fraværende i morgen aften, kan du bare gå inn på bakrommet og hente den der. Jeg skal børste støv av noe edelt fra vinkjelleren og ta med opp :Nikke:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Zenobia skrev:

@Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå..

Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med.

Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk :tommelopp:

Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben :takke:  Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt?

Helt rett. Danseskole er på. Jeg er på. :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, An0nymBruker skrev:

Vi har også pærebrus og mye annet godt fra Oskar Sylte @Hoppetaujenta om du har lyst på det :jepp:

Her er det sørvis altså! :klem:  Men jeg lurer på om rusbrus smaker bedre enn billig sjampis? 
Kanskje jeg skal forsøke meg på en slags alkoholsk drikk til neste nyttårsaften og da må den smake
noe godt og ikke alkoholsk i hovedsak. Noen som vet om noe så kom gjerne meg forslag. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frkwitch skrev:

Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det :yvonne:

Hei :) Værsågod :blomst:

7-frozen-pina-colada-400.jpg?itok=9-3xIA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her er det sørvis altså! :klem:  Men jeg lurer på om rusbrus smaker bedre enn billig sjampis? 
Kanskje jeg skal forsøke meg på en slags alkoholsk drikk til neste nyttårsaften og da må den smake
noe godt og ikke alkoholsk i hovedsak. Noen som vet om noe så kom gjerne meg forslag. :) 

Hei :klemmer: Det finnes mye god rusbrus, som smaker veldig godt. Kanskje @Neinøff har noen anbefalinger? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Frkwitch skrev:

Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det :yvonne:

Det høres hyggelig ut med quizkveld :) Kanskje de andre her blir med på det :jepp:
Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei :klemmer: Det finnes mye god rusbrus, som smaker veldig godt. Kanskje @Neinøff har noen anbefalinger? :jepp:

Smørbrød ice :ac: nei, prøver igken.. autocorrect.. Smirnoff Ice! Den er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Det høres hyggelig ut med quizkveld :) Kanskje de andre her blir med på det :jepp:
Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt :blomst:

Ditto. Men i morgo e d laugardagir, kanskje da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...