Dr. A. Kula Skrevet 23. desember 2016 #341 Del Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ((Det e'kke en Stark. Men et nyydelig piano likevel. 😀)) Så da var det deg som fluiderte bak nevnte møbel likevel, da du oppdaget dette i går natt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #342 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: ((Det e'kke en Stark. Men et nyydelig piano likevel. 😀)) Ja, jeg så det etter hvert. Da jeg søkte på Starck, fikk jeg opp mange bilder, men siden du var så fornøyd, gjorde jeg ikke noe mere med saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. desember 2016 #343 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Ja, jeg så det etter hvert. Da jeg søkte på Starck, fikk jeg opp mange bilder, men siden du var så fornøyd, gjorde jeg ikke noe mere med saken. Men det gjorde tydeligvis @Jerry Lee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #344 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Men det gjorde tydeligvis @Jerry Lee. Heldigvis er Hoppe ram på vasking. Særlig nett-vasking går jo lett som en plett. Hverken odører eller vemmelige syn trenger igjennom skjermen. Jeg er tilbake ved åpningstid So long! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #345 Del Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, Zenobia skrev: Ja, jeg så det etter hvert. Da jeg søkte på Starck, fikk jeg opp mange bilder, men siden du var så fornøyd, gjorde jeg ikke noe mere med saken. Elsker det du postet, ZnilleZeno. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #346 Del Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Men det gjorde tydeligvis @Jerry Lee. Trenger ikke google for å vite hvordan en Stark ser ut..... Jeg har et. Greia er at bilde av et kunstverk ble postet av Zenobia. ☺ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. desember 2016 #347 Del Skrevet 23. desember 2016 Vi koster på oss en hyggelig sang i ryddingen, til ære for @Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #348 Del Skrevet 23. desember 2016 Har dere jukebox da ? Anonymkode: a42f2...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #349 Del Skrevet 23. desember 2016 Korrigerer megsjæl.... Zenobia har selvfølgelig den rette staving av navnet på dette instrument. Starck. Teite Jerry. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. desember 2016 #350 Del Skrevet 23. desember 2016 *bartender innom for å sjekke vinkjeller og barskap* Litt lite aquevitt og grønt blandevann! Kan dette skaffes snarest, kjære eier? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 23. desember 2016 #351 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har lyst til å danse med noen fagre møy når klubben åpner men jeg er for sjenert til å by noen opp til swing da jeg er avholds i jula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #352 Del Skrevet 23. desember 2016 Har dere noe utsøkt mat, å tilby da ? Anonymkode: a42f2...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #353 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere noe utsøkt mat, å tilby da ? Anonymkode: a42f2...486 Hei Om du er sulten på deilige retter, så kan jeg anbefale Nietsojs kveldsmeny som serveres i KåGe-restauranten i lokalene rett over gaten fra nattklubben 1 time siden, Nietsoj skrev: Kveldsmeny kvelden før kvelden 1. + 2. 3. 4. 5. 6. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #354 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) 2 timer siden, Nietsoj skrev: *bartender innom for å sjekke vinkjeller og barskap* Litt lite aquevitt og grønt blandevann! Kan dette skaffes snarest, kjære eier? Hei Her har jeg allerede, før Zenobia kom, handlet inn og satt frem et bredt utvalg av akevitt og andre nytelsesdrikker Det er fylt på med flasker med blandevann i kjøleskapet ved bardisken Endret 23. desember 2016 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #355 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Baren er åpen Aftenens bartender er @Nietsoj Ordet man må uttale for ikke å bli nektet servering: Spondylo-epyphysealdysplasi. Dette pga. varslet kontroll Endret 23. desember 2016 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #356 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Tar det samme som i går jeg, bartender (Frydenlund bayer) Endret 23. desember 2016 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #357 Del Skrevet 23. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere jukebox da ? Anonymkode: a42f2...486 Vi har DJ @Dr. A. Kula og pianist @Jerry Lee Jukebox er mer kafeteria Hvis du spør pent, kanskje de er velvillige? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere noe utsøkt mat, å tilby da ? Anonymkode: a42f2...486 Nei, dette er et etablissement for de tørste mer enn for de sultne 2 timer siden, An0nymBruker skrev: Hei Om du er sulten på deilige retter, så kan jeg anbefale Nietsojs kveldsmeny som serveres i KåGe-restauranten i lokalene rett over gaten fra nattklubben Anbefaler KåGe-restauranten vis-a-vis, om du er sulten (Setter inn en lenke i HI også) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #358 Del Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, WubWub skrev: Jeg har lyst til å danse med noen fagre møy når klubben åpner men jeg er for sjenert til å by noen opp til swing da jeg er avholds i jula Det kan kanskje bartenderen ordne med hinting - - - @Nietsoj Hvor bliver ølen min? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2016 #359 Del Skrevet 23. desember 2016 Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerioooo Ms. Zenobia! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #360 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) 19 minutter siden, Zenobia skrev: Tar det samme som i går jeg, bartender (Frydenlund bayer) Værsågod! (Ettersom Nietsoj er opptatt på lageret, steppet jeg inn) Endret 23. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå