AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #321 Del Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke egentlig, sier eier. Låser deg inn bakveien, jeg... Å, jeg tar meg en tur på bakrommene her for å undersøke saker og snus. Anonymkode: 73162...de7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #322 Del Skrevet 23. desember 2016 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det har jeg ikke sett. Men driter i det..for jeg fikk piano. 😀 Og vil beskytte denne lugubre virksomheten din. *kontrollører får derfor døra midt i trynet! * Men da kommer politiet istedenfor, Jerryk Og så mister jeg skjenkebevillingen Og da stenger nattklubben! 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men hva Fanden er Chez Jerry, daa. ..?? Vil jo bare spise syltelabber, drikke akevitt og denge et piano... 😯 Unnsyll! Glem det 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Men døren mellom restauranten og baren kunne jo være låst, og det kan bli mye skøy og action også (ved at kontrollørene kommer akkurat når noen av restaurantgjestene vært og lusket i bakrommet på baren eller i vinkjelleren og har sneket med seg en kasse akevitt opp til restauranten som ikke har skjenkebevilgning på sterkere saker enn vin) dersom noen sniker seg i mellom lokalene Jeg lager en egen restaurant-tråd, så kan man poste mellom trådene. Dette er en tråd som ikke har servering før etter kl 21, og ikke noe matmas 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #323 Del Skrevet 23. desember 2016 Nei, men faen.... Det var jo Kontrolløren. Nå dreit Jerry seg ut. 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #324 Del Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, Zenobia skrev: Men da kommer politiet istedenfor, Jerryk Og så mister jeg skjenkebevillingen Og da stenger nattklubben! Unnsyll! Glem det Jeg lager en egen restaurant-tråd, så kan man poste mellom trådene. Dette er en tråd som ikke har servering før etter kl 21, og ikke noe matmas 😣 Teiten! Men gøyal og znill er du, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #325 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Men da kommer politiet istedenfor, Jerryk Og så mister jeg skjenkebevillingen Og da stenger nattklubben! Unnsyll! Glem det Jeg lager en egen restaurant-tråd, så kan man poste mellom trådene. Dette er en tråd som ikke har servering før etter kl 21, og ikke noe matmas Du er veldig snill og fornuftig Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #326 Del Skrevet 23. desember 2016 Da har jeg startet en restaurant-tråd. Kom med forslag (i denne tråden) til hva du ønsker. Videre tar jeg ikke ansvar for menyen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #327 Del Skrevet 23. desember 2016 Rocking around the christmas tree.. Anonymkode: 862a6...6a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #328 Del Skrevet 23. desember 2016 "Jerry Lee er møkke full. Liker både tøys og tull. Spiller på Zenos pianO. Og kaster opp på do." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #329 Del Skrevet 23. desember 2016 Kontrolløren og Jerry og balltre. Kontrolløren til venstre i bildet der, ja... 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #330 Del Skrevet 23. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette ein døgnåpen nattklubb kanskje ? Anonymkode: a42f2...486 Så glad for at positive folk stikker innom! Men varene serveres ikke før fra klokka 21 og utover 21 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke egentlig, sier eier. Låser deg inn bakveien, jeg... Jerrrrrryyyyyyyy!!!! NEEEEIIII (Nå blir det trøbbel ) 15 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nei, men faen.... Det var jo Kontrolløren. Nå dreit Jerry seg ut. 😣 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rocking around the christmas tree.. Anonymkode: 862a6...6a2 Ser ut til at du går rundt deg selv Kom hit når baren åpner, så kan du roe ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #331 Del Skrevet 23. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rocking around the christmas tree.. Anonymkode: 862a6...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #332 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) 1 minutt siden, Zenobia skrev: Jerrrrrryyyyyyyy!!!! NEEEEIIII (Nå blir det trøbbel ) Så det for seint! 😢 Ynnssyll, Zenobia. Men han fikk jo deng med balltre... Endret 23. desember 2016 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2016 #333 Del Skrevet 23. desember 2016 *snike seg usett inn og gjemme seg innerst bak smuglervarene for å ikke bli gjenfunnet av "Berit"* Jeg har nemlig stjålet tre esker av "hennes brune pinner" og hun får dem ikke igjen! *moah-hah-hah-hah-haaaaa... ...ond lav latter fra det usynlige burkatrollet* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #334 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: *snike seg usett inn og gjemme seg innerst bak smuglervarene for å ikke bli gjenfunnet av "Berit"* Jeg har nemlig stjålet tre esker av "hennes brune pinner" og hun får dem ikke igjen! *moah-hah-hah-hah-haaaaa... ...ond lav latter fra det usynlige burkatrollet* Nå må Hoppis innvies i barlivet. *holde fast og tømme i AkkiAkk. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. desember 2016 #335 Del Skrevet 23. desember 2016 Er du igang med vaskingen etter gårsdagens nå, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #336 Del Skrevet 23. desember 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Er du igang med vaskingen etter gårsdagens nå, Stakkars !!! Glasskår og spy. Og piss i krokene. 😡 Og hvem gjorde fra seg i potteplanter og bak Stark'en min?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #337 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) 35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *snike seg usett inn og gjemme seg innerst bak smuglervarene for å ikke bli gjenfunnet av "Berit"* Jeg har nemlig stjålet tre esker av "hennes brune pinner" og hun får dem ikke igjen! *moah-hah-hah-hah-haaaaa... ...ond lav latter fra det usynlige burkatrollet* Her viser rengjøringshjelpen mistenkelige takter Blir'e kake av sånt da, tro? Hva er disse brune pinnene? Røkelse? Og hvem er Berit? 21 minutter siden, Jerry Lee skrev: Stakkars !!! Glasskår og spy. Og piss i krokene. 😡 Og hvem gjorde fra seg i potteplanter og bak Stark'en min?? Det gjorde du selv Men du var for full til å huske det. Endret 23. desember 2016 av Zenobia Teksten til Hoppe falt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #338 Del Skrevet 23. desember 2016 Anonymkode: 73162...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #339 Del Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, Zenobia skrev: Det gjorde du selv Men du var for full til å huske det. Ok. I planta? Kanskje... Bak Stark'en? Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #340 Del Skrevet 23. desember 2016 ((Det e'kke en Stark. Men et nyydelig piano likevel. 😀)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå