Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #181 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Googlet du det latinske uttrykket eller er du historie nerd som meg? Men ja, det er forøvrig min vitterlige mening at Karthago bør brennes til grunnen og ødelegges. Vi kan ikke ha en Hannibal ved portene våre! MvH Wubius Wuberius Måtte selvsagt dedikere en fantastisk sang til et fantastisk menneske ; deg Jeg er en trubadur *lalalalala* Jeg kan nok ikke like mye historie som deg, selv om jeg liker det. Kunsthistorie kan jeg litt av da Skulle ønske jeg kunne latin, men googlet. Synes litt synd på Karthago, de hadde mye fint der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #182 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Yamina skrev: *host*!! jerrylee? Ja, han er en svært dyktig kokk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #183 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Nå har jeg kontaktet utkasteren (moderator på vakt). Vi får se. Kanskje det ordner seg Så fint at du tok kontakt. Ja, det ordner seg nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2016 #184 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg tar en øl, en blonde. Og da passer det med Blondie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #185 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Værsågod! Den i midten er ditt ønske Men, hva er de greiene oppå? Skulle nok forklart bedre, bare sennep og ketsjup inni en sånn halv baguette sak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #186 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Jeg tar en øl, en blonde. Og da passer det med Blondie. Værsågod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #187 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg tar en øl, en blonde. Og da passer det med Blondie. Se der ja, den liker jeg. -premie til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #188 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Men, hva er de greiene oppå? Skulle nok forklart bedre, bare sennep og ketsjup inni en sånn halv baguette sak Oj, beklager! Jeg skal ordne med det straks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #189 Del Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Men, hva er de greiene oppå? Skulle nok forklart bedre, bare sennep og ketsjup inni en sånn halv baguette sak Denne da? Går det bra slik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2016 #190 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Værsågod! Du vet å finne god øl, An0. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #191 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg begynner å bli trett @Frøkensina, og jeg beklager at jeg hadde problem med å få ordnet det slik som du ønsket det. Kan noen andre ta seg av bestillinger og servering nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #192 Del Skrevet 22. desember 2016 Nå blir det fryktelig mye matsvinn her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #193 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du vet å finne god øl, An0. Tusen takk Det er du som vet hva som er god øl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2016 #194 Del Skrevet 22. desember 2016 Her har fantasien fritt spillerom, så da må musikken følge opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #195 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg tror vi får stenge kjøkkenet for i aften siden kokken serveringsdamen er trøtt, alle enige? Endret 22. desember 2016 av Yamina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #196 Del Skrevet 22. desember 2016 TUSEN takk til @An0nymBruker som virkelig har gjort en hederlig innsats i kveld! @bartendergirl Hvor er du? Hvis ingen føler seg kallet, blir det selvbetjening: Dvs dere finner og limer inn bildene av det dere forsyner dere med selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #197 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Yamina skrev: Jeg tror vi får stenge kjøkkenet for i aften siden kokken serveringsdamen er trøtt, alle enige? Kjøkkenet er herved stengt. Det er imidlertid lov å nyte medbragt. Baren er fortsatt åpen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #198 Del Skrevet 22. desember 2016 Takk for god servering anOnymbruker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. desember 2016 #199 Del Skrevet 22. desember 2016 Tror også platespilleren trekker seg tilbake. Jobb i morgen (dag) så litt hvile for øyelokkene behøves. Setter på en liste som holder i noen timer (12:04) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #200 Del Skrevet 22. desember 2016 8 minutter siden, An0nymBruker skrev: Denne da? Går det bra slik? Jaaaaaa Tusen takk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå