Cid Skrevet 25. november 2023 #15081 Del Skrevet 25. november 2023 Zenobia skrev (1 minutt siden): Jeg er glad i mørkt øl generelt (er "alltid" Munkholm bayer eller Munkholm fatøl i huset), men jeg har ikke landet helt ennå på om den er bedre enn bayeren/fatølet deres. Jeg har tre bokser igjen å finne det ut på. Så tre har allerede blitt satt til livs. Indikerer jo noe Hvem er Malcolm, @Cid? Var en spøk fra tusenårsfesten hvor Karl spurte Målfrid sin kjæreste Malcolm om "Want some munkhol Malcom?” 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. november 2023 Forfatter #15082 Del Skrevet 25. november 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Var en spøk fra tusenårsfesten hvor Karl spurte Målfrid sin kjæreste Malcolm om "Want some munkhol Malcom?” 😆 Karl & Co.? ... så veldig lite på den serien. Mener å huske at Grete Kausland spilte renholder? Og Knut Lystad var huspoet? Vet ingenting om tusenårsfesten. Malcolm er et fint navn Jeg tar det rolig, og lytter til en nyskapende harpist: Remy van Kesteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 #15083 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Zenobia skrev (5 minutter siden): Karl & Co.? ... så veldig lite på den serien. Mener å huske at Grete Kausland spilte renholder? Og Knut Lystad var huspoet? Vet ingenting om tusenårsfesten. Malcolm er et fint navn Jeg tar det rolig, og lytter til en nyskapende harpist: Remy van Kesteren. Det var en film fra 1999 hvor de fra Mot i Brøstet dukket opp hos dem i Karl og Co, veldig artig 😄 Endret 25. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. november 2023 Forfatter #15084 Del Skrevet 25. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det var en film fra 1991 hvor de fra Mot i Brøstet dukket opp hos dem i Karl og Co, veldig artig 😄 Hva man lærer på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 #15085 Del Skrevet 25. november 2023 Zenobia skrev (Akkurat nå): Hva man lærer på KG Mente 1999, skrivefeil 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. november 2023 Forfatter #15086 Del Skrevet 25. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 27. januar #15087 Del Skrevet 27. januar Vært lite aktivitet her, så jeg serverer mat og litt drinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #15088 Del Skrevet 27. januar Trish skrev (12 minutter siden): Vært lite aktivitet her, så jeg serverer mat og litt drinker Allright! Jeg kommer til å pjuke farger ikveld, baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 27. januar #15089 Del Skrevet 27. januar KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Allright! Jeg kommer til å pjuke farger ikveld, baby!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #15090 Del Skrevet 27. januar Trish skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #15091 Del Skrevet 27. januar KnekkeBørre skrev (12 minutter siden): Allright! Jeg kommer til å pjuke farger ikveld, baby!! Pjuke som i spy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #15092 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 minutter siden): Pjuke som i spy? Oh yeah, baby.. Blæææægh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 27. januar #15093 Del Skrevet 27. januar 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #15094 Del Skrevet 27. januar Nu dansar jag en dans der intet har blivit dansat forut. Grisete hoftebevegelser er definitivt inkludert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 27. januar #15095 Del Skrevet 27. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. januar #15096 Del Skrevet 28. januar On 1/27/2024 at 1:12 AM, Trish said: Vært lite aktivitet her, så jeg serverer mat og litt drinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. april Forfatter #15097 Del Skrevet 9. april Tar meg en ildkule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. april #15098 Del Skrevet 9. april 7 minutter siden, Zenobia said: Tar meg en ildkule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai #15099 Del Skrevet 5. mai Jeg er ikke våken lenge nok til nattklubb. Men nå tok jeg et vinglass på balkongen. Bare fordi..💙 Det er vår. Jeg har trent. Hatt besøk. Hatt tøff uke. Funnet en del ro igjen i dag for å bli klar for ny uke. Og regnet slo ikke til. Så verandaen er mild og god med masse fuglelyder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå