Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #14501 Del Skrevet 3. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Jeg betalte 11000 for det, inkludert levering, innføring og at de tok med seg det ene jeg hadde fra før. Det er jo side by side da - så er jo på en måte et kjøleskap og et fryseskap i ett. Er ikke et vanlig kombiskap, liksom Oi var en del 😅 bra du likte det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april 2022 #14502 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Oi var en del 😅 bra du likte det da Hadde uansett en plan om å bytte ut de jeg hadde - og hadde kommet på ca samme pris å kjøpe de hver for seg. mitt kostet jo egentlig 22 - så klager ikke på prisen jeg fikk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #14503 Del Skrevet 3. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Hadde uansett en plan om å bytte ut de jeg hadde - og hadde kommet på ca samme pris å kjøpe de hver for seg. mitt kostet jo egentlig 22 - så klager ikke på prisen jeg fikk 😅 Min kostet 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #14504 Del Skrevet 3. april 2022 Titania skrev (7 timer siden): Går det ikke med martini uten espresso da? 🙈 Men det liker jeg ikke😂 Er litt alkoholsær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #14505 Del Skrevet 3. april 2022 Dr. Ops skrev (7 timer siden): Jeg kan hjelpe deg med den Åå hurra, men vi må snakke om søtningsmengden, Viktig at den er balansert! Der svikter noen, men har absolutt troa på deg!👍🏻 Tar den gjerne som aperitiff før middag i dag, hvis bar er søndagsåpen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 Forfatter #14506 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg kan få prosecco til å bli borte. Hvilken superheltkraft har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #14507 Del Skrevet 3. april 2022 Zenobia skrev (1 minutt siden): Jeg kan få prosecco til å bli borte. Hvilken superheltkraft har du? Den samme faktisk. Men jeg har utvidet den til også å gjelde cava, cremant og champagne. 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 Forfatter #14508 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Den samme faktisk. Men jeg har utvidet den til også å gjelde cava, cremant og champagne. 😂😂😂 Oi. Da er nok du en kulere superhelt enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. april 2022 #14509 Del Skrevet 3. april 2022 *noterer benevnte varer i innkjøpsliste, regnskapsfører helgens festligheter* Aah, alt i skjønneste ordet her. God søndagsaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. april 2022 #14510 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Åå hurra, men vi må snakke om søtningsmengden, Viktig at den er balansert! Der svikter noen, men har absolutt troa på deg!👍🏻 Tar den gjerne som aperitiff før middag i dag, hvis bar er søndagsåpen Håper det smakte med perfekt søtningsmengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #14511 Del Skrevet 3. april 2022 Dr. Ops skrev (4 minutter siden): Håper det smakte med perfekt søtningsmengde Yesss! Trenger en ny torsdag tror jeg. Da slenger jeg meg bare med på barkrakken her og ber om det vanlige😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. april 2022 #14512 Del Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Yesss! Trenger en ny torsdag tror jeg. Da slenger jeg meg bare med på barkrakken her og ber om det vanlige😃 Velkommen, velkommen det skal stå klart på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 Forfatter #14513 Del Skrevet 3. april 2022 Dr. Ops skrev (40 minutter siden): *noterer benevnte varer i innkjøpsliste, regnskapsfører helgens festligheter* Aah, alt i skjønneste ordet her. God søndagsaften God søndag aften til deg også Blir glad når jeg ser andre bruke ordet aften Her er et tyngre, men rolig musikalsk innslag: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 Forfatter #14514 Del Skrevet 3. april 2022 (endret) Mere dansbart. Tung elektronika. Endret 3. april 2022 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. april 2022 #14515 Del Skrevet 3. april 2022 Zenobia skrev (50 minutter siden): God søndag aften til deg også Blir glad når jeg ser andre bruke ordet aften Her er et tyngre, men rolig musikalsk innslag: Takk enig, aften-ord-søster, føler at det er noe rolig og stemningsfylt med ordet aften Lytter til flott musikalsk innslag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. april 2022 Forfatter #14516 Del Skrevet 3. april 2022 Dr. Ops skrev (1 minutt siden): Takk enig, aften-ord-søster, føler at det er noe rolig og stemningsfylt med ordet aften Lytter til flott musikalsk innslag Ikke sant Så fint at musikken falt i smak Her kommer ett til: mere chill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. april 2022 Forfatter #14517 Del Skrevet 4. april 2022 Grunnlegger av pragmatismen. Opphavet til uttrykket stream of consciousness. Bror av forfatteren Henry James. Hadde professorater både i psykologi og filosofi ved Harvard i sin tid. Skrev en klassiker: Principles of psychology. Sitat: "Edruelighet forminsker, skiller og sier nei. Beruselse utvider, forener og sier ja." – William James Noe rolig med piano: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #14518 Del Skrevet 5. april 2022 Papparazzi i Tønsberg har en nydelig pasjonsfruktmojito. Kan jeg få sånn her? Nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. april 2022 Forfatter #14519 Del Skrevet 5. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Papparazzi i Tønsberg har en nydelig pasjonsfruktmojito. Kan jeg få sånn her? Nå? Når ventetiden blir for lang, er det lov med selvbetjening. På den annen side, den som venter på no' godt, venter ikke forgjeves! Her er noe lett lyttendes attåt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2022 #14520 Del Skrevet 5. april 2022 Zenobia skrev (Akkurat nå): Når ventetiden blir for lang, er det lov med selvbetjening. På den annen side, den som venter på no' godt, venter ikke forgjeves! Her er noe lett lyttendes attåt: Tirsdagen er redda! 😍 dubidubiiduuu… slurp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå