Titania Skrevet 2. april 2022 #14481 Del Skrevet 2. april 2022 Dr. Ops skrev (2 minutter siden): Jeg tar gjerne en martini asti 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14482 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg tar coca cola og ikke den derre varianten uten sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. april 2022 Forfatter #14483 Del Skrevet 2. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. april 2022 Forfatter #14484 Del Skrevet 2. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14485 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg tar coca cola og ikke den derre varianten uten sukker Som en kollega sier det - "Jeg vil ha en god, gammeldags cola feit, ikke sånn light tull" 🙈 Men i går ville han ha fanta 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14486 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (1 time siden): Som en kollega sier det - "Jeg vil ha en god, gammeldags cola feit, ikke sånn light tull" 🙈 Men i går ville han ha fanta 😛 Fanta feit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14487 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Fanta feit? Jepp 😛 Han syns alle sukkerfrie greiene som er kommet er bare tull 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14488 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Jepp 😛 Han syns alle sukkerfrie greiene som er kommet er bare tull 😅 Jeg drikker heller vann enn sukkerfri brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14489 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg drikker heller vann enn sukkerfri brus Når jeg drikker noe annet enn vann, er det som oftest energidrikk (sukkerfri 😅 ) eller melk 😛 Det minte meg på at jeg må fylle vann i kjøleskapet, det lager rare lyder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14490 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Når jeg drikker noe annet enn vann, er det som oftest energidrikk (sukkerfri 😅 ) eller melk 😛 Det minte meg på at jeg må fylle vann i kjøleskapet, det lager rare lyder 😅 Fylle vann rare lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14491 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Fylle vann rare lyder? Isbitdispenser i kjøleskapet - og når vanntanken er tom har det ikke vann til å lage nye isbiter 😛 Da kommer det rare lyder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 2. april 2022 #14492 Del Skrevet 2. april 2022 Er det noe liv her? *kommer med pizza og drinker* ubt6-hero.webp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14493 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (3 minutter siden): Isbitdispenser i kjøleskapet - og når vanntanken er tom har det ikke vann til å lage nye isbiter 😛 Da kommer det rare lyder 😅 Ah har ikke sånn jeg, mer styr enn verdt:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14494 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ah har ikke sånn jeg, mer styr enn verdt:p Flittig brukt her 😄 Og enklere enn isbitmaskinen som må manuelt settes på når det endelig blir varmere ute 😛 Kjekt å alltid ha (så lenge det er vann på tanken 🙈 ) kaldt vann og isbiter klart til å hentes 😄 Spesielt siden jeg pleier å glemme fylle vannkaraffelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14495 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Flittig brukt her 😄 Og enklere enn isbitmaskinen som må manuelt settes på når det endelig blir varmere ute 😛 Kjekt å alltid ha (så lenge det er vann på tanken 🙈 ) kaldt vann og isbiter klart til å hentes 😄 Spesielt siden jeg pleier å glemme fylle vannkaraffelen Jeg har brukt å kjøpe de i pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14496 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har brukt å kjøpe de i pose Jeg glemmer å fylle på, kommer på det når jeg vil ha isbiter da jeg brukte de i pose 😅 Kjøpte isbitmaskin for 2 år siden, og den er knall, men den må manuelt settes på for å lage isbiter - og om jeg gjør det før jeg drar på jobb, er det bare EN gedigen isbit når jeg kommer hjem 😅 Så da det kom godt tilbud på black friday ble det nytt kjøleskap - de jeg hadde var gamle og nærmet seg slutten av levetiden begge to 😅 Og tror jeg må kalle det det beste kjøpet i fjor 😁 4 liters tank, så den holder en god stund før den må fylles også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. april 2022 #14497 Del Skrevet 2. april 2022 Titania skrev (4 minutter siden): Jeg glemmer å fylle på, kommer på det når jeg vil ha isbiter da jeg brukte de i pose 😅 Kjøpte isbitmaskin for 2 år siden, og den er knall, men den må manuelt settes på for å lage isbiter - og om jeg gjør det før jeg drar på jobb, er det bare EN gedigen isbit når jeg kommer hjem 😅 Så da det kom godt tilbud på black friday ble det nytt kjøleskap - de jeg hadde var gamle og nærmet seg slutten av levetiden begge to 😅 Og tror jeg må kalle det det beste kjøpet i fjor 😁 4 liters tank, så den holder en god stund før den må fylles også 😊 Får håpe det ikke blir lekkasje da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. april 2022 #14498 Del Skrevet 2. april 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Får håpe det ikke blir lekkasje da 😅 Er bare en beholder man putter inni der som man fyller på vann, så skal mye til for lekkasje der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. april 2022 #14499 Del Skrevet 3. april 2022 Titania skrev (6 minutter siden): Er bare en beholder man putter inni der som man fyller på vann, så skal mye til for lekkasje der 😊 Hvor mye kosta den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april 2022 #14500 Del Skrevet 3. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hvor mye kosta den? Jeg betalte 11000 for det, inkludert levering, innføring og at de tok med seg det ene jeg hadde fra før. Det er jo side by side da - så er jo på en måte et kjøleskap og et fryseskap i ett. Er ikke et vanlig kombiskap, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå