Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Utrolig velfylt og vakker bar. Skinner som en funklende alkoholsk diamant syns jeg! :biggrin: 

Alt skulle være i orden for jeg har satt opp min magiske fnattihattvarsler. :nigo:  

I anledning at noen snakket om at baren har fått påfyll, tenkte jeg på ordet påfugl og her er en nylaget påfugldrink. :jepp: 
04a40dddf7e07febf4d34f2f3aaa2551.jpg

Men det er bra,men de der hattifnattene nedi kjelleren er ganske smarte,de tukklet med sikringsskapet som de ikke hadde gjort noe annet. Gikk nede der i hele natt å letet etter sikringene som var stjålet,med en ondskapsfull latter i hver krik og krok:lete:

Helt til neste morgen da du fant meg barrikadert bak vinflasker med kosten i hånda og den gamle kassterollen på hodet:trampe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Men hadde vi ikke en kjellerkatt?? Den jager nok hattifnatter. Eller var det i kaféen vi hadde katt...  :vetikke: @Rumle husker du hvor vi hadde katt? 

De beste barene er de med barkatt🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Strange Doll skrev:

De beste barene er de med barkatt🥰

Det er sant. Men katten trekker seg tilbake i kosekroken i kjelleren når det er mye folk og lyd. Den er velkommen opp i baren og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Det er sant. Men katten trekker seg tilbake i kosekroken i kjelleren når det er mye folk og lyd. Den er velkommen opp i baren og. 

Jeg skjønner den godt. Jeg også vil gjerne gjemme meg i kjelleren av og til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Strange Doll skrev:

Jeg skjønner den godt. Jeg også vil gjerne gjemme meg i kjelleren av og til. 

Selv når lyset har gått på av seg "selv"? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Selv når lyset har gått på av seg "selv"? :lur:

Nei da gjemmer jeg meg under dynen på loftet 😅 og jeg lover deg, det er spøkelser der! Jeg tør ikke å gå ned dit når det er mørkt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Strange Doll skrev:

Nei da gjemmer jeg meg under dynen på loftet 😅 og jeg lover deg, det er spøkelser der! Jeg tør ikke å gå ned dit når det er mørkt 

Da kan du sitte i baren her da! 😁2017_0927_GQ_DrinkingAlone_tout.thumb.jpg.8c9969bd02efde7034e51dde1deadeed.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Men hadde vi ikke en kjellerkatt?? Den jager nok hattifnatter. Eller var det i kaféen vi hadde katt...  :vetikke: @Rumle husker du hvor vi hadde katt? 

Hmm jeg er litt usikker, kanskje det var rumlekatten som fant på litt fanteri :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Daryl Dixon Enig! :jepp: Digger den åpningen! 

Er for øvrig Lin-Manuel Miranda, mannen som lagde Hamilton-musikalen som var med å skrive teksten til den åpningen. Utrolig talent på den mannen også! 

Miranda skrev også sangene i filmen Moana. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...