Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Neinøff skrev:

Ditto. Men i morgo e d laugardagir, kanskje da?

Tusen takk :blomst: Ja, det hadde vært fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det sier jeg også...og takk til An0 som takker for hjelpen også. :jepp:   Kjøpes dette i vanlig ølutsalg eller på polet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Helt rett. Danseskole er på. Jeg er på. :tommelopp:

Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne):

22 minutter siden, Frkwitch skrev:

Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det :yvonne:

Velkommen innom til etablissementet :takke: Innser nå at jeg ikke har sett deg her før, så det passet seg med en mer formell hilsen. Ser du har blitt ekspedert :tommelopp:

Karaoke skulle da gå fint? :romeo: Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben  :skya: Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus.

11 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Det høres hyggelig ut med quizkveld :) Kanskje de andre her blir med på det :jepp:
Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt :blomst:

:klemmer: Godnatt!

10 minutter siden, Neinøff skrev:

Smørbrød ice :ac: nei, prøver igken.. autocorrect.. Smirnoff Ice! Den er best!

:ler:  Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit :lur:

Endret av Zenobia
Glemte formalitetene
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne):

Karaoke skulle da gå fint? Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben :skya: Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus.

:klemmer: Godnatt!

:ler:  Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit :lur:

Tusen takk :klemmer: God natt og sov godt :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
3 minutter siden, Zenobia skrev:

Her har du musikk du kan holde takten til (Er ikke dette i din gate? Jeg har litt dilla på denne):

Karaoke skulle da gå fint? Jeg synes vi har høy musikalsk faktor her i nattklubben :skya: Quiz også! Innehaveren har også en tråd for 20 spørsmål. Går jo an å henge i begge, men det advares mot hypert postetempo i en 20 spørsmålsraptus.

:klemmer: Godnatt!

:ler:  Måtte være om man tok opp brødskiver fra fryseren og dynket de med sprit :lur:

Ja, før i tiden så rensa de rødsprit ved å helle den gjennom brød :) da kunne den drikkes etterpå. Så ble de jo så fulle at de åt brødet attpåtil.. om det var så lurt, vel.. :laugh:

Endret av N-Nøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Ja, før i tiden så rensa de rødsprit ved å helle den gjennom brød :) da kunne den drikkes etterpå. Så ble de jo så fulle at de åt brødet attpåtil.. om det var så lurt, vel.. :laugh:

Se der, ja! :laugh:  Smørbrød ice kunne ha eksistert hvis de hadde brukt ordentlig sprit og hivd skivene i fryseren etterpå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zenobia skrev:

Ikke i det hele tatt :rasende:  Her har folk både tatt og blitt servert alkohol utenfor åpningstidene, samt at MATservering finner sted! Ikke rart det er mus i kjelleren :jolie:

Trodde du hadde kustus her jeg, Jølle?! Med en Jägermeister til deg selv på toppen av kransekaken, og så har du nerver til å spørre om alt har gått etter reglementet? :skratte:

..sier en av de sammensvorne :tongue:

 

Nåja, innehaveren har ikke tid til å henge seg opp i bagateller :vetikke:

 

GOD HELG!

..og snart åpner baren :P

Og hvis jeg ikke gjør det selv (kan være jeg ikke er her om et kvarter), ser jeg at dere er fullt i stand til å skape liv i lervan her med høy kneføring (eller var det cigar-? Men det er røkeforbud :nei: )

Våre britiske stamgjester er på plass, ser jeg. Godt jobba, @An0nymBruker :kghjerte:

Jasså har folk fått servert alkohol uten om åpningstidene,bare gi meg navnene så skal vi få en stopper for det:pisk:
Mus i kjeller'n kan du skylde på de som har fôret katten som er så lat att han gidder ikke å jage mus lengre! Når Jølle har manneinfluensa så må vi gå drastisk til verks for å få han frisk:jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, An0nymBruker skrev:

Hei Jølle :vinke: Jeg tror at alt har gått fint for seg her uten reglementsbrudd :jepp: Ha en fin kveld @Jølle og alle dere andre :blomst:

Nei det har ikke godt fint for seg,har fått 143 mail på att reglementet er brutt :raven: Men ha en fin kveld du også Ano:roser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
4 timer siden, An0nymBruker skrev:

Kanskje @Gregor Clegane har lyst til å holde oss med selskap?
Har noen av dere musikkønsker?

Hei. Vil gjerne bli med i gjengen her. Kunne gjerne hørt på noe av det legendariske bandet Queen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jølle skrev:

Nei det har ikke godt fint for seg,har fått 143 mail på att reglementet er brutt :raven: Men ha en fin kveld du også Ano:roser:

Tusen takk Jølle :blomst: Sorry at jeg ikke hadde fått med meg at reglementet var brutt. Jeg skriver her i halvsøvne. Jeg ønsker deg en fortsatt god natt, og sov godt når du kommer så langt :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Hei. Vil gjerne bli med i gjengen her. Kunne gjerne hørt på noe av det legendariske bandet Queen. :) 

Hei Gregor :klemmer: Så hyggelig at du blir med her :blomst:  Værsågod :blomst: Kanskje du og @Jølle med flere holder det gående en stund til her? :jepp: Vi er nok flere som også kommer hit lørdag kveld :jepp: Ha en god natt Gregor :klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Er det en stilling ledig hos KG-nattklubben AS? :) 

Det er det nok :jepp: Hør med @Jølle som er ansvarlig for mye av driften når @Zenobia ikke er her. Her er det mange oppgaver, som servering, posting av musikk m.m.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk Jølle :blomst: Sorry at jeg ikke hadde fått med meg at reglementet var brutt. Jeg skriver her i halvsøvne. Jeg ønsker deg en fortsatt god natt, og sov godt når du kommer så langt :klemmer:

Takk for det Ano:klem: Skal bare rasere kjelleren først,så er det kveld her og:dany:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jølle skrev:

Takk for det Ano:klem: Skal bare rasere kjelleren først,så er det kveld her og:dany:

:klemmer: Har du også en ønskelåt før jeg finner senga?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...