An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3861 Del Skrevet 9. februar 2018 Noen har fest nede ved kjellertrappa også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3862 Del Skrevet 9. februar 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3863 Del Skrevet 9. februar 2018 Hva skjer her? Har katten sovnet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3864 Del Skrevet 9. februar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3865 Del Skrevet 9. februar 2018 @Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå.. Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med. Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3866 Del Skrevet 9. februar 2018 7 minutter siden, Zenobia skrev: @Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå.. Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med. Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt? Takk!Tar en... rusbrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3867 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Neinøff skrev: Takk!Tar en... rusbrus? Værsågod! Jeg tok den største jeg fant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3868 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: Værsågod! Jeg tok den største jeg fant Ah, digg azz tack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2018 #3869 Del Skrevet 9. februar 2018 Får jeg lov å bestille en flaske med bra rødvin til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3870 Del Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Får jeg lov å bestille en flaske med bra rødvin til i morgen? Bestillingen er notert Siden jeg vil være fraværende i morgen aften, kan du bare gå inn på bakrommet og hente den der. Jeg skal børste støv av noe edelt fra vinkjelleren og ta med opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. februar 2018 #3871 Del Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Zenobia skrev: Bestillingen er notert Siden jeg vil være fraværende i morgen aften, kan du bare gå inn på bakrommet og hente den der. Jeg skal børste støv av noe edelt fra vinkjelleren og ta med opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. februar 2018 #3872 Del Skrevet 9. februar 2018 52 minutter siden, Zenobia skrev: @Dr. A. Kula var det så at du også ville svinge deg? Jeg ser bardisken er ledig nå.. Og disse musefanger-aspirantene @Daryl Dixon, har jeg signert intensjonsavtale med. Musene har jeg skremt selv, siden katta var på en snurr. Tips: @An0nymBruker det er bare å si et høyt og bestemt 'BØ!' til dem, så er de vekk Heisann, @Neinøff Velkommen til Nattklubben Hva skal det være? En cocktail? Et glass vin? Noe alkoholfritt? Helt rett. Danseskole er på. Jeg er på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 9. februar 2018 #3873 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2018 #3874 Del Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, An0nymBruker skrev: Vi har også pærebrus og mye annet godt fra Oskar Sylte @Hoppetaujenta om du har lyst på det Her er det sørvis altså! Men jeg lurer på om rusbrus smaker bedre enn billig sjampis? Kanskje jeg skal forsøke meg på en slags alkoholsk drikk til neste nyttårsaften og da må den smake noe godt og ikke alkoholsk i hovedsak. Noen som vet om noe så kom gjerne meg forslag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3875 Del Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, Frkwitch skrev: Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det Hei Værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3876 Del Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Her er det sørvis altså! Men jeg lurer på om rusbrus smaker bedre enn billig sjampis? Kanskje jeg skal forsøke meg på en slags alkoholsk drikk til neste nyttårsaften og da må den smake noe godt og ikke alkoholsk i hovedsak. Noen som vet om noe så kom gjerne meg forslag. Hei Det finnes mye god rusbrus, som smaker veldig godt. Kanskje @Neinøff har noen anbefalinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3877 Del Skrevet 9. februar 2018 8 minutter siden, Frkwitch skrev: Jeg vil ha en pina colada,Har du det? Kan vi ikke ha karaokeaften eller quizkveld,jeg eeelsker det Det høres hyggelig ut med quizkveld Kanskje de andre her blir med på det Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3878 Del Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hei Det finnes mye god rusbrus, som smaker veldig godt. Kanskje @Neinøff har noen anbefalinger? Smørbrød ice nei, prøver igken.. autocorrect.. Smirnoff Ice! Den er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 9. februar 2018 #3879 Del Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Det høres hyggelig ut med quizkveld Kanskje de andre her blir med på det Jeg må straks i seng. Takk for laget alle sammen, ha en fin kveld videre og en god natt og sov godt Ditto. Men i morgo e d laugardagir, kanskje da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3880 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, Neinøff skrev: Smørbrød ice nei, prøver igken.. autocorrect.. Smirnoff Ice! Den er best! Takk for anbefalingen til rusbrus for @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå