Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #961 Del Skrevet 9. januar 2017 Mer musikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #962 Del Skrevet 9. januar 2017 Danser og spiser mere is med fløtebolle og is. Dropper guf på isen for det ble litt for klissete. Skal teste isen i Dannmark til sommeren men uten guf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #963 Del Skrevet 9. januar 2017 Ja det kan jeg forestille meg, imagine=> imagination 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. januar 2017 #964 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) *Våkne opp på feltsenga bak Starck* 😨 Oi..det var heftig! Middag på Ressturrangen med Ordet og @Hoppetaujenta. Tok en runde til aleine...og det blei litt akevitt, husker jeg. Men... Hvordan pokker havna jeg HER? Starck : "plingplong!" Åååhholdschmellapå'rei. Orker ikke bråk nå. Endret 10. januar 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. januar 2017 #965 Del Skrevet 10. januar 2017 "Je rusla hjem. Je ruuusla hjem. Je rusla hjem igjen. Hos a Anna kan du hoppe i høyet. Men så må du rusle hjem." -----> hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #966 Del Skrevet 10. januar 2017 13 timer siden, Supersol skrev: ...men det sies at man ikke legger på seg av isen og alkoholen på denne nattklubben. Det sies ja, fordi det er helt bombesikkert! 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise! Ja jeg er enig i det. Da de trakk tilbake "Dream-lakrisisen" ble jeg så sjokkert og skuffet at jeg i protest lovet å ikke spise is igjen på et år. Veel...det funket jo ikke, men det sier litt om sjokket jeg fikk. Nå har de tatt bort jordbæryoghurtisen også. HVORFOR TAR DE BORT DE BESTE ISENE MINE!?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #967 Del Skrevet 10. januar 2017 P.s. gratulerer med musikkbestilling. Sånne ting burde en unne seg oftere i livet. Det fører garantert helsegevinst med sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #968 Del Skrevet 10. januar 2017 6 timer siden, Jerry Lee skrev: "Je rusla hjem. Je ruuusla hjem. Je rusla hjem igjen. Hos a Anna kan du hoppe i høyet. Men så må du rusle hjem." -----> hjem. Selv om trettende dag jul er passé, holder noen det gående til tjuende dag jul, så da er det innafor: 10 gleder seg. Je(rry) rusla hjem. Hal-ve-ju-la, hal-ve-juuuuu-la! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #969 Del Skrevet 10. januar 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: P.s. gratulerer med musikkbestilling. Sånne ting burde en unne seg oftere i livet. Det fører garantert helsegevinst med sånt. Helt til noen ser hva det koster... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #970 Del Skrevet 10. januar 2017 (hviske kun til Dr. : Schhhh...jeg skal ikke si det til noen. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2017 #971 Del Skrevet 10. januar 2017 Kulinaris Just saying .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #972 Del Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Kulinaris Just saying .. Koster vel ikke mer enn noen av hagegreiene dine, eller hva @Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2017 #973 Del Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Koster vel ikke mer enn noen av hagegreiene dine, eller hva @Rumle? Hva koster ikke mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #974 Del Skrevet 10. januar 2017 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Plutselig bestilt: Oxygene trilogy - 40th annivesary deluxe box @Hoppetaujenta og meg hvisket om overstående. Akkurat nå, Rumle skrev: Hva koster ikke mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2017 #975 Del Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: @Hoppetaujenta og meg hvisket om overstående. Ahhh det gikk meg hus forbi! Jeg snakket om lakrisis! Forøvrig skal det litt til for å nærme seg noens plante/hagebudsjett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #976 Del Skrevet 10. januar 2017 Lakrisis = melding oppfattet! Over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2017 #977 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Lakrisis = melding oppfattet! Over. Du kan også prøve å lage is selv? Det har jo lenge vært så hipt med alskens fancy lakrisprodukter, pulver og sauser og jeg vet ikke vha hva. Det må da kunne brukes til en skikkelig god is? Endret 10. januar 2017 av Rumle Og vi prøver igjen .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #978 Del Skrevet 10. januar 2017 *morsom plass det der* "Hogne plaget av hyppige toalettbesøk"....... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. januar 2017 #979 Del Skrevet 10. januar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2017 #980 Del Skrevet 10. januar 2017 Mistenkte at det var noens humor her inne jah... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå