Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Zenobia skrev:

Baren er stengt i julen.

Dørene til nattklubben er åpne.

Reglene følges til punkt og prikke :klappe: 

Anonymkode: 73162...de7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Èn fin frøken tasser inn, skjenker seg litt pærebrus med isbiter og lytter til det som er av aktivitet her inne. :Gjesp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Èn fin frøken tasser inn, skjenker seg litt pærebrus med isbiter og lytter til det som er av aktivitet her inne. :Gjesp: 

Hei :) Koselig å se deg :hjerte:

Jeg er også våken og kom inn her nylig.

Hører du noe romstering fra kjelleren?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er julemus her? :klo:  

Julemus? Åååå, jeg er redd slike gnagere. Bør vi skaffe en katt til huset?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta! (jeg stormer opp fra kjelleren) Jeg så en skikkelse der nede, kledt i en sid, grå frakk! Hvem kan det være? Kan det ha vært vaktmesteren? Er han her så sent på natt?

Eller kontrollørene?

@Hoppetaujenta, du hadde rett, det var julemus som romsterte i kjelleren. Jeg går ned igjen med litt deilig ost til de :)

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ....jeg har kanskje ikke nevnt det nei. :klo:  Hattifnattenes verge holder til der nede. Mellom Anna. 
Hun har ikke noe i mot det og jeg surrer forskrekkelig fordi jeg kom over masse morsomme forsøk på
å banne på nordnorsk, sett fra amerikaneres ståsted. Ikke enkelt det der og jeg har ledd godt og notert. :laugh: 
Det er kanskje ikke ønskelig med liten videosnutt i natten? Selv om en bar nok er rette stedet å få det ut...
Jeg tar sjansen og så får det stå til. :ninja:  Dette er humor gutter jenter og de som holder til i kjelleren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Æææ....jeg har kanskje ikke nevnt det nei. :klo:  Hattifnattenes verge holder til der nede. Mellom Anna. 
Hun har ikke noe i mot det og jeg surrer forskrekkelig fordi jeg kom over masse morsomme forsøk på
å banne på nordnorsk, sett fra amerikaneres ståsted. Ikke enkelt det der og jeg har ledd godt og notert. :laugh: 
Det er kanskje ikke ønskelig med liten videosnutt i natten? Selv om en bar nok er rette stedet å få det ut...
Jeg tar sjansen og så får det stå til. :ninja:  Dette er humor gutter jenter og de som holder til i kjelleren.

Takk for oppklaringen og for videoen :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En video til kanskje? :nigo: Litt latter forlenger natten. :opplyser:  Eller deromkring. Jeg ler av dette jeg faktisk. > lol 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... :nigo:  Hvor er Jerry forresten?
Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling
og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. 
Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... :rodmer:  Det er så kjempegodt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... :nigo:  Hvor er Jerry forresten?
Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling
og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. 
Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... :rodmer:  Det er så kjempegodt. 

Værsågod! :)

Bilderesultat for jarlsberg oppskjært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vet ikke hvor @Jerry Lee er, jeg har ikke sett han i hele dag. Jeg håper at han har og har hatt det trivelig sammen med noen i kveld og i natt :hjerte:

God nattmat :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du er som en snill og god nattfe med tryllestav du... :rodmer:  

:klem:Takk for vakre ord :blomst: Det er du som er snill  :hjerte:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her fant jeg noe som ligner mer på jarlsbergstaver :) Værsågod! Er de dyppet i sjokolade? (Joda, her er oppskriften. De er dyppet i sjokolade :)http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/forretter-snacks-og-tapas/jarlsberg-stick

Bilderesultat for mus jarlsberg

En annen morsom oppskrift her http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/forretter-snacks-og-tapas/morsomme-reinsdyrost

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn liker jeg. Teste litt, selv om jeg aldri har vært borti ostesjokolade. :laugh:  *fiine dyrevenner oppi der også* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn liker jeg. Teste litt, selv om jeg aldri har vært borti ostesjokolade. :laugh:  *fiine dyrevenner oppi der også* 

Så fint at du liker det :)

Nå skal jeg prøve å finne senga igjen

Takk for i dag og i natt :blomst:

God natt og sov godt og fortsatt god jul :hjerte:  :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...