AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #421 Del Skrevet 24. desember 2016 10 timer siden, Zenobia skrev: Baren er stengt i julen. Dørene til nattklubben er åpne. Reglene følges til punkt og prikke Anonymkode: 73162...de7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #422 Del Skrevet 25. desember 2016 Èn fin frøken tasser inn, skjenker seg litt pærebrus med isbiter og lytter til det som er av aktivitet her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #423 Del Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Èn fin frøken tasser inn, skjenker seg litt pærebrus med isbiter og lytter til det som er av aktivitet her inne. Hei Koselig å se deg Jeg er også våken og kom inn her nylig. Hører du noe romstering fra kjelleren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #424 Del Skrevet 25. desember 2016 Lurer på om det er julemus her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #425 Del Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Lurer på om det er julemus her? Julemus? Åååå, jeg er redd slike gnagere. Bør vi skaffe en katt til huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #426 Del Skrevet 25. desember 2016 Men vi bør vel gå ned i kjelleren og se, i tilfelle det er inbruddstyver der nede? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #427 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg lister med ned i kjelleren og ser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #428 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Hoppetaujenta! (jeg stormer opp fra kjelleren) Jeg så en skikkelse der nede, kledt i en sid, grå frakk! Hvem kan det være? Kan det ha vært vaktmesteren? Er han her så sent på natt? Eller kontrollørene? @Hoppetaujenta, du hadde rett, det var julemus som romsterte i kjelleren. Jeg går ned igjen med litt deilig ost til de Endret 25. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #429 Del Skrevet 25. desember 2016 Æææ....jeg har kanskje ikke nevnt det nei. Hattifnattenes verge holder til der nede. Mellom Anna. Hun har ikke noe i mot det og jeg surrer forskrekkelig fordi jeg kom over masse morsomme forsøk på å banne på nordnorsk, sett fra amerikaneres ståsted. Ikke enkelt det der og jeg har ledd godt og notert. Det er kanskje ikke ønskelig med liten videosnutt i natten? Selv om en bar nok er rette stedet å få det ut... Jeg tar sjansen og så får det stå til. Dette er humor gutter jenter og de som holder til i kjelleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #430 Del Skrevet 25. desember 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Æææ....jeg har kanskje ikke nevnt det nei. Hattifnattenes verge holder til der nede. Mellom Anna. Hun har ikke noe i mot det og jeg surrer forskrekkelig fordi jeg kom over masse morsomme forsøk på å banne på nordnorsk, sett fra amerikaneres ståsted. Ikke enkelt det der og jeg har ledd godt og notert. Det er kanskje ikke ønskelig med liten videosnutt i natten? Selv om en bar nok er rette stedet å få det ut... Jeg tar sjansen og så får det stå til. Dette er humor gutter jenter og de som holder til i kjelleren. Takk for oppklaringen og for videoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #431 Del Skrevet 25. desember 2016 En video til kanskje? Litt latter forlenger natten. Eller deromkring. Jeg ler av dette jeg faktisk. > lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #432 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... Hvor er Jerry forresten? Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... Det er så kjempegodt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #433 Del Skrevet 25. desember 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... Hvor er Jerry forresten? Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... Det er så kjempegodt. Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #434 Del Skrevet 25. desember 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... Hvor er Jerry forresten? Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... Det er så kjempegodt. Jeg vet ikke hvor @Jerry Lee er, jeg har ikke sett han i hele dag. Jeg håper at han har og har hatt det trivelig sammen med noen i kveld og i natt God nattmat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #435 Del Skrevet 25. desember 2016 Du er som en snill og god nattfe med tryllestav du... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #436 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du er som en snill og god nattfe med tryllestav du... Takk for vakre ord Det er du som er snill Endret 25. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #437 Del Skrevet 25. desember 2016 Se på disse to søte vennene da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #438 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) 20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har nok *hikk* drukket for meget pærebrus... Hvor er Jerry forresten? Folk er da vel ferdige med å pakke opp nå? Jeg har veldig sans for Ano`s dyrekjære innstilling og de fortjener såmenn god ost de også. Jeg er sulten faktisk, men det er natt og jeg skal sove. Men jeg er sulten. Jeg fikk lyst på oppskjærte jarlsbergstaver... Det er så kjempegodt. Her fant jeg noe som ligner mer på jarlsbergstaver Værsågod! Er de dyppet i sjokolade? (Joda, her er oppskriften. De er dyppet i sjokolade http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/forretter-snacks-og-tapas/jarlsberg-stick En annen morsom oppskrift her http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/forretter-snacks-og-tapas/morsomme-reinsdyrost Endret 25. desember 2016 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2016 #439 Del Skrevet 25. desember 2016 Sånn liker jeg. Teste litt, selv om jeg aldri har vært borti ostesjokolade. *fiine dyrevenner oppi der også* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #440 Del Skrevet 25. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Sånn liker jeg. Teste litt, selv om jeg aldri har vært borti ostesjokolade. *fiine dyrevenner oppi der også* Så fint at du liker det Nå skal jeg prøve å finne senga igjen Takk for i dag og i natt God natt og sov godt og fortsatt god jul 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå