An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #161 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Skåål Skål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #162 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk for bevertning. Pølse er og blir nattmat på vei hjem. Tror jeg vil ha ei til mens jeg er i gang med å tygge. Du sa det jo der jo. "Poker!" Sikkert klespoker også.... Nåh ble jeg sulten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #163 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Yamina skrev: Tusen takk, det så flott ut Værsågod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #164 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk for bevertning. Pølse er og blir nattmat på vei hjem. Tror jeg vil ha ei til mens jeg er i gang med å tygge. Du sa det jo der jo. "Poker!" Sikkert klespoker også.... Uffda Men jeg så ingen nakne mennesker der altså. Kanskje fordi bakrommet var fullt av sigarettrøyk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #165 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Nåh ble jeg sulten Hva har du lyst på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #166 Del Skrevet 22. desember 2016 Lurte på om bartenderen serverer Bellini? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #167 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Vi har det meste, og deriblant nystekt pizza Værsågod til de som vil ha Endret 22. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #168 Del Skrevet 22. desember 2016 Hva med bakt potet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #169 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, Yamina skrev: Lurte på om bartenderen serverer Bellini? Jo, værsågod! Endret 22. desember 2016 av An0nymBruker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #170 Del Skrevet 22. desember 2016 @Raven Emerald [Dette er jo en tulletråd] Kan du komme innom og hive ut pokerlaget på bakrommet? Vil ikke miste skjenkebevillingen fordi om noen tar seg friheter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #171 Del Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hva har du lyst på? Tar noe enkelt jeg, en Frankfurter med chorizopølse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. desember 2016 #172 Del Skrevet 22. desember 2016 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Passende styrkende til å utslette Karthago? Tusen takk for sang, klarte å se det var Chopin før jeg absolutt ikke fikk komme inn i tråden mer pga gammel ipad (den takler ikke sider tett med videoer) Googlet du det latinske uttrykket eller er du historie nerd som meg? Men ja, det er forøvrig min vitterlige mening at Karthago bør brennes til grunnen og ødelegges. Vi kan ikke ha en Hannibal ved portene våre! MvH Wubius Wuberius Måtte selvsagt dedikere en fantastisk sang til et fantastisk menneske ; deg Jeg er en trubadur *lalalalala* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #173 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jo, værsågod! Forsyner meg med én jeg også, for bellini ser nydelig ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #174 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Yamina skrev: Hva med bakt potet? Jo, værsågod! Vi har en dyktig kokk på kjøkkenet @Jerry Lee står for kokkeleringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #175 Del Skrevet 22. desember 2016 Oi! den så lekker ut AnOnymBruker, dette kan du! jeg får mingle litt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #176 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Forsyner meg med én jeg også, for bellini ser nydelig ut Det er fint Værsågod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #177 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Googlet du det latinske uttrykket eller er du historie nerd som meg? Men ja, det er forøvrig min vitterlige mening at Karthago bør brennes til grunnen og ødelegges. Vi kan ikke ha en Hannibal ved portene våre! MvH Wubius Wuberius Måtte selvsagt dedikere en fantastisk sang til et fantastisk menneske ; deg Jeg er en trubadur *lalalalala* Vi er åpne for en god historie her! Har du en umiddelbart på lager? Ønskes: ikke for lang, og med snert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #178 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jo, værsågod! Vi har en dyktig kokk på kjøkkenet @Jerry Lee står for kokkeleringen *host*!! jerrylee? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #179 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Tar noe enkelt jeg, en Frankfurter med chorizopølse Værsågod! Den i midten er ditt ønske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #180 Del Skrevet 22. desember 2016 23 minutter siden, An0nymBruker skrev: I all verden?! Det var ikke noe kriminelt som foregikk vel? Nå har jeg kontaktet utkasteren (moderator på vakt). Vi får se. Kanskje det ordner seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå