An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #141 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...det er nyydelig! Ehh...hvis det var selve osten du mente da...og ikke Nietsosten. Ja, deilig fersk brunost fra Tine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #142 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg kom visst over en litt tvilsom aktivitet på bakrommet. Lovte å ikke si noe. Og nei, det var ingen kofferter der Men endel kort og penger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. desember 2016 #143 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Zenobia skrev: *spiser nattmat og leter på bakrommet* Hva spiser du? Og fant du henne? Når du er ferdig med maten, har du lyst til å finne noen chillinøtter til meg hvis dere har? :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #144 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Zenobia skrev: *spiser nattmat og leter på bakrommet* Jeg fant henne i vinkjelleren, der vi har cavaen. Hun hadde gått seg bort stakkars. Jeg visste ikke engang at vi hadde vinkjeller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #145 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, altflyter skrev: Hva spiser du? Og fant du henne? Når du er ferdig med maten, har du lyst til å finne noen chillinøtter til meg hvis dere har? :D Værsågod! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2016 #146 Del Skrevet 22. desember 2016 Å...Rumlemor da. Har du blitt ledet ned de fordervedes sti i underverdenen av Kg? P.s. kunne godt ha tenkt meg ei pølse i brød med alt som er normalt å ha på sånt. Rekesalat hadde smakt nydelig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #147 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg kom visst over en litt tvilsom aktivitet på bakrommet. Lovte å ikke si noe. Og nei, det var ingen kofferter der Men endel kort og penger. I all verden?! Det var ikke noe kriminelt som foregikk vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. desember 2016 #148 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg fant henne i vinkjelleren, der vi har cavaen. Hun hadde gått seg bort stakkars. Jeg visste ikke engang at vi hadde vinkjeller? Stakkars. Hadde hun smakt seg innover eller noe slikt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #149 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, altflyter skrev: Hva spiser du? Og fant du henne? Når du er ferdig med maten, har du lyst til å finne noen chillinøtter til meg hvis dere har? :D Se under: (og jeg kan dessverre ikke hjelpe til med serveringen, siden jeg ikke er en del av personalet) 12 minutter siden, An0nymBruker skrev: litt natt-snacks nå? 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Jeg fant henne i vinkjelleren, der vi har cavaen. Hun hadde gått seg bort stakkars. Jeg visste ikke engang at vi hadde vinkjeller? Hun hadde gått seg bort? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #150 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å...Rumlemor da. Har du blitt ledet ned de fordervedes sti i underverdenen av Kg? P.s. kunne godt ha tenkt meg ei pølse i brød med alt som er normalt å ha på sånt. Rekesalat hadde smakt nydelig! Værsågod! Endret 22. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #151 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) 51 minutter siden, WubWub skrev: Jeg vil ha sjokolademelk og en is Passende styrkende til å utslette Karthago? Tusen takk for sang, klarte å se det var Chopin før jeg absolutt ikke fikk komme inn i tråden mer pga gammel ipad (den takler ikke sider tett med videoer) Endret 22. desember 2016 av Frøkensina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. desember 2016 #152 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Zenobia skrev: Se under: (og jeg kan dessverre ikke hjelpe til med serveringen, siden jeg ikke er en del av personalet) Hun hadde gått seg bort? Oj. Unnskyld. Jeg trodde du jobbet her... Kanskje den andre ølen var en for mye? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #153 Del Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, altflyter skrev: Stakkars. Hadde hun smakt seg innover eller noe slikt? Fikk litt lyst til å følge etter.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 22. desember 2016 #154 Del Skrevet 22. desember 2016 Skåål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #155 Del Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: I all verden?! Det var ikke noe kriminelt som foregikk vel? De satt med pokerfjes og sa ikke stort. Mer får jeg ikke lov til å røpe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2016 #156 Del Skrevet 22. desember 2016 6 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg kom visst over en litt tvilsom aktivitet på bakrommet. Lovte å ikke si noe. Og nei, det var ingen kofferter der Men endel kort og penger. Hmm 6 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg fant henne i vinkjelleren, der vi har cavaen. Hun hadde gått seg bort stakkars. Jeg visste ikke engang at vi hadde vinkjeller? Gått seg bort, du mener flyttet inn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 22. desember 2016 #157 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Zenobia skrev: De satt med pokerfjes og sa ikke stort. Mer får jeg ikke lov til å røpe. Jeg forstår. Men jeg er veldig nysgjerrig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #158 Del Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, altflyter skrev: Oj. Unnskyld. Jeg trodde du jobbet her... Kanskje den andre ølen var en for mye? Neida, ingen hårsmak Øl er dessuten sunt for håret, har jeg hørt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2016 #159 Del Skrevet 22. desember 2016 Tusen takk for bevertning. Pølse er og blir nattmat på vei hjem. Tror jeg vil ha ei til mens jeg er i gang med å tygge. 1 minutt siden, Zenobia skrev: De satt med pokerfjes og sa ikke stort. Mer får jeg ikke lov til å røpe. Du sa det jo der jo. "Poker!" Sikkert klespoker også.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yamina Skrevet 22. desember 2016 #160 Del Skrevet 22. desember 2016 4 timer siden, An0nymBruker skrev: Denne kanskje? Jeg fant frem noen lekre glass her Tusen takk, det så flott ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå