Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Kanskje kjøre Gin tonic i kveld. Alltid en klassiker det. Er bartenderen i topp form i kveld?

Værsågod :blomst:  Jeg er litt sliten og legger meg nok om ikke så lenge. Hvordan er det med deg?

30599_virgin_gin_tonic.jpgcock.png?x48320

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Værsågod :blomst:  Jeg er litt sliten og legger meg nok om ikke så lenge. Hvordan er det med deg?

30599_virgin_gin_tonic.jpgcock.png?x48320

Får vel si det er det samme her. Men alltid bedre med en drink innabords.. uten å høres ut som en alkis!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Får vel si det er det samme her. Men alltid bedre med en drink innabords.. uten å høres ut som en alkis!:P

Jeg håper at du føler deg mer opplagt igjen snart :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Noe rolig til kvelden kanskje? Og så for morro skyld søkte jeg bare på Rumle på YouTube, og da fikk jeg opp denne: 

Er dette deg @Rumle??? :digge:

Ja, der har du meg! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Deg og! :smilyblomst:

Tusen takk :blomst: Hvilken sang skal jeg finne til deg? Du nevnte noe rolig, men jeg vet ikke hvilken musikk du liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk :blomst: Hvilken sang skal jeg finne til deg? Du nevnte noe rolig, men jeg vet ikke hvilken musikk du liker.

Jeg liker alt det. Du kan jo dele en av dine favoritter? Jeg er ikke god på musikk. Blir alltid imponert over folk som har mye de liker og kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg liker alt det. Du kan jo dele en av dine favoritter? Jeg er ikke god på musikk. Blir alltid imponert over folk som har mye de liker og kjenner til.

Ok :) Her er en jeg synes er veldig fin

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Kjempe fin musikk! Takk for i kveld og takk for drink! Blir beordret til å sove nå av en av disse damene i hvitt her.. :glare: God natt. :vinke::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...