AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #41 Skrevet 23. desember 2016 På 22.12.2016 den 11.51, AnonymBruker skrev: Den påstanden er en kraftig forenkling av virkeligheten, noe som er blitt godt belyst i denne tråden. Både TS og jeg opplever ikke det å se bra ut som utelukkende positivt. Selvsagt er man glad for at man har et bra utseende, men det er ikke i alle situasjoner det er en fordel. Det er det denne tråden handler om. Anonymkode: 3a5d9...f3c Men det er fortsatt enklere enn å være stygg og dum er vel poenget. Kanskje du tror du har det vanskelig, men du har ikke opplevd hverdagen til en som ikke er pen og smart. Man vil for eks ha høyere selvtillit og klare seg bedre i utdanning og jobb. Anonymkode: ad39e...a04 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #42 Skrevet 23. desember 2016 På 21.12.2016 den 14.28, AnonymBruker skrev: Er det mulig å få se et bilde av deg? :-) Anonymkode: 5ca23...9a9 Det er fullstendig irrelevant. Anonymkode: 8df94...11e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #43 Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er fortsatt enklere enn å være stygg og dum er vel poenget. Kanskje du tror du har det vanskelig, men du har ikke opplevd hverdagen til en som ikke er pen og smart. Man vil for eks ha høyere selvtillit og klare seg bedre i utdanning og jobb. Anonymkode: ad39e...a04 Hvis man er stygg blir man ikke offer for alskens menn som prøver å selge seg selv til deg, i så fall er de så lavt på nivået at til og med den stygge kvinnen gjennomskuer dem. Det er en fordel og stygge kvinner burde være glad for at hvis de får seg en mann, så ignorerer han i alle fall utseendet deres, eller han ser en vakker blomst der andre ser en vissen løvetann. Tenk å ha en mann som er så trygg på seg selv, a. Pene kvinner kan ikke noe for at de er vakre, det kan være en byrde. Stakkers oss. I'm pretty sure there's a lot more to life than being really, really, ridiculously good looking. And I plan on finding out what that is. Anonymkode: 8df94...11e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #44 Skrevet 23. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er stygg blir man ikke offer for alskens menn som prøver å selge seg selv til deg, i så fall er de så lavt på nivået at til og med den stygge kvinnen gjennomskuer dem. Det er en fordel og stygge kvinner burde være glad for at hvis de får seg en mann, så ignorerer han i alle fall utseendet deres, eller han ser en vakker blomst der andre ser en vissen løvetann. Tenk å ha en mann som er så trygg på seg selv, a. Pene kvinner kan ikke noe for at de er vakre, det kan være en byrde. Stakkers oss. I'm pretty sure there's a lot more to life than being really, really, ridiculously good looking. And I plan on finding out what that is. Anonymkode: 8df94...11e Kanskje det er annerledes dersom man er bare pen uten å være smart Anonymkode: ad39e...a04 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #45 Skrevet 23. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er annerledes dersom man er bare pen uten å være smart Anonymkode: ad39e...a04 Mange pene har aldri trengt å bruke hjernen så mye, av naturlige årsaker, men potensialet ligger der. Utseendet fader, det får være straff nok for pene. Anonymkode: 8df94...11e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #46 Skrevet 23. desember 2016 Nå ser ikke jeg på meg selv som superpen, heller ganske ordinær med utstråling. Ikke spesielt tynn heller, har en normal kropp med former jeg er fornøyd med, men det er alltids noe å sette fingeren på. Jeg møtte en fyr en gang som jeg ble kjempeforelsket i. Det sa liksom bare pang mellom oss med èn gang. Men så begynte jeg å merke hvor lite han brydde seg om MEG. Etterhvert kom det frem at han aldri hadde følelser for meg, men at han hadde tenkt "HUN der var jævlig fin, hun må jeg ha!". Jeg gjorde det slutt tvert. Det har ødelagt selvtilliten min totalt. Hver gang jeg skal prøve å date, så backer jeg ut fordi jeg tenker at ingen kan synes jeg har en personlighet en mann kan falle for, at det er rent fysisk. Så jeg tør ikke å la meg selv prøve å føle noe for noen. Det er noe dritt.. Anonymkode: fbd46...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #47 Skrevet 23. desember 2016 Hva skulle jeg ikke gitt for at en mann skulle sett på meg to ganger fordi han synes jeg var fin? Ville mye gjerne heller vært i din situasjon - du tiltrekker deg utrolig mange og får dermed så mange sjanser til å finne noen som liker deg for også det indre. Vi som har vært ekstremt uheldige med utseendet, blitt mobbet hele oppveksten og aldri har fått blikk fra en mann kan bare se langt etter noe som helst. Psykolog, innstilling, hobbyer og venner kan bare gjøre "så" mye når man har et elendig utgangspunkt. Sett pris på det du har. Anonymkode: 281be...d81 2
Gjest Frederik Skrevet 23. desember 2016 #48 Skrevet 23. desember 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle jeg ikke gitt for at en mann skulle sett på meg to ganger fordi han synes jeg var fin? Ville mye gjerne heller vært i din situasjon - du tiltrekker deg utrolig mange og får dermed så mange sjanser til å finne noen som liker deg for også det indre. Vi som har vært ekstremt uheldige med utseendet, blitt mobbet hele oppveksten og aldri har fått blikk fra en mann kan bare se langt etter noe som helst. Psykolog, innstilling, hobbyer og venner kan bare gjøre "så" mye når man har et elendig utgangspunkt. Sett pris på det du har. Anonymkode: 281be...d81 Selvsagt best å være pen og jeg er misunnelig på de pene selv. Men det skal rimelig mye til før livet er ødelagt pga uflaks med utseende. Ingen som har sett på meg to ganger og det synes jeg er utrolig leit, men fikk meg (mannlig) samboer likevel. Heldigvis ikke alle menn som bryr seg om utseende på partneren. Endret 24. desember 2016 av Frederik
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #49 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle jeg ikke gitt for at en mann skulle sett på meg to ganger fordi han synes jeg var fin? Ville mye gjerne heller vært i din situasjon - du tiltrekker deg utrolig mange og får dermed så mange sjanser til å finne noen som liker deg for også det indre. Vi som har vært ekstremt uheldige med utseendet, blitt mobbet hele oppveksten og aldri har fått blikk fra en mann kan bare se langt etter noe som helst. Psykolog, innstilling, hobbyer og venner kan bare gjøre "så" mye når man har et elendig utgangspunkt. Sett pris på det du har. Anonymkode: 281be...d81 Kan love deg at det ikke er så lett andre veien heller. Det å være den kjekkeste på utestedet, få alle de sultne blikkene, all oppmerksomheten - det høres topp ut helt til du forstår at de ikke ser DEG - bare en de vil ligge med for å skryte dagen etterpå. Ingen bryr seg om hva som er bak fasaden. Misforstå meg rett: det er sikkert ikke lett å være på den andre siden av skalaen heller, men ingen av oss får det en vil ha: en partner som setter pris på det indre - det fysiske står i veien uansett... Anonymkode: 3a5d9...f3c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #50 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle jeg ikke gitt for at en mann skulle sett på meg to ganger fordi han synes jeg var fin? Ville mye gjerne heller vært i din situasjon - du tiltrekker deg utrolig mange og får dermed så mange sjanser til å finne noen som liker deg for også det indre. Vi som har vært ekstremt uheldige med utseendet, blitt mobbet hele oppveksten og aldri har fått blikk fra en mann kan bare se langt etter noe som helst. Psykolog, innstilling, hobbyer og venner kan bare gjøre "så" mye når man har et elendig utgangspunkt. Sett pris på det du har. Anonymkode: 281be...d81 Du har lyst til å være gjenstand for begjær? Føle den berusende følelsen av at noen bare MÅ ha deg ...? Og ikke klarer å holde fingrene fra deg ...? Becoz ur 2 hawt ... Anonymkode: 8df94...11e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #51 Skrevet 23. desember 2016 Nå ble jeg i grunn veldig fornøyd med å være en 7-8'er. Jeg har alltid fått de mennene jeg har villet ha, men jeg tenker også alltid at det er fordi de liker meg som person, at vi har god kjemi osv. Jeg kjenner veldig få folk som faktisk er helt sånn overveldende pene, kommer på én, kanskje to, og de var veldig reserverte begge to, ikke så kult, tror jeg. Men du kan jo fint trøste deg med at dette går over, skjønnhet varer ikke evig, husk det! Anonymkode: 5c5e1...b5e
Xcase33 Skrevet 23. desember 2016 #52 Skrevet 23. desember 2016 På 21.12.2016 den 12.22, AnonymBruker skrev: Jeg kommer nok til å høres utrolig overfladisk ut og høy på meg selv, men prøv å se bort i fra det. Jeg er en veldig pen jente, har alltid fått høre at jeg er utrolig vakker på alle måter og alltid den peneste i alle rom osv. Kroppen min er også veldig bra. Tidligere når jeg har datet har jeg slitt med at jeg har vært ett trofé, guttene har egentlig ikke likt meg, men skulle ha meg grunnet utseende mitt (jeg har ikke hatt sex med noen av disse, har bare hatt sex med en mann som jeg var i forhold med). Generelt har jeg alltid følt at de som er interessert i meg blir blendet av hvordan jeg ser ut, og egentlig ikke bryr seg om meg og å bli kjent med personligheten min. Interessene mine er egentlig veldig annerledes enn det førsteinntrykket folk har av meg, og jeg er egentlig en ganske interessant person. Dette har også blitt bekreftet mange ganger, da jeg har fått høre hvordan de snakker om meg til kompisene sine, at jeg er drømmedamen fordi jeg er så pen osv., og at det ville vært skikkelig kult å fått meg til sengs osv. Det har egentlig blitt til at jeg avviser alle som sjekker meg opp på dagtid (og byen, men der er jeg ikke ofte), fordi jeg føler de bare sjekker meg opp grunnet utseendet mitt. Er sikkert mange av de som egentlig er mer seriøse, men jeg har blitt såret så mange ganger nå, fordi alle jeg har møtt og blitt forelsket i/betatt av ikke kunne brydd seg mindre om personligheten min... Prøvde i høst nettdating, snakket med en del fyrer og traff til slutt en som jeg hadde lyst til å møte og bli bedre kjent med. Han er en del eldre enn meg, veldig kjekk, mye selvtillit, men samtidig ganske nerdete. Vi har datet noen måneder nå og jeg begynner virkelig å like han, kan se for meg han videre i livet mitt. Men jeg blir så usikker, er så redd for at han også bare ser den fysiske meg... Vet han tenner utrolig på meg, sier alltid hvor perfekt jeg ser ut og at han tenner sånn på meg osv., men samtidig så skal man jo være tiltrukket av hverandre, og jeg tenner jo veldig på han også. Vi snakker hver dag, har ikke hatt sex enda, men koser masse, han er veldig omsorgsfull og snill, lytter til hva jeg sier, vil gjøre meg glad osv. Så føler jo at han er annerledes enn de jeg har møtt tidligere, men det har jeg jo trodd før også, bare at denne mannen er den første jeg virkelig kan se for meg et liv med. Ting som gjør meg usikker, vet ikke om det er begrunnet eller bare på grunn av mine tidligere erfaringer, er: alderen min, jeg er 8 år yngre enn han. Jeg syntes han er utrolig kjekk, akkurat en slik mann jeg liker, men han er ikke en de fleste ville snudd seg etter på gaten, som sagt er han også ganske nerdete, vet han har hatt en del forhold, også seriøst samboerskap, men vet ikke hvor lett han får seg jenter ellers. Er bare veldig redd for at jeg blir brukt igjen... Er deg noen som har vært i lignende situasjoner, eller har noen erfaringer/råd til hvordan jeg kan vite hva han faktisk ser i meg? Vi har snakket om fremtiden og slikt, på hans initiativ også, barn også. Men alt dette har jeg jo snakket med tidligere dater om også, men ingen av de likte meg egentlig, møtte ikke de så lenge som han jeg møter nå. Til de som ikke gadd å lese den lange teksten min: Om du som mann er veldig tiltrukket av en jente, er eksklusive, snakker mye med henne, møtes jevnlig osv. blir du da forelsket til slutt, eller kan du møte en jente i mange måneder bare fordi hun er digg og morsom å være med, men ikke noe mer? Anonymkode: f6185...ffb Slutt å gjøre deg selv vakker da ..jeg mener. Ikke fokuser så mye på å sminke deg opp og se pen ut. Da får du litt mer svar vil jeg tro ... 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #53 Skrevet 23. desember 2016 Slike artikler dukker opp i magasiner fra tid til annen, syns ofte det er temmelig funny når man ser hvordan disse damene faktisk ser ut. Googlet hun her, helt normalt søt jente. Sier ikke at det er sånn for trådstarter, men hos mange ligger dette også i dem selv, de fokuserer mye mer på de komplimentene de får enn andre og tror rett og slett de får mye mer oppmerksomhet enn andre. Sannheten er jo at de fleste normalt pene jenter i 15-30-års alderen får masse oppmerksomhet. http://www.cosmopolitan.com/lifestyle/a45917/people-judge-me-because-im-pretty/ Anonymkode: 5c5e1...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #54 Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slike artikler dukker opp i magasiner fra tid til annen, syns ofte det er temmelig funny når man ser hvordan disse damene faktisk ser ut. Googlet hun her, helt normalt søt jente. Sier ikke at det er sånn for trådstarter, men hos mange ligger dette også i dem selv, de fokuserer mye mer på de komplimentene de får enn andre og tror rett og slett de får mye mer oppmerksomhet enn andre. Sannheten er jo at de fleste normalt pene jenter i 15-30-års alderen får masse oppmerksomhet. http://www.cosmopolitan.com/lifestyle/a45917/people-judge-me-because-im-pretty/ Anonymkode: 5c5e1...b5e +1, utrolig morsom artikkel. Stakkars dame. Nå synes jeg denne tråden begynner å gå for langt.... Ja, noen er HELT BLÅST og veldig pene vil folk ha dem kun for sex. Hvis man er intelligent, sjarmerende og veldig pen vil utseendet bare være en (veldig stor) bonus. Anonymkode: 8054a...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #55 Skrevet 23. desember 2016 Denne her er også bare helt absurd, hun er jo helt NORMAL:http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html Det finnes mange selvsentrerte kvinner der ute i verden, altså. (Igjen, ikke dermed sagt at TS er en av dem, men det er vanskelig å vite uten bildebevis.) Anonymkode: 5c5e1...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #56 Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: +1, utrolig morsom artikkel. Stakkars dame. Nå synes jeg denne tråden begynner å gå for langt.... Ja, noen er HELT BLÅST og veldig pene vil folk ha dem kun for sex. Hvis man er intelligent, sjarmerende og veldig pen vil utseendet bare være en (veldig stor) bonus. Anonymkode: 8054a...cd5 *hvis noen er helt blåst og pene skulle det stå. Anonymkode: 8054a...cd5
Cronosgjesten Skrevet 24. desember 2016 #57 Skrevet 24. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ser ikke jeg på meg selv som superpen, heller ganske ordinær med utstråling. Ikke spesielt tynn heller, har en normal kropp med former jeg er fornøyd med, men det er alltids noe å sette fingeren på. Jeg møtte en fyr en gang som jeg ble kjempeforelsket i. Det sa liksom bare pang mellom oss med èn gang. Men så begynte jeg å merke hvor lite han brydde seg om MEG. Etterhvert kom det frem at han aldri hadde følelser for meg, men at han hadde tenkt "HUN der var jævlig fin, hun må jeg ha!". Jeg gjorde det slutt tvert. Det har ødelagt selvtilliten min totalt. Hver gang jeg skal prøve å date, så backer jeg ut fordi jeg tenker at ingen kan synes jeg har en personlighet en mann kan falle for, at det er rent fysisk. Så jeg tør ikke å la meg selv prøve å føle noe for noen. Det er noe dritt.. Anonymkode: fbd46...6fd Det fins folk som har det komplett motsatte problemet av ditt. Tenker du at de ha det verre, bedre, eller omtrent like kjipt som deg?
jabx Skrevet 26. desember 2016 #58 Skrevet 26. desember 2016 På 24.12.2016 den 0.46, AnonymBruker skrev: Denne her er også bare helt absurd, hun er jo helt NORMAL:http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html Det finnes mange selvsentrerte kvinner der ute i verden, altså. (Igjen, ikke dermed sagt at TS er en av dem, men det er vanskelig å vite uten bildebevis.) Anonymkode: 5c5e1...b5e 5/10 kanskje?
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #59 Skrevet 26. desember 2016 (endret) På 12/24/2016 den 0.46, AnonymBruker skrev: Denne her er også bare helt absurd, hun er jo helt NORMAL:http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html Det finnes mange selvsentrerte kvinner der ute i verden, altså. (Igjen, ikke dermed sagt at TS er en av dem, men det er vanskelig å vite uten bildebevis.) Anonymkode: 5c5e1...b5e Sant, men hun burde blitt beskyttet mot seg selv. Åpenbart at hun ikke forstod hvordan artikkelen ville bli lest. Ikke så kult om hun miste venninner og jobbtilbud pga et uheldig leserinnlegg. Endret 26. desember 2016 av Frederik
Cronosgjesten Skrevet 26. desember 2016 #60 Skrevet 26. desember 2016 På 24.12.2016 den 0.13, AnonymBruker skrev: Kan love deg at det ikke er så lett andre veien heller. Det å være den kjekkeste på utestedet, få alle de sultne blikkene, all oppmerksomheten - det høres topp ut helt til du forstår at de ikke ser DEG - bare en de vil ligge med for å skryte dagen etterpå. Ingen bryr seg om hva som er bak fasaden. Misforstå meg rett: det er sikkert ikke lett å være på den andre siden av skalaen heller, men ingen av oss får det en vil ha: en partner som setter pris på det indre - det fysiske står i veien uansett... Anonymkode: 3a5d9...f3c Nå kan det godt hende at du også har fått kommentarer som kunne oppfattes negativt pga utseendet i oppveksten, men jeg tror vel ikke du har fått beskjed tre ganger i uka fra du gikk i 5-6 klasse, om at du ikke var verdt noe særlig fordi du er stygg. Jeg skjønner at det ikke er så lett å sette seg inn i, men det er altså ikke spesielt kult.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå