AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #21 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, jabx skrev: Hvis han fokuserer på utseendet ditt og kommenterer det mye så er det et dårlig tegn. Sier han like mange positive ting om deg som ikke går på utseendet? Hvis han er veldig opptatt av utseendet så betyr det naturligvis ikke at han bare bryr seg om det, men det er noe som gjør at det ringer noen varselklokker hos meg i det minste. Ja, jeg kan møte noen lenge fordi hun er deilig og morsom å være med og uten at jeg ser for meg et forhold. Men da vil jeg nok heller ikke late som jeg ønsker et forhold. Sier han at han ønsker det? Neinei, det var kanskje litt kronglete forklart av meg. Er vel mer når vi kysser og slikt at han kommenterer utseendet mitt. Utenom da sier han ikke så mye. Men ellers så sier han at jeg er søt når jeg gjør og sier dumme ting, og at jeg er flink osv. når jeg gjør ting. Er her jeg er litt usikker, for han ønsker seg forhold har han sagt, men samtidig sier han at han vil ta ting som det kommer, skjønner ikke helt hva han legger i det. Muligens bare at det er for tidlig å vite hva man vil? Det er jeg i så fall enig i. Samtidig høres det ut som en dårlig unnskyldning. Vi ser ikke noen andre enn hverandre da, så er eksklusive hvert fall. 1 time siden, Minesveiper skrev: Jeg er enig med Marie. Du kommer ikke unna det at menn i stor blir tiltrukket av deg pga utseende, men det er andre egenskaper hos kvinnen menn blir tiltrukket av også. Jeg liker en dame som er smart, reflektert, skikkelig, varm, omsorgsfull osv. For meg er det også viktig at vi har noe til felles. Jeg har ikke lyst å sitte inne hele tiden, og vil gjerne ut å oppleve ting sammen med hun jeg liker. Kjemi er også viktig for meg. Det du lurer på er om menn bare vil være sammen med deg pga utseende, og om menn blir forelsket i deg etter å ha datet en stund. Det er ikke slik at man blir sammen med en dame bare fordi hun er pen. Jeg mister reskepkten for en dame som ikke kan oppføre seg og som ikke tar hensyn til folkene rundt seg. Det at hun er pen gir henne ikke et wildcard. Ellers burde du kanskje ha snakket med han du dater om hva du føler angående dette. Jeg har vært lignende situasjon og jeg skrev en lang liste om alt jeg likte ved henne Sikkert rart, men selv om man ikke helt vet hva man skal si så bryr man jo seg, og man vil at damen skal vite at man liker henne Om jeg dater en jeg er tiltrukket av over en lengre periode blir jeg forelsket om vi har kjemi og det klaffer mellom oss. Ellers er det kjekt å lese at du valgte en litt nerdete mann. Syntes det er helt greit at menn er tiltrukket av meg, det vil jeg jo, jeg vil bare ikke at det skal overskygge de andre egenskapene mine.Jeg føler jeg har så mye mer å tilby, men blir veldig ofte forhåndsdømt, også av jenter. Mange av jentene på studiet mitt likte meg jo ikke før etter mange måneder, fordi de trodde jeg bare var en overfladisk jente uten interesser osv... Egentlig er jeg ikke overfladisk i det hele tatt... Altså, til det andre avsnittet ditt, jeg snakker om normale mennesker, er jo en selvfølge å kunne oppføre seg og å ikke være brautende osv. Men kjemien trenger jo ikke være der selv om det egentlig ikke er noe galt. Tenker mer på om en mann fortsetter å være i "forholdet" med jenta selv om han egentlig ikke har noen spesielle følelser for henne, siden han syntes hun er digg og god å ha nå. Skulle gjerne tatt det opp med han, men vi har hatt litt mye drama allerede Grunnet meg og min usikkerhet, så jeg må nesten ligge litt lavt når det kommer til slikt fremover, ellers så kommer jeg hvert fall til å skremme han bort. Da sa han hvert fall at han likte meg veldig godt og hadde lyst til å fortsette å møte meg osv. Burde kanskje stole på det da. Føler bare han gir meg litt lite. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å få se et bilde av deg? :-) Anonymkode: 5ca23...9a9 Haha det kommer aldri til å skje! Skammer nok over å skrive denne tråden, trenger ikke sette ansiktet mitt på den i tillegg. Anonymkode: f6185...ffb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #22 Skrevet 21. desember 2016 Greit nok det! Hadde bare lyst å se en soleklar 9-er, kanskje 10-er (utifra din beskrivelse) :D Tror kanskje du bør satse på penere menn, så slipper du det du nevner. Anonymkode: 5ca23...9a9 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #23 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Jeg klarer ikke helt å forstå dette jeg. Du synes du er smellvakker, med en fantastisk kropp og en fascinerende personlighet, men menn liker deg egentlig ikke? Endret 21. desember 2016 av Overrasket
Gjest canacas Skrevet 21. desember 2016 #24 Skrevet 21. desember 2016 29 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg klarer ikke helt å forstå dette jeg. Du synes du er smellvakker, med en fantastisk kropp og en fascinerende personlighet, men menn liker deg egentlig ikke? Hun er redd de ikke ser henne for personligheten, og lar seg blende av det ytre. Jeg blir også lett tiltrukket av de kjekke gutta, men om personligheten ikke er "meg" og vi ikke er på bølgelengde, falmer skjønnheten fort også. Dette er forøvrig de mannfolka som blir bitrest av å bli avvist - de er ikke så vant til det
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #25 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Hun er redd de ikke ser henne for personligheten, og lar seg blende av det ytre. Jeg blir også lett tiltrukket av de kjekke gutta, men om personligheten ikke er "meg" og vi ikke er på bølgelengde, falmer skjønnheten fort også. Dette er forøvrig de mannfolka som blir bitrest av å bli avvist - de er ikke så vant til det Ja, omtrent det. Utenom at jeg ikke syntes jeg er smellvakker da. Har jo alltid masse folk som liker meg, og alltid når jeg egentlig bare er ute etter vennskap blir de forelsket. Men er vel heller at de jeg liker ser på det som status å være med meg, mye mulig de liker meg i tillegg, men det føles hvert fall ikke sånn ut når de snakker om meg slik til kompisene sine. Syntes både slik oppførsel er veldig lite tiltrekkende og det gjør at jeg føler meg dårlig, så da mister jeg jo interessen for dem, gidder ikke bruke tiden min på guttunger. Han jeg ser nå oppfører seg ikke slik, men jeg er vel bare litt skadeskutt... Også er jeg jo ganske sjenert, spesielt siden jeg blir nervøs rundt han, så sliter med å vise han hvem jeg er. Han er så trygg på seg selv og alt, så jeg må være usikker for oss begge. Har fått samlet tankene mine litt mer etter denne tråden da, hjalp å skrive litt, selv om tråden er veldig flau. Anonymkode: f6185...ffb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #26 Skrevet 21. desember 2016 Skjønnhet er en fordel, nyt det mens du kan. Den falmer med årene. Gratis og billig øl fra bartendere, forbi køen på byen....lettere å få jobb. Anonyme gaver i posten og blomster levert på døren-ofte, menn som ringer,forsøker å sjekke en opp ,på butikken,skolen, på fritidsaktiviteter,på gaten....liksomproblemer som "hvem skal jeg velge??" Du lager et problem av noe som VIRKELIG ikke er et problem. Du er inne i denne dramatiske tiden hvor du er i ferd med å finne deg selv, de fleste har det litt stress i den tiden, og føler at ingen noensinne har følt som akkurat dem. Wrong. Hvert et menneske har diverse issues når de vokser opp. Ikke la utseendet definere deg, ikke finn identiteten der. Etterhvert, uansett hvor godt du holder deg, falmer det. Ungdom er nemlig skjønnhet. Det er gøy å være ung og attraktiv, men det er jammen enda bedre å være voksen og avslappet...Og...kunne jeg bare være ung igjen og visst det jeg visste i dag....Ungdom er bortkastet på de unge. Anonymkode: 8054a...cd5 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #27 Skrevet 21. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønnhet er en fordel, nyt det mens du kan. Den falmer med årene. Gratis og billig øl fra bartendere, forbi køen på byen....lettere å få jobb. Anonyme gaver i posten og blomster levert på døren-ofte, menn som ringer,forsøker å sjekke en opp ,på butikken,skolen, på fritidsaktiviteter,på gaten....liksomproblemer som "hvem skal jeg velge??" Du lager et problem av noe som VIRKELIG ikke er et problem. Du er inne i denne dramatiske tiden hvor du er i ferd med å finne deg selv, de fleste har det litt stress i den tiden, og føler at ingen noensinne har følt som akkurat dem. Wrong. Hvert et menneske har diverse issues når de vokser opp. Ikke la utseendet definere deg, ikke finn identiteten der. Etterhvert, uansett hvor godt du holder deg, falmer det. Ungdom er nemlig skjønnhet. Det er gøy å være ung og attraktiv, men det er jammen enda bedre å være voksen og avslappet...Og...kunne jeg bare være ung igjen og visst det jeg visste i dag....Ungdom er bortkastet på de unge. Anonymkode: 8054a...cd5 Tusen takk for fint innlegg. Vil egentlig si takk generelt til folk her inne, veldig overrasket over hvor hyggelig alle har svart. Vet at tråden min virker veldig merkelig, i grunn ganske latterlig, og jeg blir helt ærlig ganske flau over å i det hele tatt ha skrevet den. Så takk for at dere har svart meg seriøst. Anonymkode: f6185...ffb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #28 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for fint innlegg. Vil egentlig si takk generelt til folk her inne, veldig overrasket over hvor hyggelig alle har svart. Vet at tråden min virker veldig merkelig, i grunn ganske latterlig, og jeg blir helt ærlig ganske flau over å i det hele tatt ha skrevet den. Så takk for at dere har svart meg seriøst. Anonymkode: f6185...ffb Takk fra 'kjekk mann' også. Kvapp litt da jeg leste åpningsinnlegget ditt. Tenkte 'det er jo meg hun beskriver'. Hadde aldri kommet på selv å lage et innlegg på KG om 'problemet' mitt, så dette var utrolig hjelpsomt. Veldig imponert over sakelighetsnivået i tråden. Har fått mange gode innspill som det skal bli godt å fordøye. God jul, alle sammen😀 Anonymkode: 3a5d9...f3c 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #29 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, canacas skrev: Hun er redd de ikke ser henne for personligheten, og lar seg blende av det ytre. Jeg blir også lett tiltrukket av de kjekke gutta, men om personligheten ikke er "meg" og vi ikke er på bølgelengde, falmer skjønnheten fort også. Dette er forøvrig de mannfolka som blir bitrest av å bli avvist - de er ikke så vant til det De to siste setningene dine forstår jeg jo. Det er jo helt greit. Du traff noen kjekke menn, de hadde rævva personlighet, og du kom deg videre i livet. Det er jo en grei sak. Men det blir vel det motsatte av problemet av hva TS hevder hun har (som du jo selv også sier i første setning)? Jeg heller nok litt mot at TS kanskje har noe hun kan jobbe med selv, på tross av at hun er feiende fin og har en utsøkt personlighet.
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #30 Skrevet 21. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer nok til å høres utrolig overfladisk ut og høy på meg selv, men prøv å se bort i fra det. Jeg er en veldig pen jente, har alltid fått høre at jeg er utrolig vakker på alle måter og alltid den peneste i alle rom osv. Kroppen min er også veldig bra. Tidligere når jeg har datet har jeg slitt med at jeg har vært ett trofé, guttene har egentlig ikke likt meg, men skulle ha meg grunnet utseende mitt (jeg har ikke hatt sex med noen av disse, har bare hatt sex med en mann som jeg var i forhold med). Generelt har jeg alltid følt at de som er interessert i meg blir blendet av hvordan jeg ser ut, og egentlig ikke bryr seg om meg og å bli kjent med personligheten min. Interessene mine er egentlig veldig annerledes enn det førsteinntrykket folk har av meg, og jeg er egentlig en ganske interessant person. Dette har også blitt bekreftet mange ganger, da jeg har fått høre hvordan de snakker om meg til kompisene sine, at jeg er drømmedamen fordi jeg er så pen osv., og at det ville vært skikkelig kult å fått meg til sengs osv. Det har egentlig blitt til at jeg avviser alle som sjekker meg opp på dagtid (og byen, men der er jeg ikke ofte), fordi jeg føler de bare sjekker meg opp grunnet utseendet mitt. Er sikkert mange av de som egentlig er mer seriøse, men jeg har blitt såret så mange ganger nå, fordi alle jeg har møtt og blitt forelsket i/betatt av ikke kunne brydd seg mindre om personligheten min... Prøvde i høst nettdating, snakket med en del fyrer og traff til slutt en som jeg hadde lyst til å møte og bli bedre kjent med. Han er en del eldre enn meg, veldig kjekk, mye selvtillit, men samtidig ganske nerdete. Vi har datet noen måneder nå og jeg begynner virkelig å like han, kan se for meg han videre i livet mitt. Men jeg blir så usikker, er så redd for at han også bare ser den fysiske meg... Vet han tenner utrolig på meg, sier alltid hvor perfekt jeg ser ut og at han tenner sånn på meg osv., men samtidig så skal man jo være tiltrukket av hverandre, og jeg tenner jo veldig på han også. Vi snakker hver dag, har ikke hatt sex enda, men koser masse, han er veldig omsorgsfull og snill, lytter til hva jeg sier, vil gjøre meg glad osv. Så føler jo at han er annerledes enn de jeg har møtt tidligere, men det har jeg jo trodd før også, bare at denne mannen er den første jeg virkelig kan se for meg et liv med. Ting som gjør meg usikker, vet ikke om det er begrunnet eller bare på grunn av mine tidligere erfaringer, er: alderen min, jeg er 8 år yngre enn han. Jeg syntes han er utrolig kjekk, akkurat en slik mann jeg liker, men han er ikke en de fleste ville snudd seg etter på gaten, som sagt er han også ganske nerdete, vet han har hatt en del forhold, også seriøst samboerskap, men vet ikke hvor lett han får seg jenter ellers. Er bare veldig redd for at jeg blir brukt igjen... Er deg noen som har vært i lignende situasjoner, eller har noen erfaringer/råd til hvordan jeg kan vite hva han faktisk ser i meg? Vi har snakket om fremtiden og slikt, på hans initiativ også, barn også. Men alt dette har jeg jo snakket med tidligere dater om også, men ingen av de likte meg egentlig, møtte ikke de så lenge som han jeg møter nå. Til de som ikke gadd å lese den lange teksten min: Om du som mann er veldig tiltrukket av en jente, er eksklusive, snakker mye med henne, møtes jevnlig osv. blir du da forelsket til slutt, eller kan du møte en jente i mange måneder bare fordi hun er digg og morsom å være med, men ikke noe mer? Anonymkode: f6185...ffb Jeg har i hovedsak fått høre det motsatte den siste tiden, men kunne ikke brydd meg mindre, men det er jo bra det da.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #31 Skrevet 21. desember 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk fra 'kjekk mann' også. Kvapp litt da jeg leste åpningsinnlegget ditt. Tenkte 'det er jo meg hun beskriver'. Hadde aldri kommet på selv å lage et innlegg på KG om 'problemet' mitt, så dette var utrolig hjelpsomt. Veldig imponert over sakelighetsnivået i tråden. Har fått mange gode innspill som det skal bli godt å fordøye. God jul, alle sammen😀 Anonymkode: 3a5d9...f3c God jul til deg også. Anonymkode: f6185...ffb
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #32 Skrevet 21. desember 2016 Jeg prøver komme innpå pene jenter jeg. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil ha heder og ære fra alle rundt, men fordi jeg syns hun er pen. Hvis hun er den mest attraktive jenta i rommet, er det feil av meg å prøve meg? Men jeg har erfart at de tar det dårlig. Jeg nevner ALDRI noe utseenderelevant som jeg liker ved henne, selv om alt stopper inni meg når jeg ser ansiktet hennes. Det er som å gå i et minefelt. Ofte har jeg erfart at de er så passive og sjenerte. Eller så hender det også at de er monstre. Men i det siste har jeg lært meg å se det tidlig på jenta. Man kan ikke skjule et godt hjerte. Man ser det på hele jenta. Jeg har en veldig utadvent og energisk væremåte. Snakker bra for meg selv. Jeg blir tatt for å være fuckboy. Men jeg er egentlig ikke det i det hele tatt. Vil ha et stabilt forhold med en dame jeg syns er vakker. Man kan si hvor mye man vil at det kun er det indre som teller, men det er bullshit. Det indre er selvsagt viktigst, men et vakkert utseende er en helvetes bonus. Hvis jeg prøver å prate med henne, og hun holder igjen, så merker jeg fort at jeg mister interessen. Jeg er ikke truet av utseendet hennes, jeg blir ikke svakere eller lettere å kontrollere. Men det at jeg må holde igjen er slitsomt. Prøver selvsagt å finne alt det gode jeg liker ved henne rent personlighetsmessig. Men ofte er disse damene så nedkjørt mentalt at de ikke klarer stråle slik de burde. Med en blanding av dårlig erfaring og håpløshet, så blir jeg veldig ofte avvist, bare fordi alle tror jeg er en fuckboy. Når realiteten er at jeg gjerne vil bli bedre kjent, ta henne med på date, og gjøre henne til dronninga mi. Så kort fortalt; ja, det er noen som ser forbi utseendet. Selv om det er det som først fikk interessenn min, så er alltid målet å finne ut om personligheten er bra. Det har vært veldig vakre damer jeg har blitt mer obs på, etter at jeg så de vise sine personlige egenskaper. Man blir alltid penere ved å være et godt menneske også. Mitt råd til deg er å prøve sjekke menn du tror er interessante og geniune selv. Du finner fort ut om han har selvtilliten på plass. Prøv å se forbi utseendet. Jeg er ikke en veldig kjekk fyr. Jeg kler meg heller ikke så bra. Men får allikevel god respons hos kvinnfolk. Prøv også arenaer hvor intelligente mennsker møtes. Du finner fort ut hvem av de intelligente som har selvtilliten på plass. Følg magefølelsen og gjør grundig research. Vet det er folk som vil påstå at jeg faktisk ikke ser forbi utseendet. Jo det gjør jeg. Snakker med mindre vakre jenter, og prøver alltid å bli kjent med veldig vakre. Er bare synd at de vakreste må leve med en forbannelse. Har i mine år lært meg at det er to ting som er en forbannelse for mennesker: veldig høy intelligens, og det å være veldig vakker. Ensomheten og frustrasjonen tar en. Man vet aldri verdsatt. Er helt forferdelig egentlig. Anonymkode: cbd5d...ca9 1
Gjest Minesveiper Skrevet 21. desember 2016 #33 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er helt greit at menn er tiltrukket av meg, det vil jeg jo, jeg vil bare ikke at det skal overskygge de andre egenskapene mine.Jeg føler jeg har så mye mer å tilby, men blir veldig ofte forhåndsdømt, også av jenter. Mange av jentene på studiet mitt likte meg jo ikke før etter mange måneder, fordi de trodde jeg bare var en overfladisk jente uten interesser osv... Egentlig er jeg ikke overfladisk i det hele tatt... Anonymkode: f6185...ffb Hva skal til for at du skal føle at de andre egenskapene dine ikke blir overskygget? 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, til det andre avsnittet ditt, jeg snakker om normale mennesker, er jo en selvfølge å kunne oppføre seg og å ikke være brautende osv. Men kjemien trenger jo ikke være der selv om det egentlig ikke er noe galt. Tenker mer på om en mann fortsetter å være i "forholdet" med jenta selv om han egentlig ikke har noen spesielle følelser for henne, siden han syntes hun er digg og god å ha nå. Anonymkode: f6185...ffb Grunnen til at jeg skrev det er fordi du ytrer at menn bare vil være sammen med deg bare fordi du er vakker, men slik er det ikke. Det er ikke gitt at man får kjemi med en dame bare fordi hun er vakker. Du er redd for at det ikke er noe kjemi der da? om jeg forstår deg riktig. Samtidig som du trenger å få bekreftet at han liker personligheten din og ikke bare utseende. Jeg prøver å si at når vi velger kjæreste så velger vi selvsagt en vi liker å være med. Utseende er ikke alt, og dersom kjemien ikke er der og jeg ikke har de spesielle følelsene så sier jeg takk for meg. Jeg blir ikke sammen med en dame når jeg ikke har følelser for henne, men synes hun er vakker. Utseende er med på å tiltrekke, personligheten tiltrekker og gjør at man blir. 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne tatt det opp med han, men vi har hatt litt mye drama allerede Grunnet meg og min usikkerhet, så jeg må nesten ligge litt lavt når det kommer til slikt fremover, ellers så kommer jeg hvert fall til å skremme han bort. Da sa han hvert fall at han likte meg veldig godt og hadde lyst til å fortsette å møte meg osv. Burde kanskje stole på det da. Føler bare han gir meg litt lite. Anonymkode: f6185...ffb Han liker deg nok Og om du hadde vært åpen med ved hva du sliter med hadde det vært lettere for han å forstå hva han trenger å gjøre. Når vi liker en dame vil vi jo at hun skal ha det bra. Det er bedre at du sier hva som plager deg i stedenfor at du går rundt og har det kjipt. Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal gjøre når man er i den situasjonen som mann. Endret 22. desember 2016 av Minesveiper
jabx Skrevet 21. desember 2016 #34 Skrevet 21. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er her jeg er litt usikker, for han ønsker seg forhold har han sagt, men samtidig sier han at han vil ta ting som det kommer, skjønner ikke helt hva han legger i det. Muligens bare at det er for tidlig å vite hva man vil? Det er jeg i så fall enig i. Samtidig høres det ut som en dårlig unnskyldning. Vi ser ikke noen andre enn hverandre da, så er eksklusive hvert fall. Anonymkode: f6185...ffb Har han sagt at han ønsker seg et forhold med deg? Hvis så, hvorfor sier han at han vil ta ting som det kommer? Hvis han vet hva han vil så er det vel ingen grunn til å vente og se?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #35 Skrevet 22. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver komme innpå pene jenter jeg. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil ha heder og ære fra alle rundt, men fordi jeg syns hun er pen. Hvis hun er den mest attraktive jenta i rommet, er det feil av meg å prøve meg? Men jeg har erfart at de tar det dårlig. Jeg nevner ALDRI noe utseenderelevant som jeg liker ved henne, selv om alt stopper inni meg når jeg ser ansiktet hennes. Det er som å gå i et minefelt. Ofte har jeg erfart at de er så passive og sjenerte. Eller så hender det også at de er monstre. Men i det siste har jeg lært meg å se det tidlig på jenta. Man kan ikke skjule et godt hjerte. Man ser det på hele jenta. Jeg har en veldig utadvent og energisk væremåte. Snakker bra for meg selv. Jeg blir tatt for å være fuckboy. Men jeg er egentlig ikke det i det hele tatt. Vil ha et stabilt forhold med en dame jeg syns er vakker. Man kan si hvor mye man vil at det kun er det indre som teller, men det er bullshit. Det indre er selvsagt viktigst, men et vakkert utseende er en helvetes bonus. Hvis jeg prøver å prate med henne, og hun holder igjen, så merker jeg fort at jeg mister interessen. Jeg er ikke truet av utseendet hennes, jeg blir ikke svakere eller lettere å kontrollere. Men det at jeg må holde igjen er slitsomt. Prøver selvsagt å finne alt det gode jeg liker ved henne rent personlighetsmessig. Men ofte er disse damene så nedkjørt mentalt at de ikke klarer stråle slik de burde. Med en blanding av dårlig erfaring og håpløshet, så blir jeg veldig ofte avvist, bare fordi alle tror jeg er en fuckboy. Når realiteten er at jeg gjerne vil bli bedre kjent, ta henne med på date, og gjøre henne til dronninga mi. Så kort fortalt; ja, det er noen som ser forbi utseendet. Selv om det er det som først fikk interessenn min, så er alltid målet å finne ut om personligheten er bra. Det har vært veldig vakre damer jeg har blitt mer obs på, etter at jeg så de vise sine personlige egenskaper. Man blir alltid penere ved å være et godt menneske også. Mitt råd til deg er å prøve sjekke menn du tror er interessante og geniune selv. Du finner fort ut om han har selvtilliten på plass. Prøv å se forbi utseendet. Jeg er ikke en veldig kjekk fyr. Jeg kler meg heller ikke så bra. Men får allikevel god respons hos kvinnfolk. Prøv også arenaer hvor intelligente mennsker møtes. Du finner fort ut hvem av de intelligente som har selvtilliten på plass. Følg magefølelsen og gjør grundig research. Vet det er folk som vil påstå at jeg faktisk ikke ser forbi utseendet. Jo det gjør jeg. Snakker med mindre vakre jenter, og prøver alltid å bli kjent med veldig vakre. Er bare synd at de vakreste må leve med en forbannelse.Har i mine år lært meg at det er to ting som er en forbannelse for mennesker: veldig høy intelligens, og det å være veldig vakker. Ensomheten og frustrasjonen tar en. Man vet aldri verdsatt. Er helt forferdelig egentlig. Anonymkode: cbd5d...ca9 Tja...jeg vil da si at lav iq og et utiltrekkende ytre er forbannelser....de to tingene du nevner, å være vakker og ha høy iq er da virkelig snarere store fordeler i livet. Anonymkode: 8054a...cd5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #36 Skrevet 22. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja...jeg vil da si at lav iq og et utiltrekkende ytre er forbannelser....de to tingene du nevner, å være vakker og ha høy iq er da virkelig snarere store fordeler i livet. Anonymkode: 8054a...cd5 Den påstanden er en kraftig forenkling av virkeligheten, noe som er blitt godt belyst i denne tråden. Både TS og jeg opplever ikke det å se bra ut som utelukkende positivt. Selvsagt er man glad for at man har et bra utseende, men det er ikke i alle situasjoner det er en fordel. Det er det denne tråden handler om. Anonymkode: 3a5d9...f3c 1
lillesky Skrevet 22. desember 2016 #37 Skrevet 22. desember 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. /lillesky (mod)
Gjest Trex90 Skrevet 22. desember 2016 #38 Skrevet 22. desember 2016 På 12/21/2016 den 12.44, AnonymBruker skrev: Kan underskrive på denne. Er en langt over gjennomsnittlig kjekk mann, høy, mørk og markerte muskler. Er allikevel evig singel. Hvorfor? Jo, fordi jenter alltid har behandlet meg som et stykke kjøtt. Selvfølgelig var det gøy å leke "player" en kort stund, tidlig i 20-årene, men nå som jeg såvidt har rundet 30 ønsker jeg å slå meg til ro med en ordentlig jente, og etterhvert ønsker man jo også å stifte familie. Dessverre merker jeg fort at alle jentene jeg møter kun er ute etter et raskt ligg for å skryte til venninnner etterpå. En dame jeg datet klarte til og med å snappe et bilde av meg og skrive "kveldens ligg" til venninnene sine, mens vi var på date. Kjenner det er utrolig frustrerende, når alt man ønsker er en partner å dele de gode, ordentlige tingene i livet med. Uansett, måtte bare få det ut, og virket som det var flere som meg i denne tråden - godt å ikke være alene:) Anonymkode: 3a5d9...f3c Signerer denne. jeg fant meg heldigvis en dame til slutt. men etter min fine player periode i 20 årene har jeg blitt mer seriøs. og det var veldig skuffende i ettertid da damene jeg traff og rotet med kunn var ute etter sex.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #39 Skrevet 23. desember 2016 Vakre damer velger jo selv om de vil bruke skjønnheten sin i sjekkemarkedet. Det er veldig mange pene damer, og ikke mye som skal til før man havner nærmere "gjennomsnittlig pen" kategorien. En frisyre og en hårfarge som ikke kler deg, null sminke, kjedelige klær som ikke gir figuren noen tjenester. At man kan lure på hva det er ved sin "pakke" som den andre egentlig liker kan jeg selvsagt forstå. Men det må være det samme for menn med mye penger, god jobb, som er velutstyrte og gode i senga, osv. Ville partneren fortsatt vært sammen med deg uten slike assets? Kanskje ikke, men det blir en litt meningsløs ting å filosofere rundt. Anonymkode: a14ef...fbd
Gjest impressa Skrevet 23. desember 2016 #40 Skrevet 23. desember 2016 Jeg tror dette er veldig avhengig av miljø og alder. I noen miljøer og aldersgrupper (ungdom/unge voksne) er et veldig bra utseende utelukkende sett på som noe positivt. Folk vil sjekke deg opp fordi du er pen, og kan være sammen med deg over tid kun fordi du er pen. De har ikke noe behov for å se forbi utseende ditt. I andre miljøer og aldersgrupper (voksne) blir et veldig bra utseende oftere møtt med en grunnleggende skepsis. Folk antar at du ikke har mer å by på enn utseende og du blir nødt til å bevise at du er interessant før de eventuelt skal gidde noe annet enn å ligge med deg. De MÅ med andre ord se forbi utseende ditt, og de som viser interesse for deg kan du stole på at er interessert i mer enn bare utseende. Hovedinnlegget og det meste av tråden lyser av en overfladisk *tidlig i 20-årene*-tankegang som TS vil møte mindre og mindre av etterhvert som årene går. I hvert fall hvis hun distanserer seg fra visse typer miljøer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå