Anglofil Skrevet 2. desember 2004 #21 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jo svare for meg selv da, for jeg får enda pakkekalender av mamma Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #22 Del Skrevet 2. desember 2004 Min har tre :oops: Smarties Jul i blåfjell og gavekalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 2. desember 2004 #23 Del Skrevet 2. desember 2004 Datteren min Har Jul i blåfjell.Tenkte jeg skulle ordne pakkekalender men hun er så liten at hun ikke forstår det enda alikevel,men til neste år...da blir det pakkekalender er i gården også i tillegg til Barnetv sin kalender. Men jeg og mannen har en Sjokoladekalender på deling. Sjokoladebit annen hver dag.Har ikke godt av mer da nå før jul fant vi ut. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. desember 2004 #24 Del Skrevet 4. desember 2004 Den ene luka i kalenderen til datteren min var tom :o Stakkars lille treåringen min!! Flaks vi hadde bamsemums i bakhånd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia-Therese Skrevet 4. desember 2004 #25 Del Skrevet 4. desember 2004 Mine to gutter har bestefar laget to nydelige "sukkerstenger" (sånn stokk som er rød og hvit) men jeg har stått for gavene som henger på... I tilleg så har bestemor foræret dem en standar skjokoladekalender.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #26 Del Skrevet 4. desember 2004 Mine har pakkekalender med hårpynt, truser, lipgloss, nøkkelringer ,reflekser osv. I tillegg har de en sjokoladekalender på deling ( annenhver dag) og Jul i Blåfjell. I tillegg har de skjokoladekalendre hos pappa, så det er mer enn nok ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. desember 2004 #27 Del Skrevet 4. desember 2004 Pakkekalende og Nemikalender... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå