AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Del Skrevet 20. desember 2016 I dag når jeg vandret på kjøpesenteret så er det flere som søker øyekontakt, og enkelte glor mer enn 2-3 sekund. Flere ganger, idag, når jeg snudde blikket en vei så tok jeg en person i å "se" på meg. Føler nesten jeg blir overvåket.. Ikke er jeg noe spesielt kjekk! Hva kan dette være? Hilsen Mann 24! Anonymkode: cb4e4...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. desember 2016 #2 Del Skrevet 20. desember 2016 Er nok en kvise på nesen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Del Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, Silfen skrev: Er nok en kvise på nesen. Nei du, har ikke noe kviser. Anonymkode: cb4e4...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 20. desember 2016 #4 Del Skrevet 20. desember 2016 Hei Jeg tenker generelt at folk er litt nyskjerrige, og da titter de på deg. Det kan også være tilfeldigheter - eller så var det kanskje noen som syntes du var kjekk da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Del Skrevet 20. desember 2016 Når du beveger deg på folksomme områder som kjøpesentre må du regne med at det er noen som fanger øyekontakt med deg. Sannsynligvis betyr det ingenting. Anonymkode: e8c2a...040 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Del Skrevet 20. desember 2016 Det var nok helt tilfeldig. Anonymkode: 70f6c...2ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Del Skrevet 20. desember 2016 Ja, men dette har skjedd flere ganger, enten så ser folk mot meg og smiler, eller, så ser folk mot meg før jeg for eksempel har snudd meg den retningen. -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 20. desember 2016 #8 Del Skrevet 20. desember 2016 Kanskje de syns du var kjekk da vet du Med de, så mener du damer/jenter eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 20. desember 2016 #9 Del Skrevet 20. desember 2016 Er det så rart? Hvem vil søke øyekontakt med noen på kjøpesenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Del Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, wintergirl skrev: Kanskje de syns du var kjekk da vet du Med de, så mener du damer/jenter eller? Egentlig er det begge kjønn! -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #11 Del Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er det begge kjønn! -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Hva med alderen på disse menneskene? Anonymkode: 70f6c...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. desember 2016 #12 Del Skrevet 20. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men dette har skjedd flere ganger, enten så ser folk mot meg og smiler, eller, så ser folk mot meg før jeg for eksempel har snudd meg den retningen. -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Kan det være at du legger mer vekt på de som ser på deg fordi du tenker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 20. desember 2016 #13 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Dette skjer meg stadig vekk. Bruker som regel tenke at jeg har noe i ansiktet eller at jeg bare ser veldig rar ut Det hender jeg snur meg to ganger etter folk og, ikke fordi de er så pene, men fordi jeg begynner å bli svaksynt og trodde jeg så noen jeg kjente. Kanskje det gjelder fler? Endret 20. desember 2016 av canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Del Skrevet 20. desember 2016 11 minutter siden, canacas skrev: Dette skjer meg stadig vekk. Bruker som regel tenke at jeg har noe i ansiktet eller at jeg bare ser veldig rar ut Det hender jeg snur meg to ganger etter folk og, ikke fordi de er så pene, men fordi jeg begynner å bli svaksynt og trodde jeg så noen jeg kjente. Kanskje det gjelder fler? 12 minutter siden, Rumle skrev: Kan det være at du legger mer vekt på de som ser på deg fordi du tenker på dette? Vel, egentlig legger jeg ikke merke til det før jeg legger merke til at folk ser på meg! Om du skjønte den 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alderen på disse menneskene? Anonymkode: 70f6c...2ad Alderen går fra 19 ++. Anonymkode: cb4e4...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 20. desember 2016 #15 Del Skrevet 20. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er det begge kjønn! -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Del Skrevet 20. desember 2016 Kan være fordi jeg er høy og noe bredskuldra, ikke langt fra 2 meter høy? -ts Anonymkode: cb4e4...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #17 Del Skrevet 20. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være fordi jeg er høy og noe bredskuldra, ikke langt fra 2 meter høy? -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Kan jeg aldri tenke meg, vi mennesker har jo ingen tendens til å legge merke til ting som skiller seg ut fra omgivelsene ... Anonymkode: 5306f...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #18 Del Skrevet 20. desember 2016 I går gikk jeg i egne tanker omkring på kjøpesenteret og grublet på innkjøp av julegaver. På et tidspunkt oppdaget jeg at jeg stod og stirret på en fyr, helt uten å være bevisst om det (før jeg altså"våknet"). Årsaken var altså bare at jeg i stedet for å "stirre ut i luften" tilfeldigvis stirret på et menneske. Anonymkode: 84fc1...08e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Del Skrevet 20. desember 2016 De trodde sikkert du stjal Anonymkode: f89d8...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #20 Del Skrevet 20. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men dette har skjedd flere ganger, enten så ser folk mot meg og smiler, eller, så ser folk mot meg før jeg for eksempel har snudd meg den retningen. -ts Anonymkode: cb4e4...c70 Som nevnt er dette helt tilfeldig. Det er også helt vanlig å "hvile øynene" på et objekt uten en tanke bak. En person er ofte et slikt objekt. Du er faktisk ikke så spesiell. Anonymkode: e8c2a...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå