Gå til innhold

kjæresten min har lagt pakkekalender til meg!

Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Juhu!! i dag når jeg sto opp så jeg at det plutselig hang en ekstra pakkekalender på veggen (utenom den jeg har laget til han). Kan tro jeg ble overrasket, å, så søt han er! I dag fikk jeg deilig konfekt, så dette lover bra... :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Å så koselig det var!! Ville heller hatt det enn julegave jeg.....(men det har jeg jo ikke fortalt ham så hvordan i all verden kunne han vite det :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det ligger en del omtanke bak 24 små pakker :) men som du sier, hvordan i verden kan han vite det om du ikke sier det til han.. Vi tenker ofte ganske så forskjellig, så det er ikke sikkert tanken har krysset hjernen hans engang ;) (uten å være fornæmende, hehe :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk også Nemi-kalender men jeg tviler veldig på at det blir noen ekstrapakker. :wink: "Puh, da slapp jeg pakkene" tenker sikker han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du e da!!

fikk ikkje kalender av typen eg, men mi kjære gode vennine hadde laga pakke kalender til meg til bursdagen min! :) så kvar morgen no framover, skal eg åpne pakkane mine mens typen min står missunelig og ser på! da kan han angre :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg stussa litt på overskrifta i innlegget ditt for det gikk litt fort.Så når jeg leste; kjæresten min har laget pannekaker til meg, så tenkte jeg åååkejiiii,fint for deg :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg stussa litt på overskrifta i innlegget ditt for det gikk litt fort.Så når jeg leste; kjæresten min har laget pannekaker til meg' date=' så tenkte jeg åååkejiiii,fint for deg :-)[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min fikk også pakkekalender :)

(syns at han måtte få det når jeg får av mamma, så han ble gledelig overraska i går kveld når jeg kom bort og hang den opp :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

så heldige dere er da! har en møkk kjedelig kjæreste jeg, som ikke gidder å åpne kalendrene jeg kjøper til ham... så i år har jeg bare kjøpt flax-kalender til meg selv! vinner jeg , skal også pengene gå kun til meg :tunge1:

(han påsto tilogmed at han ikke visste hva det var engang, hvordan det fungerte! pakkekalender til hverandre altså... :forvirra: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,du får si til han at det ikke er en holdbar unnskyldning! og om han insisterer på det, så får du ha pakkekalenderkurs med han, så er han klar til neste år ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest :)

Jeg (gutt) jobber med kalender til dama. Hun har fått fem småting (sjokolade, 2 tuper med oljemaling (små 33cl tuper)(i løpet av julekalenderen ender hun opp med 7-8 forskjellige oljemalinger, pensler, til en av julegavene får hun et stort lærrett)(hun ønsket å prøve seg på å male)... Men kjære jenter/damer, jeg har ikke nok ideer til gaver å putte i julekalenderen hennes.. Hva mer bør jeg ha med????

PS! Det er enda ikke for sent for dere å "kjefte" på oss gutta.. Gjør det på f.eks. Herresalongen.no :)

(Jada, jeg henger der sjæl)

God jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...