Gå til innhold

Blir dette feil ? Gave til barnehagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har både fått personelige kort og kort til hver enkelt av avdelingens ansatte om at vi gjør en god jobb med vedkommendes barn. Syns det veldig hyggelig, ihvertfall de personelige som er rettet mot meg som person. 

Anonymkode: f40eb...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I anledning jul, -for å vise min fornøydhet og fordi hun ene slutter tenkte jeg å lage et fruktfat med julemotiv og sende med i barnehagen. Men blir det feil på noe vis? Min mann mener nemlig det blir feil og smiskete. Det er ikke intensjonen. Hva tenker dere ? 

Anonymkode: fb04b...c90

Ja, det blir feil, og er smisking. De ansatte får sin lønn. Husk også å smiske med renholdspersonalet, søppelkjørne og postmannen. Glem heller ikke buss sjåføren, de på nærbutikken og nabokona som sitter alene hjemme hele jula. 

Anonymkode: 1a738...344

Skrevet

Jeg lager et tapas-fat hvert år som de ansatte kan ha til lunsj siste dag før jul hvert år, rett og slett for å vise at jeg setter umåtelig stor pris på at de tar utrolig godt vare på det kjæreste jeg eier. 

Anonymkode: bea1f...1fa

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det høres hyggelig ut. Vi gir en bitteliten gave og julekort til de ansatte i barnehagen i år. Joda, de gjør jobben sin og får lønn, men i motsetning til tannlegen og postmannen er de ansatte i barnehagen mer personlig involvert i livene våre. Vi ser dem hver dag i flere år, de tar vare på barna våre hver dag og vi blir kjent med hverandre. Det kan på ingen måte sammenlignes med søppeltømmere, kassadamer eller fastleger.

• Liker 4
Skrevet

Personaltet i barnehagen til min sønn fortjener absolutt en oppmerksomhet, men dessverre har jeg ikke økonomi til det. De får bar et julekort med hilsen og takk på. De damene gjør en fatastisk jobb så de fortjener mye ros!

Anonymkode: f23c2...4c0

• Liker 1
Skrevet

Eg gav ei skål med twist til pauseromet:)

Skrevet

Ufattelig at noen kan se på dette som smisking. Det er jo ikke som om barna får karakterer eller skal opp til eksamen hos personalet. 

Anonymkode: 525ab...4f2

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at mange usikre mødre pleier å sende gaver til barnehagen i håp om at de ikke skal sende bekymringsmeldinger til barnehage.... for da har de liksom ikke samvittighet til å bekymre seg over at foreldrene ikke gjør jobben sin. 

Anonymkode: 63c10...73e

Dette tror jeg virkelig ikke noe på. For noe sprøyt! Dette er jo ikke sant.

Endret av MapleSirup
Skrevet

Hvis du har lyst, så hvorfor ikke? Det er hjertet som teller uansett, ikke hva du nødvendigvis gir.

Anonymkode: 2e938...6ed

Skrevet

Vi har gitt julegaver/someravslutnings gaver til først ansatt i avdelinger i barnehagene og deretter til lærerne på skolene i alle år og gjør dette frem til de er ferdig på ungdomsskolen. Det skal bare mangle. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...