AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Del Skrevet 18. desember 2016 Jeg leste her inne at flere kvinner er tiltrukket av badboys. Har dem noe valg, hvis dem er slemme og skikkelig "bad"? Blir dem tvunget til å være sammen med dem da? Det henger liksom ikke på grep. Jeg forstår at ikke alle kan være snille hele tiden, men en grei og hyggelig person må vel være mye mer attraktivt enn en badboy - altså en slem mann. Flere som reagerer litt på det? Og når hun til og med er klar over at personen er slem, og i tillegg har tatt et oppgjør med seg selv at man ikke skulle være i et forhold med en badboy, da hadde jeg jammen meg tatt noen runder til meg seg selv. Da sitter mest sannsynlig disse kvinnene der med denne mannen, nesten uten venner da? Folk tør jo ikke å si i mot en sånn "mann", så... Anonymkode: 6e1e0...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Del Skrevet 18. desember 2016 Mennesker er ikke delt inn i snill ELLER slem. Alle har positive og negative sider Anonymkode: c6df0...99b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Del Skrevet 18. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker er ikke delt inn i snill ELLER slem. Alle har positive og negative sider Anonymkode: c6df0...99b Hvis du leser hovedinnlegget så svarer du ikke på noe av det jeg spør om. Det er mye mer tiltrekkende med noen som er vanlig hyggelig, enn noen som er slemme slik noen kaller kjærestene sine. Såkalte badboys. Anonymkode: 6e1e0...c57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Del Skrevet 18. desember 2016 Bare masochister som leiter opp en en halvkriminell, egoistisk dritt med vilje..men vanskelig å handle fornuftig om man først har følelser for noen. Anonymkode: bfc4f...b78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Del Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare masochister som leiter opp en en halvkriminell, egoistisk dritt med vilje..men vanskelig å handle fornuftig om man først har følelser for noen. Anonymkode: bfc4f...b78 Nei jeg er ikke enig i det altså. Man skal ikke la seg styre sånn. Det høres ut som et grusomt forhold der en kvinne åpenbart er underkuet. Det er ikke alt som er lov i krig og kjærlighet vet du. Og disse kvinnene truer andre kvinner med sine badboys? Er du sikker på at du er enig i at dere er kjærester f.eks? Jeg har et poeng... Anonymkode: 6e1e0...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Del Skrevet 18. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker er ikke delt inn i snill ELLER slem. Alle har positive og negative sider Anonymkode: c6df0...99b Og hvis noen mener at kjæresten deres som er en badboy egentlig er snill, så får hun jo tilføye det. Kanskje det er et slags Image han liker å ha f.eks, men jeg ville ikke tiltrukket av det frivillig. Anonymkode: 6e1e0...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 19. desember 2016 #7 Del Skrevet 19. desember 2016 Kan du beskrive en såkalt "badboy"? Hva kjennetegner han? Kan du beskrive en såkalt "snill mann"? Hva kjennetegner han? Så får vi se da om vi mener det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Del Skrevet 19. desember 2016 Kvinner går ikke etter badboys fordi de er badboy, men mer fordi han har en del egenskaper som fremstår attraktivt, som å ta initiativ, være litt tøff og uredd, ikke være konfliktsky etc. Dessverre er det mange kvinner som brenner seg kraftig, fordi typiske badboys har en del egenskaper som ikke er bra, og som egentlig ikke er det kvinner ser etter. Men han kommer som en pakke, man kan ikke velge ut bare de egenskapene man ønsker. Det finnes noen få veldig ettertraktede menn som er den perfekte kombinasjonen av de gode babdoyegenskapene satt sammen med egenskapene fra en "snill" mann, som er det optimale. Men sett opp mot en "vanlig" og "snill" mann, så vil "badboy'en" alltid vinne fordi han har flere av de ettertraktede egenskapene enn den "snille" mannen. Det at han da har en del dårlige egenskaper også, er da ikke nok til å få kvinner til å velge han vekk. Man kan i prinsippet si at kvinner velger badboy'en på tross av når alternativet er en snill mann uten guts. Anonymkode: 3304a...3c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 19. desember 2016 #9 Del Skrevet 19. desember 2016 9 timer siden, Majott skrev: Kan du beskrive en såkalt "badboy"? Hva kjennetegner han? Kan du beskrive en såkalt "snill mann"? Hva kjennetegner han? Så får vi se da om vi mener det samme. Ja, jeg er enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 19. desember 2016 #10 Del Skrevet 19. desember 2016 På Sunday, December 18, 2016 den 18.20, AnonymBruker skrev: Jeg leste her inne at flere kvinner er tiltrukket av badboys. Har dem noe valg, hvis dem er slemme og skikkelig "bad"? Blir dem tvunget til å være sammen med dem da? Det henger liksom ikke på grep. Jeg forstår at ikke alle kan være snille hele tiden, men en grei og hyggelig person må vel være mye mer attraktivt enn en badboy - altså en slem mann. Flere som reagerer litt på det? Og når hun til og med er klar over at personen er slem, og i tillegg har tatt et oppgjør med seg selv at man ikke skulle være i et forhold med en badboy, da hadde jeg jammen meg tatt noen runder til meg seg selv. Da sitter mest sannsynlig disse kvinnene der med denne mannen, nesten uten venner da? Folk tør jo ikke å si i mot en sånn "mann", så... Anonymkode: 6e1e0...c57 Tror det ikke er mer snakk om menn som sier sin mening og vet hva de vil, enn at de er onde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #11 Del Skrevet 19. desember 2016 Badboys er tiltrekkende og spennende, men man blir sjeldent lykkelig med dem. Jeg valgte en snill mann, men drømmer stadig om badboys allikevel... Hilsen dame på 32 år. Anonymkode: 0e0c6...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #12 Del Skrevet 19. desember 2016 På 12/18/2016 den 9.28, AnonymBruker skrev: Hvis du leser hovedinnlegget så svarer du ikke på noe av det jeg spør om. Det er mye mer tiltrekkende med noen som er vanlig hyggelig, enn noen som er slemme slik noen kaller kjærestene sine. Såkalte badboys. Anonymkode: 6e1e0...c57 Det har du helt rett i. Det er ekstremt få kvinner som på noe slags vis har lyst til å kaste på livet på en såkalt bad boy. Er en myte at vi kvinner liker de! Men alle har sikkert en gang involvert seg i en uberegnelig møkkamann og forhåpentligvis lært av det. De som gjentagende går får ustabile badboys har issues som psykolog kan hjelpe med. En deilig,sexy, vellykket,snill og god mann er hva 99% vil ha! De empatiske solide mennene er ofte beist i sengen. De er trygge og gode og vet vi alle har ulike roller Selv kastet jeg bort 2 år av livet mitt på en dritt fyr, men en fabelaktig hevn var det å bidra til at han sitter bak lås og slå 😎.Så traff jeg en fantastisk flott, snill, stabil , godhjerted , dritsexy fyr, 2.05m høy fyr, en mann vi kvinner vil ha! Anonymkode: d11e2...172 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. desember 2016 #13 Del Skrevet 20. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner går ikke etter badboys fordi de er badboy, men mer fordi han har en del egenskaper som fremstår attraktivt, som å ta initiativ, være litt tøff og uredd, ikke være konfliktsky etc. Dessverre er det mange kvinner som brenner seg kraftig, fordi typiske badboys har en del egenskaper som ikke er bra, og som egentlig ikke er det kvinner ser etter. Men han kommer som en pakke, man kan ikke velge ut bare de egenskapene man ønsker. Det finnes noen få veldig ettertraktede menn som er den perfekte kombinasjonen av de gode babdoyegenskapene satt sammen med egenskapene fra en "snill" mann, som er det optimale. Men sett opp mot en "vanlig" og "snill" mann, så vil "badboy'en" alltid vinne fordi han har flere av de ettertraktede egenskapene enn den "snille" mannen. Det at han da har en del dårlige egenskaper også, er da ikke nok til å få kvinner til å velge han vekk. Man kan i prinsippet si at kvinner velger badboy'en på tross av når alternativet er en snill mann uten guts. Anonymkode: 3304a...3c0 Det hender også at såkalte "snille menn" har langt dårligere egenskaper enn en vanlig mann eller en "badboy". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Del Skrevet 20. desember 2016 17 timer siden, Lanista1984 skrev: Tror det ikke er mer snakk om menn som sier sin mening og vet hva de vil, enn at de er onde? Jeg skriver jo det, at den optimale mannen egentlig er den som har de bestemte og gode egenskapene man finner i en badboy, samtidig som man har en viss grad av "good guy" egenskaper i tillegg. Dette er den optimale kombinasjonen. Det hele kommer an på hva man sammenlikner med, tar du en tafatt good guy og setter opp mot en bad guy vil bad guy'en nesten alltid vinne, men ikke mot en som greier å kombinere begge typene. Anonymkode: 3304a...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. desember 2016 #15 Del Skrevet 20. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver jo det, at den optimale mannen egentlig er den som har de bestemte og gode egenskapene man finner i en badboy, samtidig som man har en viss grad av "good guy" egenskaper i tillegg. Dette er den optimale kombinasjonen. Det hele kommer an på hva man sammenlikner med, tar du en tafatt good guy og setter opp mot en bad guy vil bad guy'en nesten alltid vinne, men ikke mot en som greier å kombinere begge typene. Anonymkode: 3304a...3c0 Enig her, og det er slike menn jeg har erfaring med. God erfaring! Selvsikre og trygge menn, som ikke er redde for å si fra hvordan de vil ha det. De er trygge på seg selv som mann, og behandler andre mennesker med respekt. De er snille, liker dyr, har empati, og behandler sin mor og søster bra ( i tillegg til partner). De setter likevel grenser for hva de vil finne seg i, og er ikke nødvendigvis enkle å leve med. De har gjerne sterke "manneinteresser", som kommer foran mye. Og det nytter ikke å forvente at de skal ta hensyn til "prinsessenykker". Det gjør de bare ikke. Men er det et reelt behov for noe, så er de der for deg. Disse gode "badboyene" har ikke noe ønske om andre damer, de er ikke slemme, og de vil ikke dominere dama. De vil bare få være seg selv. Får de det, har du verdens beste mann, selv om du må kompromisse på endel ting. De gir gjerne mye tilbake når de føler de får være seg selv i et forhold. Det har vært 3 menn i mitt liv, som jeg har hatt langvarig forhold til, og alle har vært sånn. Jeg må ha en mann som er trygg på seg selv, og som vet hva han vil. En som er villig til å diskutere, og til å stå opp for seg selv. En som er villig til å stå opp for meg og beskytte meg om det skulle være noe. En jeg alltid kan gå til, og få støtte fra. En som føler seg trygg blant andre menn. Jeg er ei dame som lett overkjører svake menn, og får jeg følelsen av at jeg kan gjøre det, mister jeg respekt for dem som mann og person. Så jeg trenger en som er sterk i rollen som partner og mann. Jeg vil heller ha en mann som er sterk i sin rolle som mann, enn en mann jeg kan gjøre hva jeg vil med, og som fortsatt er like villig "to please". Jeg er snill, og gjør mye i hverdagen for at mannen min skal ha det bra, og forventer at han også gjør det. Men jeg liker ikke menn som ikke har egenvilje, og som ikke står for det de mener. Det er helt greit at de ikke er enig i alt, men da må de si det, og ikke sutre og bli fornærmet etterpå. Jeg vil vite hva jeg skal forholde meg til, liker ikke å gjette hva mannen mener. Jeg vil ha en partner som sier fra han vil og ikke. Så har du de dårlige "badboys". De som alltid setter seg selv først, og som ikke er egnet for forhold. De som gjerne er utro, som er utrygge på seg selv som menn, som slår dama eller er truende, som ikke deltar i familielivet, som ikke behandler barna bra, som ikke er til å stole på. Disse er virkelig badboys, og som ikke noen dame burde falle for. De har det best alene, men så er det sånn at de også gjerne vil ha både sex og en de vil ha et nært forhold til. De tar, men gir ikke mye tilbake. Jeg har hatt ungdomstida i et miljø av mye mc-folk. Og jeg har sett både bra og dårlige menn over mange år. Har fortsatt kontakt med dem, selv om det er 30 år siden jeg var i det miljøet. Jeg vet at det er mange gode menn der som blir betegnet som "badboys". Menn som er selverklært "snille menn", er jeg veldig skeptisk til. Etter det jeg har sett av dem, gjør de gjerne alt som dama vil, men så furter de lenge, fordi de ikke har turt å si meningen sin. De skylder gjerne på dama for det ene og det andre, selv om det er deres egen skyld. De finner seg i mye, men lar det gå utover dama på mer skjulte måter. De er ikke trygge på seg selv som menn, og det vises godt i det forholdet de har til andre. De kan du ikke stole på at er der for deg om du trenger det. De stiller først og fremst opp for seg selv, og stikker gjerne av om det blir vanskelig. De blir fornærmet av småting, og det skal dama eller andre straffes for lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Del Skrevet 20. desember 2016 46 minutter siden, Majott skrev: Enig her, og det er slike menn jeg har erfaring med. God erfaring! Selvsikre og trygge menn, som ikke er redde for å si fra hvordan de vil ha det. De er trygge på seg selv som mann, og behandler andre mennesker med respekt. De er snille, liker dyr, har empati, og behandler sin mor og søster bra ( i tillegg til partner). De setter likevel grenser for hva de vil finne seg i, og er ikke nødvendigvis enkle å leve med. De har gjerne sterke "manneinteresser", som kommer foran mye. Og det nytter ikke å forvente at de skal ta hensyn til "prinsessenykker". Det gjør de bare ikke. Men er det et reelt behov for noe, så er de der for deg. Disse gode "badboyene" har ikke noe ønske om andre damer, de er ikke slemme, og de vil ikke dominere dama. De vil bare få være seg selv. Får de det, har du verdens beste mann, selv om du må kompromisse på endel ting. De gir gjerne mye tilbake når de føler de får være seg selv i et forhold. Det har vært 3 menn i mitt liv, som jeg har hatt langvarig forhold til, og alle har vært sånn. Jeg må ha en mann som er trygg på seg selv, og som vet hva han vil. En som er villig til å diskutere, og til å stå opp for seg selv. En som er villig til å stå opp for meg og beskytte meg om det skulle være noe. En jeg alltid kan gå til, og få støtte fra. En som føler seg trygg blant andre menn. Jeg er ei dame som lett overkjører svake menn, og får jeg følelsen av at jeg kan gjøre det, mister jeg respekt for dem som mann og person. Så jeg trenger en som er sterk i rollen som partner og mann. Jeg vil heller ha en mann som er sterk i sin rolle som mann, enn en mann jeg kan gjøre hva jeg vil med, og som fortsatt er like villig "to please". Jeg er snill, og gjør mye i hverdagen for at mannen min skal ha det bra, og forventer at han også gjør det. Men jeg liker ikke menn som ikke har egenvilje, og som ikke står for det de mener. Det er helt greit at de ikke er enig i alt, men da må de si det, og ikke sutre og bli fornærmet etterpå. Jeg vil vite hva jeg skal forholde meg til, liker ikke å gjette hva mannen mener. Jeg vil ha en partner som sier fra han vil og ikke. Så har du de dårlige "badboys". De som alltid setter seg selv først, og som ikke er egnet for forhold. De som gjerne er utro, som er utrygge på seg selv som menn, som slår dama eller er truende, som ikke deltar i familielivet, som ikke behandler barna bra, som ikke er til å stole på. Disse er virkelig badboys, og som ikke noen dame burde falle for. De har det best alene, men så er det sånn at de også gjerne vil ha både sex og en de vil ha et nært forhold til. De tar, men gir ikke mye tilbake. Jeg har hatt ungdomstida i et miljø av mye mc-folk. Og jeg har sett både bra og dårlige menn over mange år. Har fortsatt kontakt med dem, selv om det er 30 år siden jeg var i det miljøet. Jeg vet at det er mange gode menn der som blir betegnet som "badboys". Menn som er selverklært "snille menn", er jeg veldig skeptisk til. Etter det jeg har sett av dem, gjør de gjerne alt som dama vil, men så furter de lenge, fordi de ikke har turt å si meningen sin. De skylder gjerne på dama for det ene og det andre, selv om det er deres egen skyld. De finner seg i mye, men lar det gå utover dama på mer skjulte måter. De er ikke trygge på seg selv som menn, og det vises godt i det forholdet de har til andre. De kan du ikke stole på at er der for deg om du trenger det. De stiller først og fremst opp for seg selv, og stikker gjerne av om det blir vanskelig. De blir fornærmet av småting, og det skal dama eller andre straffes for lenge. Jeg må nok innrømme jeg mistet interessen for innlegget ditt der du skriver at du overkjører svake menn. Gjør man det, så er man ikke mye til empatisk person i mine øyne dessverre, så syntes du bør gå inn i deg selv. For all del, en ting er å like bestemte og selvsikre folk, noe helt annet er å overkjøre og mobbe de som fremstår som svakere enn seg selv. For øvrig er det svært slitsomt for de fleste normalt selvsikre menn (meg inkludert) å forholde seg til kvinner som på død og liv bare skal diskutere for diskusjonens skyld. Sjelden man får et matnyttig forhold av det. Anonymkode: 3304a...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #17 Del Skrevet 20. desember 2016 Folk har veldig ulike definisjoner på badboy, da. Var en dame som lagde en tråd der hun skulle velge mellom en snill fyr og en badboy. Men det viste seg at badboyen egentlig var ganske snill, men hun så på han som badboy fordi han var impulsiv og ikke sparte penger Tror noen kvinner liker ideen av badboy, og noen prøver kanskje skryte på seg at de liker dem, selv når de egentlig dater normalt greie menn som tørr si egen mening. Anonymkode: c6df0...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. desember 2016 #18 Del Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk har veldig ulike definisjoner på badboy, da. Var en dame som lagde en tråd der hun skulle velge mellom en snill fyr og en badboy. Men det viste seg at badboyen egentlig var ganske snill, men hun så på han som badboy fordi han var impulsiv og ikke sparte penger Tror noen kvinner liker ideen av badboy, og noen prøver kanskje skryte på seg at de liker dem, selv når de egentlig dater normalt greie menn som tørr si egen mening. Anonymkode: c6df0...99b Da bør noen komme opp med en ok definisjon, så vi vet hva folk generelt legger i uttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg tror ikke nødvendigvis kvinner VIL ha en "bad boy", ofte tror jeg det skyldes at de fleste vil ha hva dem ikke kan få. Og en bad boy er ikke akkurat en som forsøker å vinne hjertet ditt med blomster. Anonymkode: 917e4...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. desember 2016 #20 Del Skrevet 20. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må nok innrømme jeg mistet interessen for innlegget ditt der du skriver at du overkjører svake menn. Gjør man det, så er man ikke mye til empatisk person i mine øyne dessverre, så syntes du bør gå inn i deg selv. For all del, en ting er å like bestemte og selvsikre folk, noe helt annet er å overkjøre og mobbe de som fremstår som svakere enn seg selv. For øvrig er det svært slitsomt for de fleste normalt selvsikre menn (meg inkludert) å forholde seg til kvinner som på død og liv bare skal diskutere for diskusjonens skyld. Sjelden man får et matnyttig forhold av det. Anonymkode: 3304a...3c0 Det var synd. Jeg sa at jeg lett kunne overkjøre en svak mann. For en mann som ikke gir meg motstand, setter heller ikke grenser. Derfor. Eller han setter så snevre grenser at han måler hvor lang tid jeg bruker på butikken, og tror jeg har vært utro om jeg har brukt 10 min mer enn normalt. Jeg har hverken overkjørt eller mobbet noen noensinne. Men jeg kunne lett strukket grenser i et forhold der mannen godtok alt, eller blitt veldig provosert av veldig kontrollerende oppførsel. Jeg liker å ha en viss frihet i et forhold, frihet til å få være meg selv, men liker også at mannen er klar på grensene sine. Jeg vil ha en mann som setter grenser. Det gjør jeg selv også for min mann. Det gjør det lettere å forholde seg til hverandre, for man vet hva som er greit og ikke. Vi har selv egne grenser for hvordan vi oppfører oss og hva vi gjør overfor partneren, men det er ikke alltid det sammenfaller med hva den andre mener. Jeg diskuterer ikke ofte, kun når jeg må. Jeg liker det best når vi er enige, og når samlivet går fint og uten store greier. Men når vi må ta opp en sak, så er det greit at begge kan ta den diskusjonen som er nødvendig. Det skjer 1-3 ganger i året at vi har en diskusjon, så jeg er ikke enig i at jeg vil diskutere for diskusjonens skyld. Men i det du skriver til meg, ser du hvor lett man kan dømme andre, uten å vite noe om dem. Mistenksomhet, og det å ville tro dårlig om andre, som du viser at du gjør, er ikke sjarmerende. Du velger å tolke det jeg skriver i noen få setninger på en veldig negativ måte, og da tror du at du kan definere hvordan jeg er. Du tror til og med at jeg er en mobber utfra det jeg skrev. En annen person, som hadde en mer positiv innstilling til andre, kunne tolket det positivt, eller skrevet et nøytralt innlegg. Det sier jo endel om din innstilling til andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå