AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 hei, lillegutt fullammes og har hatt gul kornete avføring som lukter bittersøtt. den har i dag gradvis endret seg til grønn illeluktende avføring.. jeg har ikke spist noe spesielt, og baby har som vanlig hyppig avføring. misstenker jeg har sopp på beystene, selv om det ikke er symptomer på baby. kan dette være et symptom? Anonymkode: e46e5...b56
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Min baby fikk også grønn illeluktende avføring noen ganger, men vet egentlig fortsatt ikke helt hvorfor. Kan være at du har mye formelk som gjør at babyen får i seg mye av dette og det kan gi grønn avføring siden denne melken går fortere igjennom systemet. Står mye om dette på nett hvis du vil lese Min melk hadde vel ca stabilisert seg litt rundt denne tiden, men pga økedøgn ble det mye melk igjen og derfor mye formelk og sannsynligvis derfor min fikk grønn bæsj en periode. Kan også være at babyen har fått i seg en basselusk som irriterer magen litt og gjør dette. Man kan også i noen tilfeller får grønn avføring når baby er syk, men så lenge din virker frisk er det nok ikke pga dette. Min hadde det i forbindelse med sykdom en gang, men da var det jo null tvil om at han var syk. Han var på sykehuset og hadde også høy feber, så det var derfor han hadde dette. Har også lest at grønn avføring kan komme av å spise lakris eller skalldyr? Sies også noen kan få grønn bæsj av tenner, men 6 uker er kanskje litt lite. Jeg var også syk en gang og baby hadde da grønn bæsj, vet ikke om dette var sammenheng da. Anonymkode: d38be...933
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Får mini grønnaktig slimete avføring, er det magevondt på gang😊 Anonymkode: ebe49...a7b
Gjest Runforit Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Stell-av-barnet/Slik-er-babyens-basj/
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Nylig vaksinert mot rotavirus? Anonymkode: 60151...edf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 For mye formelk. har akkurat vært gjennom dette med lillegutt. Fulgte rådene på ammehjelpen vedr. For mye formelk. Etter en 3-4 dager ble bæsjen normal igjen og lillegutt fikk det bedre Anonymkode: dbcb0...677 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå