Maleficenta Skrevet 22. desember 2016 #61 Del Skrevet 22. desember 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 35. Vi gamliser har ikke babydusj. Ingen av venninnene mine med barn har dusjet heller. Er babyshower plutselig et symbol for å være vellykket? Anonymkode: 293be...5aa Jeg har venninne i 30 årene som har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. desember 2016 #62 Del Skrevet 22. desember 2016 49 minutter siden, O.G. skrev: Har vi da alltid feiret. Blir USA's nasjonaldag feiret i Norge av nordmenn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara11 Skrevet 23. desember 2016 #63 Del Skrevet 23. desember 2016 På 21.12.2016 den 16.34, AnonymBruker skrev: Å? Jeg har opplevd to stykker som har invitert til sitt eget babyshower. Sikkert ulik praksis som de gravide. Anonymkode: ca36f...e25 Seriøst? Spesielt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #64 Del Skrevet 23. desember 2016 Babyshower og halloween er en tradisjon fra USA som folk bruker mer og mer i Norge. Er LEI av begge deler! Dyrt er det også, spesielt om man har barn! Anonymkode: 77a7e...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. desember 2016 #65 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Babyshower og halloween er en tradisjon fra USA som folk bruker mer og mer i Norge. Er LEI av begge deler! Dyrt er det også, spesielt om man har barn! Anonymkode: 77a7e...d44 Det teiteste jeg vet om er handelsstanden som har begynt med black friday. Og vi feirer ikke engang thanksgiving.... Kommer vel det og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. desember 2016 #66 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg tror jeg skal innføre foalshower jeg ass eller følldusj som jeg vil velge å kalle det siden engelskifisering er teit. Så før hoppa mi skal følle er alle velkomne til følldusj! Alle gaver til den unge håpefulle må koste over 1000 kr og hoppa må få gulrotkake uten sukker med havre og økologiske gulrøtter. Kattungedusj skal jeg også ha neste gang jeg henter en ny kattunge. Folk uten menneskebabyer har også krav på dusj, nemlig! Endret 23. desember 2016 av Salka 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #67 Del Skrevet 23. desember 2016 Kommer jo litt an på hva slags folk man kjenner også da.. kjenner meg ikke igjen i disse beskrivelsene av babyshower som kommer frem her i tråden, rett og slett fordi min venninnegjeng ikke er slik. Vi har bare tatt det som en liten samling med god mat, drikke, kake eller snacks, skravlet (litt om baby, mest om det vi pleier skravle om) og noen gaver til hun som snart er mamma. Personlig har jeg ikke noe i mot å bruke noen kroner på en god venninne, i vår gjeng er det ingen som legger føringer på beløp eller hva skal kjøpes. Spa/massasje til hun som skal bli mor synes jeg er vel fortjent, har vært gravid selv og det var ikke mye luksus i seg selv man er jo heller ikke nødt til å dra i babyshowers til gud og hvermann som man knapt kjenner - hvorfor gidder dere det dersom dere misliker opplegget og prisen? Hadde sagt jeg hadde andre planer. Er kun vant med at man samles de som man vanligvis er med, så det blir som en hvilken som helst annen samling bare med litt ekstra fokus på hun som skal bli mor bleiekaker og leker er det ingen av oss som liker uansett. Gøy å gjøre stas på en venninne, og jeg får det sammen tilbake. Enten det er babyshowers, utdrikningslag, bryllup eller bursdager, eller en overraskelsesmiddag for hun som har det vanskelig / kjipt. Anonymkode: 63f0c...082 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2016 #68 Del Skrevet 23. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gøy å gjøre stas på en venninne, og jeg får det sammen tilbake. Enten det er babyshowers, utdrikningslag, bryllup eller bursdager, eller en overraskelsesmiddag for hun som har det vanskelig / kjipt. Anonymkode: 63f0c...082 Problemet er at hvis man er evig singel så får man sjeldent noe tilbake, men gir og gir og gir til andres utdrikkingslag, bryllup, graviditeter, dåp og lignende. Det blir ganske mange tusen kroner å legge ut og folk husker ikke en gang ens bursdag en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #69 Del Skrevet 23. desember 2016 Men dere som er evig singel eller av andre grunner ikke føler dere får nok igjen, hva er løsningen på dette? Om jeg blir innvitert til noe så syns jeg det er stas. Jeg ser på det som hyggelig at noen liker meg godt nok til å ville ha meg i bursdagen, dåpen osv. Er det ikke slik det er å ha venner? Å bli inkludert i begivenheter som betyr noe for en? Om det av ulike grunner ikke passer så godt verken økonomisk eller tidsmessig vil vel de fleste forstå dette om dere fortalte det til dem? Og om de ikke forstår det, er det mennesker du ønsker å beholde i live ditt? Anonymkode: 7c172...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #70 Del Skrevet 23. desember 2016 9 timer siden, Maleficenta skrev: Det teiteste jeg vet om er handelsstanden som har begynt med black friday. Og vi feirer ikke engang thanksgiving.... Kommer vel det og. Enig med deg! Det er jeg SÅ lei av jeg også!! Anonymkode: 77a7e...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #71 Del Skrevet 23. desember 2016 5 timer siden, O.G. skrev: Problemet er at hvis man er evig singel så får man sjeldent noe tilbake, men gir og gir og gir til andres utdrikkingslag, bryllup, graviditeter, dåp og lignende. Det blir ganske mange tusen kroner å legge ut og folk husker ikke en gang ens bursdag en gang. Og hvis man IKKE inviterer de single venninnene, da blir det jammen meg ramaskrik da og... Anonymkode: 1fc1d...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2016 #72 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvis man IKKE inviterer de single venninnene, da blir det jammen meg ramaskrik da og... Anonymkode: 1fc1d...55a Du har virkelig forstått det. NOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 23. desember 2016 #73 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har to venninner som arrangerte babyshower for seg selv. Takket pent nei til disse invitasjonene foråsidetsånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 24. desember 2016 #74 Del Skrevet 24. desember 2016 På 19.12.2016 den 9.42, O.G. skrev: Nja, da er mor ofte så sliten at det å ha besøk kan være en belastning. Så en babyshower kan være fine greier det. Det er jo litt koselig å faktisk få sett på babyen samtidig som man gir en liten gave. Så skjønner ikke helt dette med babyshower i stedet for å komme på besøk etter at babyen er født. Man trenger jo ikke komme med en gang. Går an å vente til mor er klar for besøk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. desember 2016 #75 Del Skrevet 24. desember 2016 2 timer siden, Thyra skrev: Det er jo litt koselig å faktisk få sett på babyen samtidig som man gir en liten gave. Så skjønner ikke helt dette med babyshower i stedet for å komme på besøk etter at babyen er født. Man trenger jo ikke komme med en gang. Går an å vente til mor er klar for besøk. Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. desember 2016 #76 Del Skrevet 25. desember 2016 På Saturday, December 24, 2016 den 6.51, Thyra skrev: Det er jo litt koselig å faktisk få sett på babyen samtidig som man gir en liten gave. Så skjønner ikke helt dette med babyshower i stedet for å komme på besøk etter at babyen er født. Man trenger jo ikke komme med en gang. Går an å vente til mor er klar for besøk. Man kan jo komme på bedøk etterpå fordi om. Man må komme på besøk kun for å gi gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå