Nataliiia Skrevet 16. desember 2016 #1 Del Skrevet 16. desember 2016 Hei! Jeg er en 17 år gammel jente fra Polen og født og oppvokst i Bergen. Har ett problem. Jeg får rett og slett ikke lov å overnatte hos venner. Når jeg sier det til mamma blir hun sur og sier nei, at jeg kan være med de men IKKE overnatting. Hun stoler ikke på meg, hun tror jeg skal ut å drikke, feste og ha sex. En av grunnene på at hun ikke stoler på meg er fordi hun har fått vite at jeg har løyet til henne flere ganger. Jeg har overnattet hos en ex bestevennen min, fikk liv til det fordi moren hennes er kjempegod venn med mamma! Har bare fått lov til det, ingen andre. Jeg vil også oppleve å overnatte hos venner, men det er jo faen ikke mulig! Jeg er så lei av at mamma skal være så streng. Hun setter seg aldri på min plass og forstår meg aldri. Jeg har sagt til henne at hun kan snakke med foreldrene til venninna jeg overnatter hos, men nei hun sier nei til det også. Hva mer kan jeg gjøre? Trenger VIRKELIG råd! Natalia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Del Skrevet 16. desember 2016 Hvorfor har du postet denne under: Vi som sørger? Anonymkode: 2c377...b4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataliiia Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du postet denne under: Vi som sørger? Anonymkode: 2c377...b4f Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Del Skrevet 16. desember 2016 Skulle ønske min mor brydde seg så mye om meg... Anonymkode: 6eb9d...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Del Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, Nataliiia skrev: Hvorfor ikke? Vennskap og sosiale relasjoner hadde vært mer passende. Vi som sørger er for folk som er i sorg. Altså folk som har mistet noen. Anonymkode: 2c377...b4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Del Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Nataliiia skrev: Hvorfor ikke? Man skriver her når noen man er glad i dør. Anonymkode: 06cbe...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataliiia Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vennskap og sosiale relasjoner hadde vært mer passende. Vi som sørger er for folk som er i sorg. Altså folk som har mistet noen. Anonymkode: 2c377...b4f Oja, beklager! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. desember 2016 #8 Del Skrevet 16. desember 2016 Sånn går det når man lyver til mamma. Du har jo ikke gitt henne noen grunn til å stole på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Del Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Nataliiia skrev: Oja, beklager! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette Det går bra. Moderator flytter det nok for deg. Anonymkode: 06cbe...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #10 Del Skrevet 16. desember 2016 Men for å komme tilbake til tema. Din mor kjenner ikke disse foreldrene. Det er mulig hun føler at hun trenger seg på når du sier hun bare kan ringe disse. Hun vet heller ikke hva slags personer de er. Om DE tillater at du bare går ut. Så det ksn være grunnen til at hun sier nei. Anonymkode: 2c377...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #11 Del Skrevet 16. desember 2016 Hva om de kommer på overnatting hos deg. Du oppfører deg som en flott og fin vert. Så kan du si at nå er det din tur når du blir invitert. Jeg kan neppe tenke meg at hun sier nei til det. Det vil isåfall være urettferdig. Anonymkode: 2c377...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #12 Del Skrevet 16. desember 2016 ....når du har mistet tillit må du bygge den opp igjen gradvis skjønner du Anonymkode: 2c377...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #13 Del Skrevet 16. desember 2016 TS skal være glad hun har en mor fra Polen. De er katolikker, og praktiserer ikke fri oppdragelse uten grensesetting lik de norske mødrene. Dagens norske mødre er heller ikke de beste rollemodellene for sine 17-årige døtre. De skiller seg i stor stil og oppfører seg som sluts ute på byen. Du skal være glad du har en mamma som er så streng og tydelig mot deg. Men skjønner det er litt vanskeligere for deg siden du havner mellom to stoler. Den polske kulturen med sitt strengere katolske levesett kontra den norske...som er i fullstendig oppløsning. Anonymkode: 00bc2...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leavemealone Skrevet 25. desember 2016 #14 Del Skrevet 25. desember 2016 Du får begynne å være ærlig da, ikke kødde med moren din. Da opparbeider du kanskje tilliten igjen! Som forelder selv så hadde jeg vært veldig streng med overnatting om jeg visste at datteren min løy til meg om viktige ting som hvor og hva man har gjort på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå