Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Resultatet blir smooth... hvis du skjønner hva jeg mener. :-? Det verste jeg vet er når foundationen ligger som en maske - da er det bedre uten! Jeg synes Spectacular ser veldig naturlig ut på, og tørker ikke ut huden. Jeg har tidligere brukt versace sin foundation, for fargene er fine til meg. men jeg synes helena r er bedre på konsistensen, i tillegg til fine farger som nevnt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg testet Spectacular på hånden, men syntes den var altfor dekkende? I tillegg vet jeg at longlasting-produkter gjerne inneholder masse silikoner som tørker ut huden over tid.

Skrevet

hm... det siste der hadde jeg ikke tenkt på.. finner det vel ut snart, har brukt den en liten stund nå. Som nevnt er heller ikke jeg fan av et unaturlig og for sminket ansikt, men når jeg legger et tynt lag med fingrene, synes jeg den smelter godt inn i huden, uten å virke for "kompakt".

Skrevet

er det mulig... skulle sjekke hva som stod på min "spectacular"-foundation-flaske, som jeg har drevet og lagt ut om her. Da fant jeg ut at det ikke er spectacular den heter, men ILLUMINATION!! Jeg gir meg over.... Ikke rart at du synes den du prøvde var annerledes enn min opplevelse. Du får visst gå og teste en gang til....sorry... :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

:idesmil:

Illumination hørtes bedre ut, ja. Må titte litt på den også, men tror jeg går for Versace, siden jeg nå har brukt den i tre dager, og uten å få panikk.

Jeg kommer nok aldri til å bli en person som bruker foundation til daglig, til det er jeg både for lat og litt for glad i løst pudder, men om vinteren er det bra å slippe pudder innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...