Gjest kenneth Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 ... koster det 2200 kroner t/r Manchester (med mellomlanding i London på vei bort), mens det koster 5000 kroner for å fly bare én vei??? Sikkert en lur forklaring, men den virker fjern for meg for øyeblikket. For å slippe kjedelig mellomlanding i London med påfølgende venting, tenkte jeg å ta fly til London, tog fra London til Liverpool og fly hjem igjen fra Manchester. Men, det så ut til å bli en dyr affære. Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Fordi enveis biletter ses på som forettningsreiser, derfor er de dyrere. De har antagelig også større fleksibilitet til endring av tidspunkt og slik senre. Mens den rimligste biletten sikkert er låst i bådde ut og hjemreise tidspunkt. Husk at du trenger ikke å reise hjem på retur biletten din... jeg har resit mye på den måten jeg. Kjøpt tur/retur men droppet returen. det er slik du kommer deg billig på rundreiser i Europa. dersom du velger ditt opprinnelige opplegg, sjekk at du faktisk får forlate flyet når dere mellomlander for det er ingen selvfølge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå