Gjest Bolledeig Skrevet 14. januar 2019 #10061 Del Skrevet 14. januar 2019 4 timer siden, Puffin skrev: Hun var glad i å vise frem kroppen sin før, og kommer ikke til å bli noe mindre glad i det etterhvert som den krymper og hun føler seg bra. Det er ikke det samme som at hun var "fake" glad i seg selv før. Dette her tror jeg er veldig vanskelig for andre å skjønne. Ellers ser det ut som spådommen for 2019 slår an bra så langt. På 20.11.2018 den 12.08, Bolledeig skrev: Dette kommer bortimot helt garantert til å følge omtrent denne tidslinjen Helene går (mye) ned i vekt Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen. Bra for henne. Selvfølgelig blir man glad og motivert av gode resultater. Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. januar 2019 #10062 Del Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, Bolledeig skrev: Dette her tror jeg er veldig vanskelig for andre å skjønne. Ellers ser det ut som spådommen for 2019 slår an bra så langt. Tror ikke noen her ikke unner henne fremgangen, ikke der det ligger. Det er den delen med massiv dobbeltmoral i forhold til å spille på kropp, kunnskap og nedlatende innstillinger. Vanskelig å ta noen seriøst, når det blir sånn! Hun har endel gode poeng, som drukner i pupper og rumpe, og enhjørninger. Seriøsiteten forsvinner for min del da. Det er fullt mulig å komme med gode poeng, uten den massive eksponeringen av kropp. I tillegg blir det for dumt at hun driver med humble bragging, og "er trist" for at vekta går nedover. Det blir rett og slett for dumt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. januar 2019 #10063 Del Skrevet 14. januar 2019 9 minutter siden, panzerpølsa skrev: Tror ikke noen her ikke unner henne fremgangen, ikke der det ligger. Det er den delen med massiv dobbeltmoral i forhold til å spille på kropp, kunnskap og nedlatende innstillinger. Vanskelig å ta noen seriøst, når det blir sånn! Hun har endel gode poeng, som drukner i pupper og rumpe, og enhjørninger. Seriøsiteten forsvinner for min del da. Det er fullt mulig å komme med gode poeng, uten den massive eksponeringen av kropp. I tillegg blir det for dumt at hun driver med humble bragging, og "er trist" for at vekta går nedover. Det blir rett og slett for dumt. Hvordan kan du vite at hun er "trist"? Hele kritikken mot Drage har jo ikke annet å bygge på enn at man er sikker på at hun lyver - enten bare for andre, eller også for seg selv. Kan man ikke ha blandede følelser ift spørsmål som angår kropp og identitet, altså? Det må være enten/eller, eller så er man offisielt tatt i løgn? Eller gjelder det bare dersom man har blandede følelser overfor det som offisielt må være den vestlige kvinnens ultimate drøm og ubestridte mål i livet: Å være så tynn som mulig? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. januar 2019 #10064 Del Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, Aricia skrev: Hvordan kan du vite at hun er "trist"? Hele kritikken mot Drage har jo ikke annet å bygge på enn at man er sikker på at hun lyver - enten bare for andre, eller også for seg selv. Kan man ikke ha blandede følelser ift spørsmål som angår kropp og identitet, altså? Det må være enten/eller, eller så er man offisielt tatt i løgn? Eller gjelder det bare dersom man har blandede følelser overfor det som offisielt må være den vestlige kvinnens ultimate drøm og ubestridte mål i livet: Å være så tynn som mulig? En lang Instagram story hvor hun har på seg en kjole som er blitt for stor, hvor hun selv sier at hun er så trist. Der. Man kan selvsagt ha hvilken følelse man vil ang kropp. Og det gjelder vel også oss som står utenfor å ser på galskapen. Ja, enormt fokus på kropp er galskap, bort i mot en besettelse. Og dette gjelder ikke bare Drage, men resten av disse klikk-jegerne på sosiale media. Men her er det Drage det er snakk om, så da forholder jeg meg til hennes eksponering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 14. januar 2019 #10065 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg tror det er en slags forumgreie dette med å overdrive absolutt alt bloggerne skriver. Om de skriver de er triste feks tolkes det nesten som at de er deprimerte. Jeg tror ikke alt skal tolkes så bokstavelig og opplever ikke denne type flisespikking i virkeligheten.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. januar 2019 #10066 Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) 6 minutter siden, panzerpølsa skrev: En lang Instagram story hvor hun har på seg en kjole som er blitt for stor, hvor hun selv sier at hun er så trist. Der. Man kan selvsagt ha hvilken følelse man vil ang kropp. Og det gjelder vel også oss som står utenfor å ser på galskapen. Ja, enormt fokus på kropp er galskap, bort i mot en besettelse. Og dette gjelder ikke bare Drage, men resten av disse klikk-jegerne på sosiale media. Men her er det Drage det er snakk om, så da forholder jeg meg til hennes eksponering. Hvor ble det av anførselstegnene dine? Sier hun selv i IG-storyen at hun er trist, eller "trist"? Endret 14. januar 2019 av Aricia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. januar 2019 #10067 Del Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, Takida skrev: Jeg tror det er en slags forumgreie dette med å overdrive absolutt alt bloggerne skriver. Om de skriver de er triste feks tolkes det nesten som at de er deprimerte. Jeg tror ikke alt skal tolkes så bokstavelig og opplever ikke denne type flisespikking i virkeligheten.. Tror du må ha misforstått her, ingen som tror hun oppriktig er trist. Det er en formulert humble bragging. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 14. januar 2019 #10068 Del Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, panzerpølsa skrev: Tror du må ha misforstått her, ingen som tror hun oppriktig er trist. Det er en formulert humble bragging. Som sagt; tolker det ikke som humble bragging. Jeg tolker det som at HD er vemodig og ambivalent rundt vektnedgangen. Tross alt forsøkte hun å få det til selv.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. januar 2019 #10069 Del Skrevet 14. januar 2019 12 minutter siden, panzerpølsa skrev: Tror du må ha misforstått her, ingen som tror hun oppriktig er trist. Det er en formulert humble bragging. Det er ikke jeg som misforstår her. Hva Drage faktisk uttrykker, og hva folk mener å vite om hva hun egentlig mener er to forskjellige ting. Gapet mellom de to er hele problemet med denne tråden. Hva alle "tror" sier ingenting om de faktiske forhold, dvs ingenting om Drage. Jeg skjønner selvsagt hva uttrykket er ment å beskrive, men jeg skjønner i tillegg at det ikke innebærer noe annet enn å tillegge Drage andre og mer entydige motiver og følelser enn det hun selv gir uttrykk for - og så kritisere henne for det. Altså det tråden her hele tiden handler om. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 14. januar 2019 #10070 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg er helt enig med @Aricia . Det er veldig mye tolking av skjulte sannheter og hva HD egentlig sier, mener og tenker. Da jeg gikk ned 50kg på ett år syns jeg det var "kjipt" at favorittbukser og andre klesplagg jeg var veldig komfortabel i ble aaalt for store. Satt opp mot at jeg nå kunne finne meg en ny favorittbukse i nesten hvilken som helst butikk... ikke kjipt i det hele tatt. Alt er ikke så svart/hvitt. Jeg er utrolig glad i den nye kroppen min, den ekstremt forbedrede helsen og alle fordelene som følger med å gå ned i vekt (for eksempel å ikke måtte handle klær på spesialbutikker og bare kjøpe noe som passer, i stedet for noe man liker..). Det betyr ikke at jeg ikke var glad i meg selv før. Sånn er det faktisk mulig at HD føler det også. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 14. januar 2019 #10071 Del Skrevet 14. januar 2019 Akkurat nå, Puffin skrev: Jeg er helt enig med @Aricia . Det er veldig mye tolking av skjulte sannheter og hva HD egentlig sier, mener og tenker. Da jeg gikk ned 50kg på ett år syns jeg det var "kjipt" at favorittbukser og andre klesplagg jeg var veldig komfortabel i ble aaalt for store. Satt opp mot at jeg nå kunne finne meg en ny favorittbukse i nesten hvilken som helst butikk... ikke kjipt i det hele tatt. Alt er ikke så svart/hvitt. Jeg er utrolig glad i den nye kroppen min, den ekstremt forbedrede helsen og alle fordelene som følger med å gå ned i vekt (for eksempel å ikke måtte handle klær på spesialbutikker og bare kjøpe noe som passer, i stedet for noe man liker..). Det betyr ikke at jeg ikke var glad i meg selv før. Sånn er det faktisk mulig at HD føler det også. Jeg savner fortsatt en kjole jeg brukte da jeg var smellfeit. Følte meg utrolig fin i den og likte den så utrolig godt. Har prøvd å tromle den men passformen er ikke som den skal. Heldigvis er det ingen som ilegger meg skjulte meninger pga dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 15. januar 2019 #10072 Del Skrevet 15. januar 2019 Tror veldig mange feil tolkninger ja, og jeg forstår tanke gangen til Helene ihvertfall. Er klart det når man har vært så stor, og det går unna at det blir et lite "sjokk" og jeg synes hun er tøff jeg som tørr å være seg selv å vise dette ilag med oss. Tabubelagt tema, og vi får være med tett innpå henne å følge med. Der kommer nok baksiden av medaljen også etter en slik opprasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 15. januar 2019 #10073 Del Skrevet 15. januar 2019 På vg.no ligger det en artikkel om henne nå, som omhandler hjerneorgasme. What?? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 15. januar 2019 #10074 Del Skrevet 15. januar 2019 7 minutter siden, Bell skrev: På vg.no ligger det en artikkel om henne nå, som omhandler hjerneorgasme. What?? 😂 Man bruker lyder for å stenge ut negative tanker. Man kan kanskje kalle det en form for meditasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. januar 2019 #10075 Del Skrevet 16. januar 2019 Hun som er utdannet pt, burde ikke sitte på some og "sutre" om at hun løfter halvparten så mye i markløft som før. Etter en lang periode uten trening, OG stor operasjon i buken, så er vel det aldeles forventet. Hadde vært mye mer konstruktivt og brukt perioden nå til å motivere seg selv (og andre) ved å forklare at sånn er det faktisk. Treningsresultater og form er ferskvare og må holdes vedlike. Av og til så må en gå ned på kg, og det må være greitt, selv om det er "mentalt tøft". Hun vil heller ikke ha svar og tilbakemeldinger på det hun sier , så hun. Når hun som some-personlighet legger ut noe, så må hun faktisk regne med at noen av følgende svarer henne, uansett.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. januar 2019 #10076 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Nå har jeg lest artikkelen, og HD er hverken naken eller viser mye hud. Hun har på seg ei sort bukse og en sort overdel med korte ermer (ikke for korte, overdelen er heller ikke noe særlig utringet. Null kløft. HD uttaler heller ikke at hjernen hennes får orgasme, ordet hjerneorgasme blir brukt for å forklare begrepet ASMR av artikkelforfatteren. Artikkelen er heller ikke en artikkel om HD alene, det er skrevet om to kvinner i artikkelen. Artikkelen omhandler begrepet ASMR, ikke om HD. Hun blir brukt som ett av to eksempler. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=ASMR Så, anbefaler å faktisk holde seg til fakta og lese før man går bananas og hiver seg på hylekoret om nakenhet. Hun ligger halvnaken liksom, seriøst??? I bukse og tskjorte uten utringning og uten kløft. Endret 16. januar 2019 av skruf 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. januar 2019 #10077 Del Skrevet 16. januar 2019 Halvnaken er mer sånn: https://www.medier24.no/artikler/det-nye-tatt-med-buksa-nede-felt-i-pfu-for-lansering-av-fotballfrue-veske/361557 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. januar 2019 #10078 Del Skrevet 16. januar 2019 Dere vet disse tingene som VG har på forsiden i blant? "Vi søker folk som har _________" og du lurer på hvem som faktisk melder seg til sånne ting? Det enkle svaret er at Helene, og andre influencere som enda ikke er i "eliten" gjør gjerne det for å få litt oppmerksomhet rundt seg selv og sin egen person. Dette gir en ekstra oppmerksomhet (og muligens flere lesere) som også gjør annonseflatene på bloggen og instagram mer attraktive for andre. Dette gjør at Helene har vært på TV/radio +++ og snakket om Tannbleking PMS At hun ble overfalt en gang Nakenbilde med "ærlige" kropper sammen med hundre andre Slanking Om det er OK å bruke shorts(!!) på trening For å nevne noe. Hvor lurt det alltid er å stille opp på alt mulig rart, er jo ikke alltid godt å si, men det er en velkjent strategi. Men om man diskuterer hvorvidt bloggere har oppmerksomhetsbehov eller ikke så er det litt pussig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #10079 Del Skrevet 16. januar 2019 5 timer siden, Aricia skrev: Halvnaken er mer sånn: https://www.medier24.no/artikler/det-nye-tatt-med-buksa-nede-felt-i-pfu-for-lansering-av-fotballfrue-veske/361557 Godt forbilde? Ja innenfor retusjering bransjen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. januar 2019 #10080 Del Skrevet 16. januar 2019 Tråden er ryddet for krenkende kommentar og svar til dette. Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg