Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sikker på nøyaktig hva du legger i dette, men det høres ut som en generell beskrivelse som i bunn og grunn kan favne om en hver B-, C-, D- & F-kjendis, samt deres partnere, barn og vennekrets.

Bloggen, innholdet og jenta virker helt average :vetikke:

Helle Bornstein, TreningsFrue, Fotballfrue, Helene Rask, Lene Alexandra, FitnessNora, FitnesSandra

Trening, motivasjon, mangel på motivasjon, vekt oppgang, vekt nedgang, treningsfremgang, treningstilbakegang, treningstøy, treningsteknikk, treningsmusikk, mat, proteinpulver, proteinbarer, proteinpannekaker, elsk- og hat-forhold til kroppen sin, kvinner som hater kvinner, kvinner som heier på kvinner, fordommer mot smale kvinner, fordommer mot store kvinner, FUCK JANTELOVEN, fuck feminister som hater kvinner, fuck haters, glamorøse bildertatt av profesjonell fotograf, lite glamorøse selfier / behind the scenes photos, smoothieoppskrifter, mandel-/kokos-/erte-/havre-/hasselnøttmel, 2XU compression tights, superundertøy eller ullundertøy fra Kari Traa, treningssko, sushi, inspirational quotes, osv.

Like a broken record

:hoho:

Fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Gjest O___o
Skrevet

Men nå kjenner du kanskje ikke til hele hennes historie slik enkelte av oss gjør.....

Det er riktig, men hva jeg vet er at folk forandrer seg, en blogg er sjeldent hugget i sten og bloggere angripes ofte for "å lyve" og for å være "dobbeltmoralsk".

• En blogger blir gravid og blogger om svangerskapet. Det oppstår umiddelbart bli spekulasjoner i kommentarfeltet om hvem barnefar er. Folk som vet med sikkerhet hvem barnefar er vil legge ut om dette. Bloggeren har stengt kommentarfeltet, eller gjort det slik at alle kommentarer må godkjennes før de publiseres. Bloggeren oppgir for hundreogfemtiende gang at hun ikke ønsker å svare på spekulasjoner om hvem som er barnets far.

Konklusjon:

Bloggeren har LØYET om hvem som er barnets far

Bloggeren er FREKK når hun svarer leserne sine

Bloggeren VET SIKKERT IKKE SELV hvem som er barnets far (les: den hora)

• En livsstilsblogger skriver om ønsket om å gå ned i vekt og legger ut bilder av maten hun/han spiser, for så å ikke legge ut bilder av vektnedgangen, informasjon om antall kilo personen har gått ned, eller før- og ettervekt, vil personen kunne bli beskyldt for å lyve.

For dersom en blogger legger ut et bilde av én vaffel i løpet av den dag, vil mange av leserne tolke det dit hen at bloggeren kun har spist én vaffel den dagen.

Konklusjon:

Bloggeren har LØYET om kostholdet sitt

• Hvis en bloggeren oppgir at hun/han har gått opp i vekt, men ikke oppgir i tall hvor mye hun/han har gått opp, og ikke oppgir hvor mye hun/han veier pr. i dag, vil blogglesere tolke det dit hen at hun/han lyver.

Konklusjon:

Bloggeren LYVER om vekten sin.

• Liker 4
Gjest O___o
Skrevet

• En blogger fraråder leserne sine i 2015 å kjøpe en sjokolade det er palmeolje i

Bloggeren anbefalte leserne sine i 2009 om en shampoo og i 2011 om en maskara hvor av begge produktene inneholdt palmeolje

Konklusjon:

Bloggeren er DOBBELTMORALSK.

• En blogger sier i 2010 at hun/han ikke er spesielt glad i dyr og heller ikke har lyst verken katt eller hund. Bloggeren kjemper i 2015 mot dyretesting og pelsoppdrett i Norge

Konklusjon:

Bloggeren LYVER og er " SÅ JÆVLIG DOBBELTMORALSK "

• En blogger skriver i 2015 at hun/han synes det er trist at flere jenter og gutter sliter med angst, depresjoner og spiseforstyrrelser i dag, at så mange har lav selvtillit og bloggeren sier at hun/han er lei av kroppsfokuset.

Konklusjon:

Bloggeren er FALSK fordi hun/han har selv gjennomgått et/flere kosmetiske inngrep tidligere

Bloggeren er DOBBELTMORALSK fordi hun/han selv bidrar til kroppspress ved at hun/han legger ut bilder av sin egen kropp

Mitt inntrykk er at

- Mange lesere føler at de som blogglesere har krav på informasjon av bloggeren

Hvem er barnefar, har bloggeren silikon?

- Mange lesere føler at de som blogglesere har krav på "følgeinformasjon" fra det bloggeren tidligere har blogget om.

Hvis bloggeren har silikon, hvor mange gram har i så fall bloggeren tatt og ved hvilken klinikk?

Hvis bloggeren veide 55 kilo i 2012, hva veier bloggeren i 2015?

Hvorfor har bloggeren gått opp/ned i vekt?

- Mange kritikere synes at de er mye mer konstruktive i sine tilbakemeldinger, enn hva de i realiteten egentlig er.

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

• En blogger fraråder leserne sine i 2015 å kjøpe en sjokolade det er palmeolje i

Bloggeren anbefalte leserne sine i 2009 om en shampoo og i 2011 om en maskara hvor av begge produktene inneholdt palmeolje

Konklusjon:

Bloggeren er DOBBELTMORALSK.

• En blogger sier i 2010 at hun/han ikke er spesielt glad i dyr og heller ikke har lyst verken katt eller hund. Bloggeren kjemper i 2015 mot dyretesting og pelsoppdrett i Norge

Konklusjon:

Bloggeren LYVER og er " SÅ JÆVLIG DOBBELTMORALSK "

• En blogger skriver i 2015 at hun/han synes det er trist at flere jenter og gutter sliter med angst, depresjoner og spiseforstyrrelser i dag, at så mange har lav selvtillit og bloggeren sier at hun/han er lei av kroppsfokuset.

Konklusjon:

Bloggeren er FALSK fordi hun/han har selv gjennomgått et/flere kosmetiske inngrep tidligere

Bloggeren er DOBBELTMORALSK fordi hun/han selv bidrar til kroppspress ved at hun/han legger ut bilder av sin egen kropp

Mitt inntrykk er at

- Mange lesere føler at de som blogglesere har krav på informasjon av bloggeren

Hvem er barnefar, har bloggeren silikon?

- Mange lesere føler at de som blogglesere har krav på "følgeinformasjon" fra det bloggeren tidligere har blogget om.

Hvis bloggeren har silikon, hvor mange gram har i så fall bloggeren tatt og ved hvilken klinikk?

Hvis bloggeren veide 55 kilo i 2012, hva veier bloggeren i 2015?

Hvorfor har bloggeren gått opp/ned i vekt?

- Mange kritikere synes at de er mye mer konstruktive i sine tilbakemeldinger, enn hva de i realiteten egentlig er.

Her syns jeg du drar det helt til ytterkantene.....Når Helene Drage selv har sagt at hun *var* lystløgner fra barnsben av...Syns du det da er merkelig at folk *følger med i timen* og kan bevise at hun fortsatt lyver? Og inntil avsløringen om Fotballfruen og hennes mann kom så presenterte hun seg som en ærlig blogger...Det ble plutselig borte! Hvorfor det mon tro.....Hun var den som beskyldte brukerne av KG for at de satte ut falske rykter om henne...Sannheten var at hun ikke sto for sine valg ...good or bad, men krevde det av alle andre....Da snakker vi dobbel. Hun er den som har oppgitt 3 forskjellige startvekter...så hva er sannheten hun har spredd til samtlige av landets blader og aviser+TV om sin vektnedgang? Det vet bare hun....Ikke det minste rart at det blir spekulasjoner av slikt og når hun da plutselig etter å ha gått opp i vekt går fra Fat Attack til Fat Acceptence.....mildt sagt merkelig..syns jeg...-Spekulasjon fjernet-

Innlegget er redigert for spekulasjon.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Gjest O___o
Skrevet (endret)

Her syns jeg du drar det helt til ytterkantene.....Når Helene Drage selv har sagt at hun *var* lystløgner fra barnsben av...Syns du det da er merkelig at folk *følger med i timen* og kan bevise at hun fortsatt lyver? Og inntil avsløringen om Fotballfruen og hennes mann kom så presenterte hun seg som en ærlig blogger...Det ble plutselig borte! Hvorfor det mon tro.....Hun var den som beskyldte brukerne av KG for at de satte ut falske rykter om henne...Sannheten var at hun ikke sto for sine valg ...good or bad, men krevde det av alle andre....Da snakker vi dobbel. Hun er den som har oppgitt 3 forskjellige startvekter...så hva er sannheten hun har spredd til samtlige av landets blader og aviser+TV om sin vektnedgang? Det vet bare hun....Ikke det minste rart at det blir spekulasjoner av slikt og når hun da plutselig etter å ha gått opp i vekt går fra Fat Attack til Fat Acceptence.....mildt sagt merkelig..syns jeg...-Spekulasjon fjernet-

Innlegget er redigert for spekulasjon.

- Magnifique, mod.

Jeg synes at folk skal være kritiske til det de leser, om det er en rosablogg, Aftenposten eller en FAFO-rapport.

Jeg tror allikevel at både FF & HD kunne ha gått over et gangfelt, matet fiskene sine eller støttet en veldedig organisasjon, og det ville fortsatt vært en hel del lesere & brukere på KvinneGuiden som ville ha funnet det kritikkverdig, eller grunn til spekulasjon og boikott.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Skrevet

Jeg husker henne fra et treningsforum, og der ligger fortsatt tråden med startvekt på 114kg, dog noen måneder etter hun startet prosjektet, men hun bekrefter at hun har gått ned minimalt de første månedene, så jeg tenker jo at startvekt på 114 er mer reelt enn 141. I tillegg lurer jeg jo litt på hyppig bytter av venner, coacher og opplegg, men man har ikke krav på hele privatlivet til noen selv om de driver en blogg?

Hun har jo tydeligvis evne til å inspirere andre, så det er jo noe positivt med det tenker jeg. Om Mari går ned 50 kg etter å ha blitt inspirert av Helene kan man da si det var feil og dumt og teit siden Helene bare gikk ned 25?

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Jeg husker henne fra et treningsforum, og der ligger fortsatt tråden med startvekt på 114kg, dog noen måneder etter hun startet prosjektet, men hun bekrefter at hun har gått ned minimalt de første månedene, så jeg tenker jo at startvekt på 114 er mer reelt enn 141. I tillegg lurer jeg jo litt på hyppig bytter av venner, coacher og opplegg, men man har ikke krav på hele privatlivet til noen selv om de driver en blogg?

Hun har jo tydeligvis evne til å inspirere andre, så det er jo noe positivt med det tenker jeg. Om Mari går ned 50 kg etter å ha blitt inspirert av Helene kan man da si det var feil og dumt og teit siden Helene bare gikk ned 25?

Selvsagt er det bra at noen blir inspirert av henne. Poenget er at Helene Drage har løyet flere ganger om startvekt, sier selv at hun ikke har det psykiske på plass ang sitt forhold til mat men skal nå videreutdanne seg innen kosthold??!!, ene dagen er det elsk deg selv og dagen etter er det fat attack så det holder....ehhh.....Når hun har presentert seg som en personlig og ærlig blogger så vil leserne ha fakta på bordet....og det er vel ingen blogger som har navnet sitt spredd så til de grader utover nettet...ja også FF da.....Men hva har hun egentlig gjort som er så revolusjonerende?? Gått ned X-antall kilo....det er det maaaaaaaaaaaaaaange som har gjort på adskillig kortere tid uten slankeopr. Hun påstår at hun har trent 5 dager i uken i 4 år...det ser ikke slik ut mener jeg...

Skrevet

Selvsagt er det bra at noen blir inspirert av henne. Poenget er at Helene Drage har løyet flere ganger om startvekt, sier selv at hun ikke har det psykiske på plass ang sitt forhold til mat men skal nå videreutdanne seg innen kosthold??!!, ene dagen er det elsk deg selv og dagen etter er det fat attack så det holder....ehhh.....Når hun har presentert seg som en personlig og ærlig blogger så vil leserne ha fakta på bordet....og det er vel ingen blogger som har navnet sitt spredd så til de grader utover nettet...ja også FF da.....Men hva har hun egentlig gjort som er så revolusjonerende?? Gått ned X-antall kilo....det er det maaaaaaaaaaaaaaange som har gjort på adskillig kortere tid uten slankeopr. Hun påstår at hun har trent 5 dager i uken i 4 år...det ser ikke slik ut mener jeg...

Nei, at hun ikke akkurat har hatt effekt av treningen sin kan vi vel være enige om. Og det at hun vingler fælt og, med bytte av opplegg og coacher og fornøyd/ikke fornøyd. Det er tydeligvis mye jeg ikke vet her, og jeg synes vel ikke denne tråden er spesielt slem heller, for man må jo tåle litt hvis man først blogger og fyker rundt i offentligheten med sin suksesshistorie..

Men fryktelig teit å lyve om noe så synlig? :-p

Skrevet

Hadde aldri hørt om denne bloggeren før, men jeg må bare spørre:

Er det noen av dere som leser bloggen hennes fordi dere faktisk liker den?

Jeg synes ikke bloggen hennes er noe dårligere enn mange andre blogger man kan finne rundt omkring,så ja jeg likte den men det var før jeg ble oppmerksom på hvor frekk hun var når hun svarte enkelte lesere som hadde stilt henne spørsmål på vanlig høflig vis.Å pynte på sannheten er jeg heller ingen tilhenger av,men det er jo andre bloggere som gjør det samme.

• Liker 2
Skrevet

For min del blir dette markedsføring av seg selv. Team Helene Drage er en del av Drage sitt merkevare som "livsstilscoach" og PT, hun videre anbefaller alle å gå inn i gruppa for å bli inspirert. For meg blir det galt å omtale disse flotte jentene som Team Helene Drage jenter når facebookgruppa ble etablert i 2014 og disse jentene starta lenge før det. Hvorfor må hun nevne sitt eget navn i den sammenhengen, kan hun ikke bare introdusere dem som inspirenede jenter eller noe ala det?

Uenig. Hun sier fremdeles ingenting om at det her henne selv som står bak denne suksessen. Gruppen heter jo Team Helene Drage, så da hadde det vel vært merkelig å kalle de noe annet? De er garantert ikke tvunget til å være medlem der. Jeg bytter klubb i idretten min innimellom, og klubbene trekker frem sine medlemmer som presterer bra på konkurranser og omtaler dem som Utvik FK jenter feks. Selv om de startet i idretten sin maaaange år tidligere. Og forresten... selvfølgelig er Helene interessert i å markedsføre seg selv...hva ellers? Å vise frem disse jentene er jo først og fremst markedsføring for å vise hva og hvem Team Helene Drage er, og hvis det er noe galt i det så snakker ikke vi samme business-språk hvertfall :) Martin Norum skryter av kundene sine i sosiale medier innimellom - selvfølgelig gjør han det. Selv om disse menneskene har trent i årevis uten han og fått resultater. Gud forby. e

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet (endret)

Nå har du sagt det.

Problemet ligger vel mer i at hun lyver..nesten konsekvent om alt som har med matinntak og treningsmengde. For ser man på det faktum at hun har trent siden januar 2011 og slanket seg tilsvarende lenge...òg på laget har hatt norges beste coacher, PT osv...så er det noe som ikke stemmer. Hvordan du kan si at du stiller deg revnende likegyldig til om hun veide 114 eller 140...det finner jeg merkelig. Stikkordet hos en dyktig blogger ligger i troverdigheten..slik jeg ser det. Den er ikke tilstede..hvis man bruker man logikken. Når man kan lese om andre som har gått ned 80+ kg i løpet av 1 år...hun har brukt 4 år på å gå ned 60 kg og lagt på seg ca 15 igjen....Likeledes påstår hun at hun har trent i snitt 5 ganger pr uke....Ikke for å være ufin men hvor er musklene? Det er mye som ikke stemmer med hennes vektnedgangshistorie og det er slike ting folk reagerer på. Hennes løgner har jo blitt bevist her på KG før...Hun var jo den som skrev et langt og sinna innlegg om at KG-brukerne satte ut falske rykter om henne...Det tok ikke lang tid før bevisene ble lagt på bordet. Hun var den som sa at hun kunne ikke fordra folk som ikke sto for sine valg...så hvorfor hun ikke ville stå for sitt valg kan man jo bare lure på. Poenget er at hun har svært liten troverdighet.

Da syns jeg du skal lese trådene her inne! Og jo...jeg latterliggjør det faktum at hun lyver om noe alle kan se...

Hvorfor dette med mangel på muskler trekkes frem er ene og alene fordi hun påstår at hun trener minst 5 ganger i uken..Hennes kunnskaper som PT betviles fordi hun selv sier at det er øvelser hun ikke vet navnet på eller klarer å utføre slik de skal utføres..og fordi hun selv sier at hun ønsker å motivere og inspirere...men hun klarer ikke å motivere eller inspirere seg selv. Det er slike ting folk reagerer på. Mange har en fortid som henne...så spesiell er den ikke for jeg kjenner til hennes historie jeg også..faktisk :) Men å ikke ville stå for den men å kreve at alle andre skal stå for sin *historie*....det blir mildt sagt merkelig.

Og nå har hun fjernet det at hun er en ærlig blogger....Hvorfor det mon tro?

Hun har like mange doble sider som en Rubiks kube.....ene dagen er hun en blushende romantiker for så å være en særdeles lite romantiker dagen etter...ehhh??? Nå er jo også 50 shades of grey blitt en *ja til voldtekt* i hennes øyne..

:pls: Kunne ikke vært mer enig! Iflg henne selv har hun gått opp 10 kg...veeeel....med hennes historie om løgner og justering av sannheten så tror jeg det jeg vil om akkurat dèt...Hun bruker enhver anledning for å vise seg frem..med så lite klær som mulig...og hun som selv har sagt at hun *hater attentionwhores*.......oooook.....

Nemlig!! Det er nesten fascinerende å se hvordan hun faktisk tror på det selv! Det var det med selvinnsikt da........Og de aller fleste jeg kjenner som er fornøyd med kroppen sin trenger ingen PT, så hvorfor hun nå kjører elsk deg selv kampanje samtidig som hun fisker etter kunder...det blir litt *rart*...

Slem...fordi? Nå er det jo hun som legger ut om hvor mye hun trener og hvor mye hun har gått ned...og blir man da fersket i løgn slik hun har blitt flere ganger....Hun skriker etter oppmerksomhet..hun får det..sikkert ikke den type hun higer etter. Holder man leserne sine for narr..slik FF også gjør...da får man høre det...

Litt av poenget er vel nettopp det faktum at ingen vet hvor mye hun har gått ned, hun har oppgitt 3 forskjellige startvekter...Og jovisst får man myyyye mer oppmerksomhet hvis man går ned 60 kg kontra 30!!

Fordi hun lyver for å få oppmerksomhet i media...en oppmerksomhet såå mange andre hadde fortjent så mye mer! Og som fast leser av bloggen føler jeg meg lurt....akkurat som mange av FF lesere føler seg. Lurt og holdt for narr.....Det er ikke viktig for mitt liv..men for meg som leser..og andre lesere...så er det viktig fordi man har vært med å *holde liv* i bloggen...Noe enhver blogger ønsker...det er derfor de blogger!

Du spurte..jeg svarte...og den nedlatende tone..den trenger du ikke bruke. Ikke alle er selverklært PR-kåte...Helene er det og bruker det bevisst...samtidig som hun *hater attentionwhores*...??!! Ikke alle syns at det er så viktig å fortelle *hele verden* om sin såkalte vektnedgang ispedd løgner på løgner...

Makan til sutring fra en blogger som strør om seg med bilder av seg selv i tide og utide..men å tåle saklige kommentarer...nei det skal vi ikke!! Blogger man må man faktisk tåle å få saklige og konstruktive kommentarer...og jeg snakker ikke om drittslenging. Er man så hårsår og tar seg selv så høytidelig er det på tide å legge ned bloggen!

Nå er det vel ikke akkurat det som er poenget..Poenget er at hun er så hårsår og føler seg mobbet og hetset hvis det kommer et kritisk spørsmål. Unødvendige kommentarer som feit hval osv...det er ikke det det handler om men saklige konstruktive kommentarer.

Kjempebra? Når man vet at det ble servert opptil flere løgner....vel.....

..at hun blir mobbet og hetset...hun er minst like flink til å kommentere andre...60 kg ned...løgn!..at hun ikke redigerer bildene sine...løgn...

Hun er tatt i løgn flere ganger...Hun var den som påsto at KG-brukerne satte ut falske rykter om henne og mobbet...Det ble merkelig stille da bevisene kom på bordet.......Sier det så enkelt som dette: baserer man livet sitt på løgn...da sliter man...på flere områder!

Men hun lurer jo også leserne og kundene sine.....ikke særlig proff oppførsel....

Nei det kan du si...ikke så veldig fruktbart egentlig. Men det irriterer meg at bloggere lurer folk og spesielt når man presenterer seg som en ærlig blogger på GMN f.eks...ehhhh....

Sannheten kommer nok frem en dag... :) Jeg bare undres over at media lager en gigasak ut av den ene kommentaren...Drit i at barn sulter i hjel osv osv....myyyyyye viktigere at noen har slengt med leppa...som selvfølgelig var unødvendig..Men det er minst like unødvendig å skrive om det i samtlige av landets aviser...og Vakttårnet!

Ingen har noe imot hvordan hun ser ut...det er løgnene folk reagerer på. At hun skal ha trent 5 ganger i uken i 4 år.....?? Og hun har flere ganger selv sagt at hun ikke har det mentale på plass mtp mat....

..jeg vil være en man kan stole på.....sier hun...Altså...hæææ?? Kommer det fra en blogger som er kjent for å *pynte * på fakta osv osv....Oh Selvinnsikt Hvor Blev I Av.....

Du har sagt det nå.
Du mener at hun lyver.

Og jeg tror at folk har fått det med seg.

Slettede sitat fjernet
Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
  • Liker 9
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har ikke jeg lest bloggen hennes, annet enn at jeg en gang klikket meg inn for å se hva det var folk snakket så mye om og jeg orker ikke lese meg gjennom 20 sider her, men er det noen som bare kjapt kan fortelle meg hva som er greien med denne bloggen?

Hun er jo tjukk. Er det det som er greien? Å vise at man kan ha treningsglede som overvektig?

Skrevet

Hun er jo tjukk. Er det det som er greien? Å vise at man kan ha treningsglede som overvektig?

Jepp, det og vektnedgang.

Skrevet (endret)

Jepp, det og vektnedgang.

Hensikten bak bloggen varierer fra uke til uke. Går stort sett i det samme intetsigende pjattet om motivasjon, "influensa" flere ganger i året og ekstremt spennende , hemmelige planer som bare renner ut i sanden. For en stund tilbake var målet bodyfitness-scenen 2012 (!), og den som mente at det var urealistisk 6 måneder tidligere da hun fremdeles var tresifret var haters :plystre:

Endret av TiGi:)
  • Liker 4
Gjest gundagrynte
Skrevet

Nå har du sagt det.

Du har sagt det nå.

Du mener at hun lyver.

Og jeg tror at folk har fått det med seg.

Så bra!

Gjest gundagrynte
Skrevet

Hensikten bak bloggen varierer fra uke til uke. Går stort sett i det samme intetsigende pjattet om motivasjon, "influensa" flere ganger i året og ekstremt spennende , hemmelige planer som bare renner ut i sanden. For en stund tilbake var målet bodyfitness-scenen 2012 (!), og den som mente at det var urealistisk 6 måneder tidligere da hun fremdeles var tresifret var haters :plystre:

Alle som kommenterer hos henne og stiller spørsmål på en kritisk måte er haters...Hvis hun skriver selv at hun har lagt på seg og noen sier at de kan se det...da er de mobbere, haters og jeg vet ikke hva!!

Gjest GlutenBlaster
Skrevet

Det er en hverdagsblogg. Fellesnevneren for alle hverdagsblogger er at de er hylende uinteressante med mindre det skjer noe spennende i livet til bloggeren, eller at de kan bidra med noe annet av verdi som for eksempel flotte bilder eller morsom eller tankevekkende tekst. Her har man null av tre.

Denne bloggen var spennende å lese da hun faktisk fikk til vektnedgangen sin i en periode, men jeg har gitt opp. Jeg var inne og leste for første gang på tre uker, og det er jo bare akkurat det samme om og om igjen. Og det samme av noe kjedelig er jo nødvendigvis fortsatt kjedelig.

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet

Det er en hverdagsblogg. Fellesnevneren for alle hverdagsblogger er at de er hylende uinteressante med mindre det skjer noe spennende i livet til bloggeren, eller at de kan bidra med noe annet av verdi som for eksempel flotte bilder eller morsom eller tankevekkende tekst. Her har man null av tre.

Denne bloggen var spennende å lese da hun faktisk fikk til vektnedgangen sin i en periode, men jeg har gitt opp. Jeg var inne og leste for første gang på tre uker, og det er jo bare akkurat det samme om og om igjen. Og det samme av noe kjedelig er jo nødvendigvis fortsatt kjedelig.

Bloggidè-tørke bigtime! Repeatknappen har hengt seg opp.....for alt det skrives om nå er *elsk deg selv*..kos deg med maten...bla bla bla....

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

- Magnifique, mod.

Gjest GlutenBlaster
Skrevet

Bloggidè-tørke bigtime! Repeatknappen har hengt seg opp.....for alt det skrives om nå er *elsk deg selv*..kos deg med maten...bla bla bla....

Altså, jeg leser heller 100 innlegg om å elske seg selv enn 5 om motivasjon og hvordan man skal få det, skrevet av en som åpenbart ikke har verken motivasjon eller driv og prøver å legge skjul på det.

Ingenting fundamentalt galt med å slå seg til ro med å kun gi 60% så lenge man er ærlig om det som hun er blitt nå.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...