Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Jeg spiste smågodt i går kveld, det har jeg ikke gjort på lenge. Men fy fader så dårlig man blir av det, fikk hjertebank og ble fysisk uvel. Spiste jo masse sjokolade når jeg var overvektig, tanken på å spise det så ofte som helene gjør meg dårlig. Fatter ikke at folk orker å forgifte seg selv. Det er virkelig skadelig for kroppen. Finnes andre ting å ' kose ' seg med.. hvorfor skal man hele tiden kose seg og unne seg noe som er giftig for kroppen? greit iblant, men her har jeg en følelse av at det er oftere enn en gang hver 3-4 uke. Men dessverre så blir man avhengig av giften når man først er i fella.

Jeg vil ikke gå så langt å si at det er gift, men det sier seg selv at for mye ikke er sunt og man legger på seg. Noe sukker må man ha. Klart kroppen vender seg til sukker, men når man trener så demper søtsuget seg endel. Cheatday er ok, men det er urovekkende mye sukker som havner innabords hos HD om dagen, ansett om man ikke har matlyst. Innta sukker er en kortvarig glede. Gulroten er så mye større om man begrenser seg dramatisk en periode til man har nådd det målet man har satt seg. Når man følger henne på Snap, så er det ekstremt hvor andpusten hun blir av noen få skritt.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg vil ikke gå så langt å si at det er gift, men det sier seg selv at for mye ikke er sunt og man legger på seg. Noe sukker må man ha. Klart kroppen vender seg til sukker, men når man trener så demper søtsuget seg endel. Cheatday er ok, men det er urovekkende mye sukker som havner innabords hos HD om dagen, ansett om man ikke har matlyst. Innta sukker er en kortvarig glede. Gulroten er så mye større om man begrenser seg dramatisk en periode til man har nådd det målet man har satt seg. Når man følger henne på Snap, så er det ekstremt hvor andpusten hun blir av noen få skritt.

Det er jo gift, man blir sjuk av det.

Følger hun ikke der, men det høres virkelig ikkkkkke bra ut :(

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Det er jo gift, man blir sjuk av det.

Følger hun ikke der, men det høres virkelig ikkkkkke bra ut :(

Sukker kan føre til overvekt og evt livsstilsykdommer, men de aller fleste blir ikke syk og uvel av å innta sukker i modererte mengder en gang i blant. Alt handler om å begrense seg.

• Liker 27
Skrevet
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Når man følger henne på Snap, så er det ekstremt hvor andpusten hun blir av noen få skritt.

Oi, du vet hvor mange skritt hun har tatt i det øyeblikket hun legger ut snap? Kudos 👏

Syns Helene stråler for tiden :D blir så glad av å se glade mennesker!

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, tunaen skrev:

Oi, du vet hvor mange skritt hun har tatt i det øyeblikket hun legger ut snap? Kudos 👏

Det er ikke normalt å være i så dårlig for etter å ha gått en tur med bikkja nei. Kjenner flere som henne som blir andpusten av normal gange noen meter

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hun bruker headset når hun tar opp videoer utendørs for å få mest mulig hørbar tale. Jeg har prøvd det selv, og det er helt utrolig hvor andpusten man kan høres ut selv om man bare rusler helt sakte på flatmark med helt normal puls og uten at sidemann hører at man er andpusten.

Endret av Rosalie
  • Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Rosalie skrev:

Hun bruker headset når hun tar opp videoer utendørs for å få mest mulig hørbar tale. Jeg har prøvd det selv, og det er helt utrolig hvor andpusten man kan høres ut selv om man bare rusler helt sakte på flatmark med helt normal puls og uten at sidemann hører at man er andpusten.

Jeg bare snakker fra erfaring

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, tunaen skrev:

Enig! Blir så glad av snappene hennes om dagen, hun virker så lykkelig😄

Skjønner ikke hvorfor visse folk skal prøve å få henne tilbake til en ulykkelig Helene - la nå dama leve livet sitt som hun vil så lenge hun ikke skader noen.

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Det er ikke normalt å være i så dårlig for etter å ha gått en tur med bikkja nei. Kjenner flere som henne som blir andpusten av normal gange noen meter

Hva med å leke med hunden? Er det innafor, eller skal vi bare fortsette med dømmingen og skulende blikk? :) (ikke skul for mye, du vil ikke ha rynker. Tenk så mye antakelser DET vil utløse)

• Liker 5
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Godteri kan de fleste spise, men det sier seg selv at om man spiser mye nok så blir man kvalm. Å si at det er farlig er  noe annet. Kan være enig at det ikke er noe bra for kroppen, men det skader heller ikke i små mengder. Koser meg gjerne med noe snop i ny og ne jeg  - sjeldent jeg spiser så mye at jeg blir kvalm. 

Skrevet

Det er så mange kommentarer her jeg vil komme med motsvar til i dag, heldigvis har noen allerede tatt seg bryet.

Helene stråler om dagen, og ser ut til å ha det bedre enn på lenge. Og hun har faktisk blitt mer og mer en hverdagsblogg, og jeg synes at man skal slutte og bable om hvor usunt det hun driver med er, og at hun skal gå ned i vekt. Vi har skjønt det - hun kan teorien, men er ikke motivert nok. Det er en ærlig sak. 

Og seriøst? Andpusten på film? For noe tull å henge seg opp i, dette har blitt nevnt x antall ganger i denne tråden og er i tillegg en helt uvesentlig ting. For det første høres pusten mye bedre når man spiller inn film med hodetelefoner og "mikrofon", og for det andre trenger det ikke være en sammenheng mellom hvor høyt/tungt man puster og hvordan den øvrige formen er. Både sambo og ei venninne av meg er betydelig bedre trent enn meg, men puster myyye mer enn meg når vi sitter stille/går rolig. Og ja, begge er friske og raske.

Og nei, sukker er ikke gift. De aller fleste tåler helt fint å spise sukker i moderate mengder. Og nei, ikke alle trives best i en slank kropp, @Idasweet899. Det kommer helt an på hvilken pris man må betale for den kroppen.

• Liker 20
Skrevet
21 minutter siden, Hjärtat skrev:

Det er så mange kommentarer her jeg vil komme med motsvar til i dag, heldigvis har noen allerede tatt seg bryet.

Helene stråler om dagen, og ser ut til å ha det bedre enn på lenge. Og hun har faktisk blitt mer og mer en hverdagsblogg, og jeg synes at man skal slutte og bable om hvor usunt det hun driver med er, og at hun skal gå ned i vekt. Vi har skjønt det - hun kan teorien, men er ikke motivert nok. Det er en ærlig sak. 

Og seriøst? Andpusten på film? For noe tull å henge seg opp i, dette har blitt nevnt x antall ganger i denne tråden og er i tillegg en helt uvesentlig ting. For det første høres pusten mye bedre når man spiller inn film med hodetelefoner og "mikrofon", og for det andre trenger det ikke være en sammenheng mellom hvor høyt/tungt man puster og hvordan den øvrige formen er. Både sambo og ei venninne av meg er betydelig bedre trent enn meg, men puster myyye mer enn meg når vi sitter stille/går rolig. Og ja, begge er friske og raske.

Og nei, sukker er ikke gift. De aller fleste tåler helt fint å spise sukker i moderate mengder. Og nei, ikke alle trives best i en slank kropp, @Idasweet899. Det kommer helt an på hvilken pris man må betale for den kroppen.

Enig! 

Synes også at blogginnlegg som det nå i kveld, er gode og reflekterte.

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir så glad av å se snappene hennes. Også har jeg virkelig fått øynene opp for at store damer kan gå i andre ting enn svarte kjoler, ref meg selv. 

Hun motiverer meg på en litt rar måte, også føler jeg at alle angrep på henne er et angrep på meg, siden vi har ganske lik kropp og sliter med motivasjonen. Blir rett og slett trist av en del av kommentarene. Hun vet jo selv at hun ikke lever et sunt liv for tiden, hun trenger ikke masse folk på et forum for å innse det :(

• Liker 21
Skrevet

Dobbelstandarder

IMG_0021.PNG

• Liker 33
Skrevet (endret)

.

Endret av Nettmagica
Sitering nedenfor
Skrevet

Ønsker meg sånn keratinbehandling hun har tatt på håret. Dessverre for meg så har jeg langt hår, så det er litt for dyrt. 
Hun er veldig flink til å merke at det er reklame! :) Noe et par av de større bloggerne burde lære seg.

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp og svar

Pavilion, mod

Skrevet (endret)

Skjønner ikke at folk finner HD så provoserende.

Hun merker (så langt jeg har sett reklame) og eksponerer ikke barn. 

At folk lar seg hisse opp over at et overvektig menneske prøver å være positiv, er i mine øyne rart. Det foregår så mye lugubert i bloggbusinessen som man heller burde sette fokus på. 

Endret av Kalunka
  • Liker 36
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...