Angeleye Skrevet 25. juli 2017 #5561 Skrevet 25. juli 2017 33 minutter siden, Nuttery skrev: Vet ikke helt hva jeg skal si, men dagens antrekk var grovt. Så henne et par ganger ila dagen med min 86 år gamle bestemor og min 60 år gamle mor, som begge var svært satt ut. Jeg såg ingenting galt med det antrekket jeg da Å bli "svært satt ut" er voldsomt syns jeg. 7
Hurlumjei Skrevet 25. juli 2017 #5562 Skrevet 25. juli 2017 Synes hun ser stilig ut i klærne, men man trenger jo ikke uansett kg å mose pupper og lår opp i øya på kundene sine;) 3
Birdo Skrevet 25. juli 2017 #5563 Skrevet 25. juli 2017 Denne tråden her har blitt så tragisk nå altså. Burde seriøst stenges. 10
Edie Skrevet 26. juli 2017 #5565 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Ryddet for kommentarer om kropp, personangrep og svar til dette. Edie, mod. Endret 26. juli 2017 av Edie
Halloi Skrevet 26. juli 2017 #5566 Skrevet 26. juli 2017 Jeg er helt enig i at det ikke er greit å hetse, mobbe, si ufine ting om folk uansett hva de heter, og hvordan de ser ut. Men jeg er også enig i mye av det jeg heller vil kalle kritikk istedenfor hets. Når man utleverer seg selv og kroppen sin så til de grader som HD gjør, så kan man ikke annet enn å forvente at det vil komme reaksjoner og kommentarer. Hvem hadde hun vært om hun ikke gjorde det? Det var pga vektnedgangen hun ble kjent, og det er fortsatt kroppen hennes som er i fokus. Synes flere av kommentarene hennes her som blir omtalt som hets, ikke er det. Det handler ikke nødvendigvis om størrelsen hennes. Men at det hun sier og gjør ikke samsvarer, eller hvilke signaler hun gir (feks når hun kler av seg og presser puppene opp i kameraet og sier at hun ikke kan hjelpe for det pga de "svære puppene" hennes. Hva med å ta på deg en tskjorte eller holde kameraet i en mer flatterende vinkel?). De fleste av kritikerne hennes er også vel viten om hennes tidligere utsagn om andres kropper. 22
Miranda16 Skrevet 26. juli 2017 #5567 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor noen er villig til å kjøpe brukt treningstøy og sko? Rart at hun ikke har slengt med noe undertøy i samme slengen Endret 26. juli 2017 av Miranda16 16
elisaday Skrevet 26. juli 2017 #5568 Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Kan noen forklare meg at noen er villig til å kjøpe brukt treningstøy og sko? Kanskje det finnes en kar som kaller seg "treningsmannen"? 😉 6
Gjest Jewelz Skrevet 26. juli 2017 #5569 Skrevet 26. juli 2017 Ja, det er mye mindre hyggelig som sies om kroppen hennes, og det er ikke greit, men det kan i hvert fall forklares mye i at kroppen er det hun først og fremst er kjent for OG som hun selv fremhever konstant. HD er jo tydelig ekshibisjonistisk anlagt, noe som gjerne kommer av at man er veldig usikker i bunn, noe jeg syns det virker ganske åpenbart at hun er. Denne tråden lever nok mye også av at mange faktisk egentlig heier på henne og vil at hun skal lykkes. Da er det ekstremt frustrende å se hvor mye hun ødelegger for seg selv og ljuger til seg selv. For eksempel nå nylilg uttalelsene om at hun "nesten ikke spiser". Samtidig nevner hun at hun drikker frokosten sin, så den telte hun åpenbart ikke med, men det er jo masse næring og kcalorier i smoothies! Og selv om hun ikke spiser mer før 16 hjelper jo ikke det hvis hun hiver i seg sykt mye etter det. All ferdigmaten og "lettvinne" løsninger som hun stadig promoterer er også utrolig dårlige tips, uansett vekt. Det er både mye dyrere og mindre sunt enn å smøre seg en god gammaldags matpakke. Hun skriver om matlaging som om det er noe av det verste som fins, det er trist, for hadde hun lært seg å kose seg litt mer med matlaging er jeg sikker på at det hadde gitt svært gode helsegevinster. alle disse kjappe løsningene og måltidserstatterne er ikke bra. Nei, bloggen hennes er først og fremst frustrerende fordi hun gjør så åpenbare feil, igjen og igjen. Som mange andre har skrevet, tror hun hadde hatt veldig godt av å logge av og bare leve et normalt liv, tror hun trenger ro for å ta vare på helsa si, virker som om hun stresser veldig mye. Og rent stilistisk: Så lei jeg er V at hun skriver "haha!" i annen hver setning!
elisaday Skrevet 26. juli 2017 #5570 Skrevet 26. juli 2017 6 minutter siden, Jewelz skrev: Ja, det er mye mindre hyggelig som sies om kroppen hennes, og det er ikke greit, men det kan i hvert fall forklares mye i at kroppen er det hun først og fremst er kjent for OG som hun selv fremhever konstant. HD er jo tydelig ekshibisjonistisk anlagt, noe som gjerne kommer av at man er veldig usikker i bunn, noe jeg syns det virker ganske åpenbart at hun er. Denne tråden lever nok mye også av at mange faktisk egentlig heier på henne og vil at hun skal lykkes. Da er det ekstremt frustrende å se hvor mye hun ødelegger for seg selv og ljuger til seg selv. For eksempel nå nylilg uttalelsene om at hun "nesten ikke spiser". Samtidig nevner hun at hun drikker frokosten sin, så den telte hun åpenbart ikke med, men det er jo masse næring og kcalorier i smoothies! Og selv om hun ikke spiser mer før 16 hjelper jo ikke det hvis hun hiver i seg sykt mye etter det. All ferdigmaten og "lettvinne" løsninger som hun stadig promoterer er også utrolig dårlige tips, uansett vekt. Det er både mye dyrere og mindre sunt enn å smøre seg en god gammaldags matpakke. Hun skriver om matlaging som om det er noe av det verste som fins, det er trist, for hadde hun lært seg å kose seg litt mer med matlaging er jeg sikker på at det hadde gitt svært gode helsegevinster. alle disse kjappe løsningene og måltidserstatterne er ikke bra. Nei, bloggen hennes er først og fremst frustrerende fordi hun gjør så åpenbare feil, igjen og igjen. Som mange andre har skrevet, tror hun hadde hatt veldig godt av å logge av og bare leve et normalt liv, tror hun trenger ro for å ta vare på helsa si, virker som om hun stresser veldig mye. Og rent stilistisk: Så lei jeg er V at hun skriver "haha!" i annen hver setning! Highlighta litt for deg for å sammenligne med en blogger det ikke er lov å nevne kroppen til. La meg spørre deg om 1 ting. Hvis f. Eks Sofie Elise ikke hadde hatt kroppen sin å spille på, hva hadde da bloggen hennes vært? 5
Gjest Jewelz Skrevet 26. juli 2017 #5571 Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, elisaday skrev: Highlighta litt for deg for å sammenligne med en blogger det ikke er lov å nevne kroppen til. La meg spørre deg om 1 ting. Hvis f. Eks Sofie Elise ikke hadde hatt kroppen sin å spille på, hva hadde da bloggen hennes vært? Ja, jeg vil hevde akkurat det samme om Sofie Elise, men jeg skrev ikke om henne her fordi jeg ikke har fulgt med i den diskusjonen og aner ikke hvordan modereringen er i den tråden.
elisaday Skrevet 26. juli 2017 #5572 Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Jewelz skrev: Ja, jeg vil hevde akkurat det samme om Sofie Elise, men jeg skrev ikke om henne her fordi jeg ikke har fulgt med i den diskusjonen og aner ikke hvordan modereringen er i den tråden. Jeg bruker SE som en sammenligning på hvor mye kropp som tilsynelatende er lovlig å diskutere opp og ned i mente her samtidig som alt som omhandler en seriøs plastikkropp blir slettet i SE tråden. 4
Gjest Jewelz Skrevet 26. juli 2017 #5573 Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, elisaday skrev: Jeg bruker SE som en sammenligning på hvor mye kropp som tilsynelatende er lovlig å diskutere opp og ned i mente her samtidig som alt som omhandler en seriøs plastikkropp blir slettet i SE tråden. Ok, merkelig at det skal være forskjellige regler for ulike kroppsstørrelser. Når det kommer til HD burde hun bare tenke helt Rema 1000, det enkleste er faktisk veldig ofte det beste. Sunn mat fra bunn, enkel, lavterskel bevegelse osv. Det er veldig mye tilsatt sukker, eller sukkererstattere i ferdigmåltider og barer, det gjør trangen gjerne mye større til å overspise og spise usunt.
Kelsi Skrevet 26. juli 2017 #5574 Skrevet 26. juli 2017 Hun skriver en offentlig blogg om kroppen sin, hun har gått ut i media og snakket om kroppen sin. Det er nå sånn i 2017 at internett fungerer som en toveis kommunikasjon. Man ytrer seg og får reaksjoner tilbake, og som regel brutalt ærlige reaksjoner også. 10
Fortunatus Skrevet 26. juli 2017 #5575 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Synes debatten er interessant. hun sier jo selv at noe av kroppsfokuset er hennes feil, da bloggen for noen år siden handlet bare om vektnedgang og kropp, så er jo naturlig at nåværende lesermasse er like interessert i den prosessen. Det som irriterte meg mye ei stund var at hun poserte sånn at klær så mye bedre ut og mer flatterende enn i virkeligheten, mens når jeg tok på meg tilsvarende klær så fikk jeg både 1-2 bilringer, og cellulittene vistes gjennom tightsen (og min bmi er på 27), men nå som hun viser litt flere vinkler og ikke bevisst skjuler "skavankene" med klær så kan jeg bare gi tommel opp :-) . nå er vi ikke helt i samme sjikt av klesstørrelse lengre, så jeg følger ikke så mye med på klær lengre. Men selv om hun styrer sin egen blogg, så ble jeg rimelig lei av at hun ikke fortalte hele historien. slik som at hun ikke arbeider mer som instruktør på treningssenter? Og hvordan kan en som arbeider som PT ikke trene på månedsvis? Endret 26. juli 2017 av Fortunatus 8
Kelsi Skrevet 26. juli 2017 #5576 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Jeg tror ikke disse bloggerne selv er klar over hvor mye deres mentale helse avsløres gjennom bloggingen. Dette gjelder ikke bare Drage, men mange andre også. Sophie Elise har blitt nevnt her flere ganger. Tror de to egentlig har ganske mye til felles, blant annet et litt opprevet selvbilde. Dette skaper et behov for å fore seg selv med oppmerksomhet og bekreftelse. Endret 26. juli 2017 av Kelsi 15
Birdo Skrevet 26. juli 2017 #5577 Skrevet 26. juli 2017 6 timer siden, Miranda16 skrev: Kan noen forklare meg hvorfor noen er villig til å kjøpe brukt treningstøy og sko? Rart at hun ikke har slengt med noe undertøy i samme slengen Er vel ikke alle som har råd til å handle så mye nytt da. Hurra for gjenbruk sier nå jeg! 17
Wenda Skrevet 26. juli 2017 #5578 Skrevet 26. juli 2017 12 minutter siden, Birdo skrev: Er vel ikke alle som har råd til å handle så mye nytt da. Hurra for gjenbruk sier nå jeg! Enig. Jeg ser ikke noe galt i å handle brukt. Klærne og skoene kan helt sikkert vaskes 👍😂 så hva er problemet da liksom 12
gjestgitt Skrevet 26. juli 2017 #5579 Skrevet 26. juli 2017 Jeg ser heller ikke noe problem med gjenbruk, det kan tross alt vaskes ganske grundig. Ikke sikker alt er mye brukt heller, hun har nok fått sponset litt klær pga bloggen 3
loffen Skrevet 26. juli 2017 #5580 Skrevet 26. juli 2017 Mye av klærne er jo lite brukt, og ser helt nytt ut. Hadde jeg vært større så kunne jeg godt tenkt meg å kjøpe noe av det selv. Hurra for gjenbruk. 9
Fremhevede innlegg