Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, nyher skrev:

Den kjolen på IG... bare nei. 

Den sitter jo helt feil. Linjen som skal være under brystet på kjolen er jo tvers over puppene hennes 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Hectine skrev:

Den sitter jo helt feil. Linjen som skal være under brystet på kjolen er jo tvers over puppene hennes 

Den er et nr for liten ja. Og ikke kledelig til henne i hele tatt. Det første antrekket derimot, det passet hun bra.

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, nyher skrev:

Den er et nr for liten ja. Og ikke kledelig til henne i hele tatt. Det første antrekket derimot, det passet hun bra.

Noen har spurt hvordan størrelsen var, og hun svarte at den var litt stor i størrelsen :ler:

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, Soeuh skrev:

Noen har spurt hvordan størrelsen var, og hun svarte at den var litt stor i størrelsen :ler:

Ha ha:P

• Liker 4
Skrevet

Zizzi Str er jo ikke som vanlige størrelser , så det kan være svaret hennes går ut i fra det da. Til hennes forsvar. Er jo ikke nødvendig rakke ned på alt heller da. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker når en ståt i en butikk må man ha kunnskap om str og hva som vil kle kunden. Når jeg ser på hvordan hun kler seg har hun 0 peiling. Enten er klærne for snuppete eller så velger hun feil snitt.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg tenker når en ståt i en butikk må man ha kunnskap om str og hva som vil kle kunden. Når jeg ser på hvordan hun kler seg har hun 0 peiling. Enten er klærne for snuppete eller så velger hun feil snitt.

Helt enig med deg - men hva menes egentlig med "snuppete"?

Skrevet
Akkurat nå, Rubella skrev:

Helt enig med deg - men hva menes egentlig med "snuppete"?

For liten str eller deil snitt. Disse skai jakkene hun bruker passer ikke henne

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Miranda16 skrev:

For liten str eller deil snitt. Disse skai jakkene hun bruker passer ikke henne

Ah, skjønner. Men den kjolen på IG i dag var helt krise, ja. Altfor liten, klemmer brystene hennes i to!

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Hyachint31 skrev:

Zizzi Str er jo ikke som vanlige størrelser , så det kan være svaret hennes går ut i fra det da. Til hennes forsvar. Er jo ikke nødvendig rakke ned på alt heller da. 

Akkurat denne kjolen var ikke fra Zizzi😊

10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Synes hun er flink å kle seg, men akkurat den kjolen var heeelt feil; både for kort, liten og feil i snittet😳

Det andre antrekket var fint, det med rød topp/hvit jakke.

Skrevet
2 minutter siden, Biri skrev:

Akkurat denne kjolen var ikke fra Zizzi😊

Synes hun er flink å kle seg, men akkurat den kjolen var heeelt feil; både for kort, liten og feil i snittet😳

Det andre antrekket var fint, det med rød topp/hvit jakke.

Helt enig, det andre antrekket var veldig fint!

Skrevet

Ups....den sorte kjolen var IKKE heldig! 😨 Ser ut som noen har prøvd å dra på seg en barnekjole.

Det andre var kjempefint.

• Liker 4
Skrevet

Så nærmere på den svarte piratbuksa. En forferdelig stoff som ikke sitter som den skal poser seg og fremhever det du ikke vil på bena.

Når du ser bilde av modellen, med den svarte broderte kjolen så faller den til knærne. Modeller er lange, men HD er ikke superlav, men hvorfor kryper den langt oppe på lårene da?

Hun mener maxi kjoler er for stivpyntet, men jeg synes det er et plagg som kan brukes til alt og til mange ulike str

• Liker 5
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Det skinner igjennom at hun desperat trenger kommentarer på at hun er fin og flott, men hadde hun hatt et så godt selvbilde som hun påstår så hadde hun ikke trengt å vise pupper og rompe konstant for å få de kommentarene. Det blir bare vulgært og påtrengende. 

Skrevet

Kjære vene...m å man vise alt?

• Liker 2
Skrevet

Og Anne Brith applauderer i kommentarfeltet :fnise:

• Liker 8
Skrevet

De to siste blogginnleggene hennes var kjempebra, da. Helt sant det hun sier om detox og vann.

Og en sunn og avslappa innstilling ang. den fotograferinga. Er jo sant som hun sier; ingen vits i å stresse seg opp over noe du ikke får gjort noe med☺

Skrevet

Er hun fortsatt gift?

Skrevet

Blir spennende å se bildene fra fotoshooten og satser på å få sett noen gruppebilder

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og personangrep.

Alice i Eventyrland, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...