Gjest Navios Skrevet 4. februar 2017 #4502 Skrevet 4. februar 2017 13 timer siden, 261010 skrev: Er hun fortsatt gift? Ja. Og ho har sagt at ho ikkje ønsker å eksponere mannen noko særleg i bloggen og i andre sosiale medier. Kvifor respekteres ikkje dette?
261010 Skrevet 4. februar 2017 #4503 Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, Navios skrev: Ja. Og ho har sagt at ho ikkje ønsker å eksponere mannen noko særleg i bloggen og i andre sosiale medier. Kvifor respekteres ikkje dette? Respekterer jeg ikke det, fordi jeg stiller et spørsmål? Bedre å spørre enn å spekulere. 4
Gjest Navios Skrevet 4. februar 2017 #4504 Skrevet 4. februar 2017 20 minutter siden, 261010 skrev: Respekterer jeg ikke det, fordi jeg stiller et spørsmål? Bedre å spørre enn å spekulere. Nei det er akkurat det du ikkje gjer. Ho har sagt fleire ganger at spekulasjonen om at ho og Mads har gått fra kvarandre har vore ein belastning, særleg i ein periode der dei hadde utfordringar, noko som ho også var ærleg om på bloggen og strengt tatt nevnte i eit innlegg for under ei veke sida. Om ho hadde hatt eit behov for å avklare sivilstatusen sin, så har ho alle moglege høve til det. I og med at ho ikkje har sagt noko om at dei IKKJE er gift, ville eg synes at det sympatiske å gjere er å anta at da er dei gifte.
261010 Skrevet 4. februar 2017 #4505 Skrevet 4. februar 2017 31 minutter siden, Navios skrev: Nei det er akkurat det du ikkje gjer. Ho har sagt fleire ganger at spekulasjonen om at ho og Mads har gått fra kvarandre har vore ein belastning, særleg i ein periode der dei hadde utfordringar, noko som ho også var ærleg om på bloggen og strengt tatt nevnte i eit innlegg for under ei veke sida. Om ho hadde hatt eit behov for å avklare sivilstatusen sin, så har ho alle moglege høve til det. I og med at ho ikkje har sagt noko om at dei IKKJE er gift, ville eg synes at det sympatiske å gjere er å anta at da er dei gifte. Jeg leser ikke bloggen hennes. Jeg følger henne kun på snap. Så jeg vet faktisk ikke alt hun skriver og ikke skriver. Og jo, når det går fra masse snapper nesten daglig, til ingen, så kan man faktisk stille et spørsmål på et forum, uten å være respektløs. 24
Gjest Beatbox Skrevet 6. februar 2017 #4506 Skrevet 6. februar 2017 (endret) Hd tar en CBE og lar mannen forsvare seg i kommentarfeltet i innlegget *Jeg trenger deres hjelp..*. Var det ikke hun som ville skjerme mannen fra media? Og hun er vel ikke akkurat kjent for å la seg målbinde, men nå...nå som enkelte faktisk har sagt ting som de faktisk er..og sitert HD selv...da er det ikke måte på hvor slem og respektløs vedkommende er...same as it ever was....Arthur og Monty i kommentarfeltet sa rett ut det som har blitt sagt her inne veldig lenge. Endret 6. februar 2017 av Beatbox
Valetta Skrevet 6. februar 2017 #4507 Skrevet 6. februar 2017 Synes det håret hennes er like slitt til tross for en skikkelig klipp jeg. Man ser jo de sprø tørre tuppene. At den behandlinga hu har gitt det håret siste årene IKKE har slitt på det?? Trukke det. 12
Gjest Biri Skrevet 7. februar 2017 #4508 Skrevet 7. februar 2017 Håper hun skriver mer om mote for +size-damer, for hun er flink å kle seg stilig! Det skal hun ha. Liker jo best de innleggene der hun blir litt mer personlig og sårbar, når hun åpner seg om hva hun sliter med, så kan nok "hvermansen" relatere seg bedre til henne. Innlegg om bodylotion, atkins og treningstips er bare overflatisk og uinterresant dilldall.
Gjest Navios Skrevet 7. februar 2017 #4509 Skrevet 7. februar 2017 7 timer siden, Biri skrev: Håper hun skriver mer om mote for +size-damer, for hun er flink å kle seg stilig! Det skal hun ha. Liker jo best de innleggene der hun blir litt mer personlig og sårbar, når hun åpner seg om hva hun sliter med, så kan nok "hvermansen" relatere seg bedre til henne. Innlegg om bodylotion, atkins og treningstips er bare overflatisk og uinterresant dilldall. Eg forstår ikkje at ho gidder det der sponsgreiene. Ho har to jobber og treng ikkje dei småpengene som ein får for slikt som ein mellomstor blogger. Blir berre støy/spam.
Prinsesse788 Skrevet 7. februar 2017 #4510 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Navios skrev: Eg forstår ikkje at ho gidder det der sponsgreiene. Ho har to jobber og treng ikkje dei småpengene som ein får for slikt som ein mellomstor blogger. Blir berre støy/spam. Er jo ikke sikkert hun får cash, men produkter. 2
Gjest Navios Skrevet 7. februar 2017 #4511 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Er jo ikke sikkert hun får cash, men produkter. Desto mindre forstår eg det.
Maydis8 Skrevet 7. februar 2017 #4512 Skrevet 7. februar 2017 Kanskje hun burde snakke med noen? Ser ikke ut som hun har det noe bra (les: Snapchat)
Gjest Beatbox Skrevet 7. februar 2017 #4513 Skrevet 7. februar 2017 35 minutter siden, Maydis8 skrev: Kanskje hun burde snakke med noen? Ser ikke ut som hun har det noe bra (les: Snapchat) Hun går til psykolog.. sier hun selv.
Sahara_ Skrevet 7. februar 2017 #4514 Skrevet 7. februar 2017 Syns det er litt merkverdig at hun må ty til sosiale medier for trøst og omtanke, fremfor nære venner og samboer. 10
Gjest Beatbox Skrevet 7. februar 2017 #4516 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 54 minutter siden, Meadows skrev: Syns det er litt merkverdig at hun må ty til sosiale medier for trøst og omtanke, fremfor nære venner og samboer. Helt enig. At man i det hele tatt tar bilde av seg selv gråtende og legger det ut *all over the place* og så påpeker at man ikke er ute etter medlidenhet.....Er man så *nede* er vel selfies det siste man tenker på..eller? Endret 7. februar 2017 av Beatbox
Halloi Skrevet 8. februar 2017 #4517 Skrevet 8. februar 2017 Ikke første gang hun har gjort dét. Meget spesielt. Hadde henne på Snapchat før, men var så mye pupper, filter og fjas at jeg slettet henne. Til deg som lurte på snapnavnet: helenedrage 9
Valetta Skrevet 8. februar 2017 #4518 Skrevet 8. februar 2017 Det er ikke bare henne som søker trøst og støtta av lesere i SOME. Mange av bloggerne gjør det samme. De vil ha "oss" med på alt. Er vel endel av blogge-syken, dette at de føler de snakker med en åpen dagbok. For oss som ikke er vant til å uttrykke oss i offentligheten blir det veldig fjernt. Men det handler jo om feedback og bekreftelser - dette som alt annet. 5
Gjest Navios Skrevet 8. februar 2017 #4519 Skrevet 8. februar 2017 Sist det ble antyda at pole fitness kanskje ikkje var det aller beste valet for ein tung person blei jo alle regelrett sabla ned. Korleis kunne ein våge å kritisere det. Når ho no sitter og griner etter timene, kan noken forklare meg korleis det å melde seg på aktiviteter ein ikkje har fysiske forutsetninger for å klare er ein god idé om ein berre vil det nok? Kanskje det ikkje var så lurt likevel?
Butternut Skrevet 8. februar 2017 #4520 Skrevet 8. februar 2017 1 time siden, Navios skrev: Sist det ble antyda at pole fitness kanskje ikkje var det aller beste valet for ein tung person blei jo alle regelrett sabla ned. Korleis kunne ein våge å kritisere det. Når ho no sitter og griner etter timene, kan noken forklare meg korleis det å melde seg på aktiviteter ein ikkje har fysiske forutsetninger for å klare er ein god idé om ein berre vil det nok? Kanskje det ikkje var så lurt likevel? Neida, den fysiske biten gikk sikkert fint den - det var det mentale som ikke var på plass. Eller hva hun bruker å skrive.. 8
Fremhevede innlegg