Gjest Beatbox Skrevet 13. september 2016 #3901 Skrevet 13. september 2016 (endret) 8 timer siden, Lillemøy skrev: Syns det er drøyt å begynne å sladre på henne til arbeidsgiver. Dette kan de for det første lett finne ut av selv, hvis de bryr seg, noe de nok ikke gjør. Og hallo, har dere ikke viktigere ting å bruke tiden deres på? Ja, jeg har kritisert mye her inne, men å gå ut til arb.giverne hennes osv, det føles hevnmotivert eller et eller annet. Så ille er det ikke det hun gjorde, selv om det beskrives sånn her, og hun har ikke akkurat noen millionbedrift eller tjener penger på sine snap'er. Hun skriver også støtt og stadig at hun sliter, akkurat i dag valgte hun å kalle en valke ved fornavn. Come on, liksom, slapp litt av, syns denne tråden minner mer og mer om å virkelig ville "ta henne" og det er aldri snilt. VIrker som om noen av dere virkelig vil at hun skal miste jobbene sine? Dette er faktisk en dame som trenger dagjobbene sine, hun kan ikke leve av bloggen. Hvis dere syns snap'ene er så skrekkelige kan dere si det til henne og håpe hun tar til seg kritikk. SYns svarene fra arbeidsgiver også var helt innafor. Hadde jeg vært sjef for det treningssenteret hadde jeg nok ikke ansatt Helene Drage, men hvis så, hadde jeg ledd ganske bra av kvinnfolk som bruker tida si på å sladre til arbeidsgiver om en person de overhodet ikke kjenner, og det antageligvis under fullt navn. Oppfordrer alle til å tenke seg litt om i denne tråden og ikke ta helt av. Mye å ta Helene på, men herregud... Nå er det jo faktisk hun selv som hele veien har påstått at hun har A: stått stille vektmessig..B: gått ned litt hver uke....Så plutselig fra det store intet kommer erkjennelsen om den fryktede valken...Er det rart man reagerer? Og det er hun som sier støtt og stadig at hun ønsker å være et godt forbilde og en god rollemodell..og at hun er en ærlig blogger...Da driver man faktisk ikke på slik hun gjør..les: bruk sannheten ved behov...At hun henger ut folk som har kritisert henne på snap med fullt navn og mailadresse...virker ganske så hevnaktig det også. Bare fordi hun ikke evner å ta kritikk så skal andre straffes...akkurat ja...Sist gang var det jo faktisk slik at det var basert på en misforståelse men navnet til vedkommende ble jo stående en stund har jeg skjønt. Nei, jeg har ikke snap bare sånn at det er sagt. Endret 13. september 2016 av Beatbox
Gjest Navios Skrevet 13. september 2016 #3902 Skrevet 13. september 2016 Orsak, men dette her luktar av stalker-tendenser. Nokre i tråden her har jo også ved fleire høve vore etter henne både på bloggen, i lukka Facebook-grupper og på forumet. OK, så er det kanskje ikkje kjempeproft å sitje og snappe sånn. Men folk som feilparkerer dei dårlegaste menneska i verda. Det ER ironisk at folk som skal trene stiller bilen sin ulovleg og brannfarleg til for å spare seg 50 meter. Hadde dette treningssenteret brydd seg om kva ho gjorde på sosiale medium, då hadde dei truleg følgt henne på Instagram og Snap. Det trur eg faktisk også at dei gjer, nett for å halde litt oversikta. At folk då sladrar til sjefen hennar for å "ta" henne synest eg er heilt utrulege, og minner om folk som kontaktar arbeidsgivarane til folk dersom dei er ueinige med dei i ein diskusjon om politikk eller helse på Facebook.
sara90 Skrevet 13. september 2016 #3903 Skrevet 13. september 2016 18 minutter siden, Navios skrev: Orsak, men dette her luktar av stalker-tendenser. Nokre i tråden her har jo også ved fleire høve vore etter henne både på bloggen, i lukka Facebook-grupper og på forumet. OK, så er det kanskje ikkje kjempeproft å sitje og snappe sånn. Men folk som feilparkerer dei dårlegaste menneska i verda. Det ER ironisk at folk som skal trene stiller bilen sin ulovleg og brannfarleg til for å spare seg 50 meter. Hadde dette treningssenteret brydd seg om kva ho gjorde på sosiale medium, då hadde dei truleg følgt henne på Instagram og Snap. Det trur eg faktisk også at dei gjer, nett for å halde litt oversikta. At folk då sladrar til sjefen hennar for å "ta" henne synest eg er heilt utrulege, og minner om folk som kontaktar arbeidsgivarane til folk dersom dei er ueinige med dei i ein diskusjon om politikk eller helse på Facebook. Nå er vel poenget her at hun i snappen insinuerte at disse folka var late, ikke at parkeringen utgjorde noen trussel brannvernmessig. Synes det er litt ironisk hvordan hun tillater seg å kommentere andre mennesker når hun er litt sensitiv for kommentarer selv. 9
Gjest Navios Skrevet 13. september 2016 #3904 Skrevet 13. september 2016 16 minutter siden, sara90 skrev: Nå er vel poenget her at hun i snappen insinuerte at disse folka var late, ikke at parkeringen utgjorde noen trussel brannvernmessig. Synes det er litt ironisk hvordan hun tillater seg å kommentere andre mennesker når hun er litt sensitiv for kommentarer selv. Men parkeringsreglane er der for ein grunn, og det er like fullt ein del av poenget. Det er vel ei dårleg skjult sanning at ein del av dei som er mest begeistra for å dele ut er tilsvarande dårlege til å ta imot. Uansett er dette noko som kvalifiserer til eit oppfølgingsspørsmål på Snap, ein kommentar på bloggen, ikkje til å løpe til arbeidsgjevar. Dei aktuelle personene er ikkje identifiserbare og henges ikkje ut på noko som helst vis.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 13. september 2016 #3905 Skrevet 13. september 2016 Jeg er enig med Navios. Det er ikke ikke brukernes oppgave å drive å sladre til arbeidsgiver - det blir bare lavmål. Før eller siden regner jeg med slikt blir fanget opp. At hun snapper om alt og ingenting er en annen sak og rimelig patetisk, hun bør holde seg for god til det.
Idasweet899 Skrevet 13. september 2016 #3907 Skrevet 13. september 2016 8 minutter siden, Miranda16 skrev:
ninuska_ Skrevet 13. september 2016 #3908 Skrevet 13. september 2016 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt, samt spekulasjoner og svar til dette. ninuska_, adm Endret 13. september 2016 av ninuska_
Gjest Lillemøy Skrevet 14. september 2016 #3909 Skrevet 14. september 2016 Og så bilde i bare bh'en inne på treningssenteret😳 Hun har jo ingen grenser. Det senteret der hadde jeg i hvert fall aldri begynt på. Så useriøst. Og hvem er det som tar alle bildene av henne ? er mannen med til senteret?
Idasweet899 Skrevet 14. september 2016 #3910 Skrevet 14. september 2016 33 minutter siden, Lillemøy skrev: Og så bilde i bare bh'en inne på treningssenteret😳 Hun har jo ingen grenser. Det senteret der hadde jeg i hvert fall aldri begynt på. Så useriøst. Og hvem er det som tar alle bildene av henne ? er mannen med til senteret? Selvutløser?
Gjest Lillemøy Skrevet 14. september 2016 #3911 Skrevet 14. september 2016 4 minutter siden, Idasweet899 skrev: Selvutløser? Ja, var så treig i hodet at jeg ikke tenkte på det... Men snakk om styr, opp med fotostativ osv. Ikke rart det blir liten tid til trening.
Gjest Lillemøy Skrevet 14. september 2016 #3912 Skrevet 14. september 2016 Men egentlig tror jeg Helene hadde hatt best av å bare stresse helt ned, ikke dra på treningssenteret på noen uker, men fokusere på kostholdet sitt, kutte ut all denne kunstige søtningen og barene, spise rent og sunt og gå litt turer. Hun blir jo syk hele tiden og stresser med "tankekjør" konstant. Jeg tror den "må på treningssenteret"-tankegangen hennes bare er med på å stresse henne og at effekten derfor også uteblir. Kostholdet betyr som kjent mest og hvis hun hadde klart å begynne å spise sunnere hadde nok kroppen respondert bedre og. Det må være fryktelig demotiverende å trene så mye (hvis hun trener så mye som hun gir inntrykk av) og ikke se noen forbedringer. Jeg hadde blitt gal. Har for øvrig hatt noen sånne perioder selv, kom jeg på, og det er virkelig frustrerende, føles ut som bortkastet tid. 2
Miranda16 Skrevet 14. september 2016 #3913 Skrevet 14. september 2016 2 minutter siden, Lillemøy skrev: Men egentlig tror jeg Helene hadde hatt best av å bare stresse helt ned, ikke dra på treningssenteret på noen uker, men fokusere på kostholdet sitt, kutte ut all denne kunstige søtningen og barene, spise rent og sunt og gå litt turer. Hun blir jo syk hele tiden og stresser med "tankekjør" konstant. Jeg tror den "må på treningssenteret"-tankegangen hennes bare er med på å stresse henne og at effekten derfor også uteblir. Kostholdet betyr som kjent mest og hvis hun hadde klart å begynne å spise sunnere hadde nok kroppen respondert bedre og. Det må være fryktelig demotiverende å trene så mye (hvis hun trener så mye som hun gir inntrykk av) og ikke se noen forbedringer. Jeg hadde blitt gal. Har for øvrig hatt noen sånne perioder selv, kom jeg på, og det er virkelig frustrerende, føles ut som bortkastet tid. Stresset hennes skyldes ikke at hun ikke har tid til å fokusere på trening og kosthold, men hun velger og ikke prioritere det, men har endeløse unnskyldninger og at hun ikke har tid. Hva i svarte tar så lang tid i å lage måltider og trene slik som millioner av andre gjør? 3
Gjest Ms. Daisy Skrevet 14. september 2016 #3914 Skrevet 14. september 2016 Styrke er ufattelig effektivt når man skal stramme opp , me tror og det er viktig å fokusere på at man ikke låser seg til kun styrke. Gå turer evt. jogge. ++++ ikke minst et sunt og variert kosthold. Jeg har en cheat day hver uke. Jeg har gått ned over 20 kg ved denne metoden. Jeg spiser ikke på protein bars, drikker ikke pulver etc. Har mer troen på variert kost. Har barn også som skal følge eksempelet og da vil jeg heller at dem spiser sunt.
Marthe75 Skrevet 15. september 2016 #3915 Skrevet 15. september 2016 (endret) Helene har i dag lagt ut snap om den dårlige løpeformen hun er i. Det fant hun ut i dag. Og nå skal hun vel snart løpe rose sløyfe løp? Jeg er tydeligvis veldig naiv, for jeg trodde faktisk at hun selv løp intervallene hun legger ut. Det kan hun ikke ha gjort på lenge, siden hun er i så dårlig form. Da kan vi vel i samme slengen slå fast at august målet heller ikke ble nådd. Så det blir det spennende å se om hun gjennomfører den rosa sløyfen. Angående bilder, så har hun skrevet at mannen tar bildene hennes. Hun har også skrevet at hun skal på senteret for å ta bilder, som at bildene ikke blir tatt samtidig som hun trener. Jeg har heller aldri sett andre personer på bildene hun legger ut av seg selv, så enten er senteret stengt eller så er det generelt lite folk der når hun er der. Men hun må få for at hun nå legger ut snap fra egen trening, og at det faktisk virker som at hun gjennomfører egen trening tidlig på morgenen. Plutselig kan hun re-lansere seg selv som slankedronning om et års tid; gikk ned 60 kilo - to ganger Endret 15. september 2016 av Kragebein Ryddet for svar til slettet innlegg. 5
Gjest Beatbox Skrevet 15. september 2016 #3916 Skrevet 15. september 2016 (endret) 6 timer siden, Marthe75 skrev: Helene har i dag lagt ut snap om den dårlige løpeformen hun er i. Det fant hun ut i dag. Og nå skal hun vel snart løpe rose sløyfe løp? Jeg er tydeligvis veldig naiv, for jeg trodde faktisk at hun selv løp intervallene hun legger ut. Det kan hun ikke ha gjort på lenge, siden hun er i så dårlig form. Da kan vi vel i samme slengen slå fast at august målet heller ikke ble nådd. Så det blir det spennende å se om hun gjennomfører den rosa sløyfen. Angående bilder, så har hun skrevet at mannen tar bildene hennes. Hun har også skrevet at hun skal på senteret for å ta bilder, som at bildene ikke blir tatt samtidig som hun trener. Jeg har heller aldri sett andre personer på bildene hun legger ut av seg selv, så enten er senteret stengt eller så er det generelt lite folk der når hun er der. Men hun må få for at hun nå legger ut snap fra egen trening, og at det faktisk virker som at hun gjennomfører egen trening tidlig på morgenen. Plutselig kan hun re-lansere seg selv som slankedronning om et års tid; gikk ned 60 kilo - to ganger Som i gikk ned 120 kg.. Endret 15. september 2016 av Beatbox Ryddet for svar til slettet innlegg.
Nana Skrevet 15. september 2016 #3917 Skrevet 15. september 2016 48 minutter siden, Marthe75 skrev: *snip* Angående bilder, så har hun skrevet at mannen tar bildene hennes. Hun har også skrevet at hun skal på senteret for å ta bilder, som at bildene ikke blir tatt samtidig som hun trener. Jeg har heller aldri sett andre personer på bildene hun legger ut av seg selv, så enten er senteret stengt eller så er det generelt lite folk der når hun er der. Men sa hun ikke her for en stund siden at hun og mannen holdt på å gå fra hverandre da? Enig med deg i at hun er flink som gjennomfører trening tidlig på morgenen. Håper hun når målene sine 1
Valetta Skrevet 15. september 2016 #3918 Skrevet 15. september 2016 Jeg klarer liksom ikke å føle sympati på "normal måte" med de som selv velger å blottlegge livet sitt på nettet...De lever jo av dette her. Det er jo soleklart at HD hadde trengt en goood pause fra sosiale medier så hun fikk hentet seg inn uten å ha søkelyset på seg hele tiden. Men hun velger likevel å stå i det. Et slikt livsstilendringsopphold kunne vært godt for henne tenker jeg. Altså alla tjukkholmen og slike steder. Slå av mobilen og rett og slett fokusere kun på seg og sitt noen uker. 7
Gjest Navios Skrevet 15. september 2016 #3919 Skrevet 15. september 2016 (endret) Den 15/09/2016 at 14.28, Valetta skrev: Jeg klarer liksom ikke å føle sympati på "normal måte" med de som selv velger å blottlegge livet sitt på nettet...De lever jo av dette her. Det er jo soleklart at HD hadde trengt en goood pause fra sosiale medier så hun fikk hentet seg inn uten å ha søkelyset på seg hele tiden. Men hun velger likevel å stå i det. Et slikt livsstilendringsopphold kunne vært godt for henne tenker jeg. Altså alla tjukkholmen og slike steder. Slå av mobilen og rett og slett fokusere kun på seg og sitt noen uker. Ho lever ikkje av dette. Ho har ein dagjobb. Eg trur ikkje det hjelper med meir ego-fokus. Ho fokuserer jo knapt på anna enn seg sjølv i alle anledninger ( meg - min kropp - mi helse - sjå meg - mi trening ) så eg har litt problemer med å tro at ho skal tjene på det. Dei aller fleste klarer å gå ned i vekt under ekstreme forhold, problemet er jo når ein kommer tilbake til kvardagen og ein fortsatt bruker mat som ein måte å handtere stress og problemer. Endret 18. september 2016 av Navios
Valetta Skrevet 15. september 2016 #3920 Skrevet 15. september 2016 Joda, er forsåvidt enig med deg over her. Men sånn som hun holder på nå " for åpen scene" gjør henne ivertfall ikke godt, med nye prosjekter fra uke til uke. Det er jo i "toppen" det sitter, og på slike livsstilsendringskurs får man jo også mental trening og oppfølging. Egosentrisk er hun uansett. 3
Fremhevede innlegg