rebella81 Skrevet 5. september 2016 #3841 Skrevet 5. september 2016 29 minutter siden, Wenda skrev: Omgangssyken skrev hun på Snap eller ett eller annet sted i går...og i dag er det snaps hvor hun tar på diverse grønnsaker 😱 yuk Jepp, så det samme og tenkte det samme 😨. Du er smittefarlig fremdeles hvis du hadde omgangssyke igår. Forøvrig, når jeg har omgangssyke er snapping det siste jeg tenker på. Når jeg sitter på do kl 04 på natta med spybøtta på låret og plages, ja det kunne ikke FALT meg inn og drive og snappe en tankefull selfie med beskjed til verden om at jeg har omgangssyka. #nei Helene og jeg er tydeligvis forskjellige. 2
¤flicka¤ Skrevet 5. september 2016 #3842 Skrevet 5. september 2016 37 minutter siden, Wenda skrev: Omgangssyken skrev hun på Snap eller ett eller annet sted i går...og i dag er det snaps hvor hun tar på diverse grønnsaker 😱 yuk Reagerte på det samme. Hun er hjemme fra jobb pga omgangssyken men så går hun i butikken og tar på grønnsakene? Altså... 7
Wenda Skrevet 5. september 2016 #3843 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Reagerte på det samme. Hun er hjemme fra jobb pga omgangssyken men så går hun i butikken og tar på grønnsakene? Altså... Godt jeg ikke var alene om å reagere på det Har selv vært på butikken når jeg ikke har hatt andre til å handle for meg mens jeg har ligget med omgangssyken, men da har jeg holdt meg langt unna grønnsaker og slikt...iallefall ikke tatt på ting jeg ikke skulle kjøpe, og bare rett inn og ut for å kjøpe drikke og noe godt for magen 1
Frøken.stille Skrevet 5. september 2016 #3844 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Wenda skrev: Omgangssyken skrev hun på Snap eller ett eller annet sted i går...og i dag er det snaps hvor hun tar på diverse grønnsaker 😱 yuk Tenkte på det samme... får håpe hun ikke smitter noen da! 3
Kragebein Skrevet 5. september 2016 #3845 Skrevet 5. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, diskusjon rundt kropp og svar til dette. Kragebein, mod
Cesil Skrevet 5. september 2016 #3846 Skrevet 5. september 2016 Ser at hun reagerer voldsomt på at noen har lagt igjen en kommentar hvor de spør om hun noen gang har vurdert slankeoperasjon. HD mener at det er helt uhørt. For man spør da ikke fremmede eller en kollega om det samme? Nei, selvsagt gjør man ikke det. Men det er jo ikke det samme å stille en sterkt overvektig personlig trener, som tjener penger på folk som interesserer seg for trening og sunt kosthold (både leserne og de hun er pt for), det spørsmålet, på en blogg? Hun mener det er så uhørt fordi ingen vet hvorfor den fremmede eller kollegaen er overvektig eller hva vedkommende gjør for å gå ned i vekt. Men når det gjelder HD, er det kanskje ikke så rart at folk lurer? Når hun dag ut og dag inn skriver om trening og et (tilsynelatende) sunt kosthold, uten at hun går ned i vekt, er det da så sylfrekt å spørre om hun har vurdert andre alternativer? Kunne hun ikke bare svart ja eller nei og latt det bli med det? Visst er spørsmålet personlig, men det er da rimelig personlig med puppe"glipp" i dusjen og gråting på snap også. 17
Valetta Skrevet 5. september 2016 #3847 Skrevet 5. september 2016 Synes ikke det var så rystende å spørre om det. Slankeoperasjon er drastisk ja!! Og da skal gjerne alle mulgiheter være prøvd. Det beste er jo selvfølgelig å klare det "selv". Men når du trener og holder på og er like tjukk så kan man jo saktens tenke i de baner. 4
hufsaaaaa Skrevet 5. september 2016 #3848 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, Cesil skrev: Ser at hun reagerer voldsomt på at noen har lagt igjen en kommentar hvor de spør om hun noen gang har vurdert slankeoperasjon. HD mener at det er helt uhørt. For man spør da ikke fremmede eller en kollega om det samme? Nei, selvsagt gjør man ikke det. Men det er jo ikke det samme å stille en sterkt overvektig personlig trener, som tjener penger på folk som interesserer seg for trening og sunt kosthold (både leserne og de hun er pt for), det spørsmålet, på en blogg? Hun mener det er så uhørt fordi ingen vet hvorfor den fremmede eller kollegaen er overvektig eller hva vedkommende gjør for å gå ned i vekt. Men når det gjelder HD, er det kanskje ikke så rart at folk lurer? Når hun dag ut og dag inn skriver om trening og et (tilsynelatende) sunt kosthold, uten at hun går ned i vekt, er det da så sylfrekt å spørre om hun har vurdert andre alternativer? Kunne hun ikke bare svart ja eller nei og latt det bli med det? Visst er spørsmålet personlig, men det er da rimelig personlig med puppe"glipp" i dusjen og gråting på snap også. Nei. Men ingen overraskelse at hun blåser det ut av proporsjoner, som vanlig. 2
Gjest Beatbox Skrevet 5. september 2016 #3849 Skrevet 5. september 2016 34 minutter siden, Valetta skrev: Synes ikke det var så rystende å spørre om det. Slankeoperasjon er drastisk ja!! Og da skal gjerne alle mulgiheter være prøvd. Det beste er jo selvfølgelig å klare det "selv". Men når du trener og holder på og er like tjukk så kan man jo saktens tenke i de baner. Ja hun har klart det selv, men hun som så mange andre har gått opp i vekt..akkurat slik som endel av de som blir slankeoperert. Hva er forskjellen tenker jeg.
slipset Skrevet 6. september 2016 #3850 Skrevet 6. september 2016 Det faller på sin urimelighet å sammenligne å spørre enn fremmed kontra en overvektig blogger hvor hovedfokuset er trening og kosthold... Her blandes det epler og pærer på høyt nivå... P.S. håper hun klarer å redde håret sitt neste gang hun er hos frisøren. 5
Idasweet899 Skrevet 6. september 2016 #3851 Skrevet 6. september 2016 9 timer siden, Cesil skrev: Ser at hun reagerer voldsomt på at noen har lagt igjen en kommentar hvor de spør om hun noen gang har vurdert slankeoperasjon. HD mener at det er helt uhørt. For man spør da ikke fremmede eller en kollega om det samme? Nei, selvsagt gjør man ikke det. Men det er jo ikke det samme å stille en sterkt overvektig personlig trener, som tjener penger på folk som interesserer seg for trening og sunt kosthold (både leserne og de hun er pt for), det spørsmålet, på en blogg? Hun mener det er så uhørt fordi ingen vet hvorfor den fremmede eller kollegaen er overvektig eller hva vedkommende gjør for å gå ned i vekt. Men når det gjelder HD, er det kanskje ikke så rart at folk lurer? Når hun dag ut og dag inn skriver om trening og et (tilsynelatende) sunt kosthold, uten at hun går ned i vekt, er det da så sylfrekt å spørre om hun har vurdert andre alternativer? Kunne hun ikke bare svart ja eller nei og latt det bli med det? Visst er spørsmålet personlig, men det er da rimelig personlig med puppe"glipp" i dusjen og gråting på snap også. Kunne ikke skrevet det bedre. Helt enig! 2
lilla_orkide Skrevet 6. september 2016 #3852 Skrevet 6. september 2016 Henge ut en person på snap pga en kommentar er så uprofft, og det er ikke første gangen det har skjedd! I tillegg lirer hun av seg "ikke vær frekk mot personen bla bla, ikke vær ufin mot Sofie..." Dobbeltmoral, much? Jeg lurer på hvem som sitter i markedsavdelingen som velger HD som ambassadør eller sponser henne... 14
jegerenenhjørning Skrevet 6. september 2016 #3853 Skrevet 6. september 2016 Helene Drage har hengt meg ut på snap, med fult navn og epost, som jeg brukte da jeg kommenterte fordi jeg synes det er for feigt å være anonym. 12
Gjest Beatbox Skrevet 6. september 2016 #3854 Skrevet 6. september 2016 5 minutter siden, jegerenenhjørning skrev: Helene Drage har hengt meg ut på snap, med fult navn og epost, som jeg brukte da jeg kommenterte fordi jeg synes det er for feigt å være anonym. Jeg leste kommentaren...Ikke var du verken ufin eller noe så dette fortjener verken du eller andre. Hun har en lang vei å gå når det gjelder å takle kritikk. Og hun kaller andre patetiske....Ingen tvil om hvem som er patetisk!
Gjest Beatbox Skrevet 6. september 2016 #3855 Skrevet 6. september 2016 12 minutter siden, lilla_orkide skrev: Henge ut en person på snap pga en kommentar er så uprofft, og det er ikke første gangen det har skjedd! I tillegg lirer hun av seg "ikke vær frekk mot personen bla bla, ikke vær ufin mot Sofie..." Dobbeltmoral, much? Jeg lurer på hvem som sitter i markedsavdelingen som velger HD som ambassadør eller sponser henne... Det er nok de som ikke vet nok om henne.
jegerenenhjørning Skrevet 6. september 2016 #3856 Skrevet 6. september 2016 48 minutter siden, Beatbox skrev: Jeg leste kommentaren...Ikke var du verken ufin eller noe så dette fortjener verken du eller andre. Hun har en lang vei å gå når det gjelder å takle kritikk. Og hun kaller andre patetiske....Ingen tvil om hvem som er patetisk! Det var ikke meg denne gangen, om fedmeopperasjon. men en annen, tidligere 3
lilla_orkide Skrevet 6. september 2016 #3857 Skrevet 6. september 2016 Ser man det... Jeg la igjen en kommentar på bloggen om at snaputhenging er uprofft og at hun bør skjerpe seg ettersom det ikke er første gang det er skjedd. Kommentaren ble ikke godkjent... 3
Gjest Beatbox Skrevet 6. september 2016 #3858 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, jegerenenhjørning skrev: Det var ikke meg denne gangen, om fedmeopperasjon. men en annen, tidligere Ok, da misforsto jeg..Beklager det
Gjest Beatbox Skrevet 6. september 2016 #3859 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, lilla_orkide skrev: Ser man det... Jeg la igjen en kommentar på bloggen om at snaputhenging er uprofft og at hun bør skjerpe seg ettersom det ikke er første gang det er skjedd. Kommentaren ble ikke godkjent... Åh bombe...not!
Roadrunner Skrevet 6. september 2016 #3860 Skrevet 6. september 2016 Så gjennom Snapstoryen igjen, ingen prat om slankeoperasjon nå... Så noen har nok ryddet litt etter runden i går kveld. 2
Fremhevede innlegg