hippyskippy Skrevet 3. september 2016 #3821 Skrevet 3. september 2016 Wow, det er mye pupp hele tiden. Har store pupper selv, og hadde følt meg så utrolig vulgær om jeg skulle trent i de utringa singlettene hun alltid bruker. 10
Miranda16 Skrevet 4. september 2016 #3823 Skrevet 4. september 2016 Begynnelsen av 20-årene? Er ikke HD i slutten av dem?
Gjest Beatbox Skrevet 4. september 2016 #3824 Skrevet 4. september 2016 9 minutter siden, Miranda16 skrev: Begynnelsen av 20-årene? Er ikke HD i slutten av dem? Jo, og helt merkelig at hun som *undertøysambassadør* kan skrive at hun fant ut at hun ikke var en DD cup men F og smalere rundt livet enn det hun trodde..Nå måler man under bysten og rundt bysten og det er ikke rundt livet....
slipset Skrevet 4. september 2016 #3825 Skrevet 4. september 2016 Neeei! Hun har blitt ambassadør for en av yndlingsbutikkene mine.. 2
petunia00 Skrevet 4. september 2016 #3826 Skrevet 4. september 2016 Tenker vi kan se frem til masse bilder i undertøyet framover da..... :S 1
lulu88 Skrevet 4. september 2016 #3827 Skrevet 4. september 2016 6 timer siden, Beatbox skrev: Jo, og helt merkelig at hun som *undertøysambassadør* kan skrive at hun fant ut at hun ikke var en DD cup men F og smalere rundt livet enn det hun trodde..Nå måler man under bysten og rundt bysten og det er ikke rundt livet.... Korrekt. Og Change har A til M cup...
Kragebein Skrevet 4. september 2016 #3828 Skrevet 4. september 2016 (endret) Tråden er ryddet for kommentarer rundt kropp, krenkende kommentarer og svar til dette. Kragebein, mod Endret 4. september 2016 av Kragebein
Dolores Skrevet 4. september 2016 #3829 Skrevet 4. september 2016 9 timer siden, Miranda16 skrev: Begynnelsen av 20-årene? Er ikke HD i slutten av dem? Hun var i begynnelsen av 20-årene da hun oppdaget Change, mener hun nok 1
Hjarte Skrevet 4. september 2016 #3830 Skrevet 4. september 2016 Change fikk masse kritikk for å bare bruke tynne damer som egentlig var veldig lik hverandre mtp kroppsfasong til å fronte den forrige kampanjen sin, så det kan jo være en grunn til at HD er blitt ambassadør. 4
Hildefur Skrevet 5. september 2016 #3831 Skrevet 5. september 2016 Og nå er hun syk igjen... Det er helt vilt hvor ofte hun er syk. Har hun kommet igang med gruppetimene på det nye sentret?
Wenda Skrevet 5. september 2016 #3832 Skrevet 5. september 2016 58 minutter siden, Hildefur skrev: Og nå er hun syk igjen... Det er helt vilt hvor ofte hun er syk. Har hun kommet igang med gruppetimene på det nye sentret? Kanskje hun burde endre på kostholdet sitt? Kosthold har jo mye å si for hvor ofte man er syk med diare og forkjølelse 4
Gjest Beatbox Skrevet 5. september 2016 #3833 Skrevet 5. september 2016 Er jo litt ironisk at hun som påstår at overvektige er minst like sunne og friske som normalvektige er så ofte syk!
Gjest ricecrispies Skrevet 5. september 2016 #3834 Skrevet 5. september 2016 Men hæ,hun er personlig trener? Skjønner jeg må lese litt på denne bloggen
Gjest Beatbox Skrevet 5. september 2016 #3835 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, ricecrispies skrev: Men hæ,hun er personlig trener? Skjønner jeg må lese litt på denne bloggen Og kostholdsveileder.
Grønt blad Skrevet 5. september 2016 #3836 Skrevet 5. september 2016 30 minutter siden, Beatbox skrev: Er jo litt ironisk at hun som påstår at overvektige er minst like sunne og friske som normalvektige er så ofte syk! Dette er vel veldig individuelt. Noen overvektige er mye syke, akkurat som noen normalvektige er mye syke. Andre (både normalvektige og overvektige) er aldri syke, (til tross for usunn livsstil). Man kan ikke se på ethvert enkeltindivid som representant for en større gruppe. 4
Gjest Beatbox Skrevet 5. september 2016 #3837 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, Grønt blad skrev: Dette er vel veldig individuelt. Noen overvektige er mye syke, akkurat som noen normalvektige er mye syke. Andre (både normalvektige og overvektige) er aldri syke, (til tross for usunn livsstil). Man kan ikke se på ethvert enkeltindivid som representant for en større gruppe. Sant det
Miranda16 Skrevet 5. september 2016 #3838 Skrevet 5. september 2016 (endret) 43 minutter siden, Beatbox skrev: Er jo litt ironisk at hun som påstår at overvektige er minst like sunne og friske som normalvektige er så ofte syk! Faren for livsstilsykdommer er mye høyere. Det er grunner for at det ikke anbefales å være overvektig for å si det sånn. Psykisk og fysisk helse henger også sammen. Virker som det også er ganske mye stress i hverdagen hennes og det kan også spille inn Endret 5. september 2016 av Miranda16 4
Marthe75 Skrevet 5. september 2016 #3839 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Faren for livsstilsykdommer er mye høyere. Stemmer det Omgangssyke, feber, rennende nese o.l. er nok mer avhengig av miljø enn vekt (eks. de som jobber i barnehage er oftere syke enn de som jobber alene, fordi de blir mer utsatt for smitte). Det ble ingen KK mil pga sykdom, men det virker som at KK mila har vært avlyst lenge? hun har i hvert fall ikke fokusert på den... Hun har heller ikke oppdatert oss på august målet sitt, om å løpe 5 minutt på gitt stigning og fart. Målet burde kanskje være å nå et mål ..... Men! hva var greia med å spamme snappen med soverommet sitt? Jeg vil IKKE se sengen hennes, vil ikke!!!! Om hun har ønsket seg, og endelig fått seg, himmelseng, det bryr jeg meg faktisk ikke om. Jeg vil IKKE inn på soverommet hennes, min skitne fantasi gir meg bilder i hodet som jeg ikke vil ha! Og i underTØYSambassadør innlegget sitt, så skriver hun at disse BHene kan hun ha i ett helt år før de må skiftes, trusene skiftes selvsagt ut oftere (skiftes=kjøpe nye, kaste gamle - antar jeg....). Jeg tenkte jo at om kvaliteten er sånn, så er det uaktuelt å handle det merket, for favorittundertøyet mitt varer mye lenger enn det :D (Plutselig ble undertøyet mitt urgammelt og nitrist :D ) Vi kan nok vente oss mange underTØYSbilder av henne fremover, nå har hun jo legitim grunn til å få godsakene ut til folket 6
Wenda Skrevet 5. september 2016 #3840 Skrevet 5. september 2016 Omgangssyken skrev hun på Snap eller ett eller annet sted i går...og i dag er det snaps hvor hun tar på diverse grønnsaker 😱 yuk 4
Fremhevede innlegg