Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #3801 Skrevet 31. august 2016 8 timer siden, Articuno skrev: Ironisk at hun har smuler på blusen mens hun snapper om kostholdsveiledning. Kostholdsveiledere må spise de óg, da. Så så ironisk var det ikke. 16
jegerenenhjørning Skrevet 31. august 2016 #3802 Skrevet 31. august 2016 Den 20. mai 2016 at 23.48, Nana skrev:
jegerenenhjørning Skrevet 31. august 2016 #3803 Skrevet 31. august 2016 Digger at hun skifter i bilen fordi hun ikke gidder å gå opp en trapp! Sprekt. 15
Gjest Lillemøy Skrevet 31. august 2016 #3804 Skrevet 31. august 2016 Skriver på insta at hun skal bli bedre til å ikke bruke mobilen på treninga (det forklarer jo litt, for øvrig, blir ikke effektiv trening av slikt!). En dame skriver at hun aldri tar med mobilen på trening og Helene går rett i angrep på henne, snakk om å være hårsår! Hun skriver jo selv at det er et problem! Men når andre påpeker det, nei da...
Gjest Beatbox Skrevet 31. august 2016 #3805 Skrevet 31. august 2016 13 minutter siden, Lillemøy skrev: Skriver på insta at hun skal bli bedre til å ikke bruke mobilen på treninga (det forklarer jo litt, for øvrig, blir ikke effektiv trening av slikt!). En dame skriver at hun aldri tar med mobilen på trening og Helene går rett i angrep på henne, snakk om å være hårsår! Hun skriver jo selv at det er et problem! Men når andre påpeker det, nei da... Og slik har det vært hele tiden siden hun begynte å blogge.
Agurk Skrevet 31. august 2016 #3806 Skrevet 31. august 2016 Ser at en sier hun skal dra å kjøpe seg en kanelbolle etter at hun hadde lest at Helene hadde skrevet at sukker ikke er farlig. Tenker dette blir en "flott" hvilepute for både Helene og følgerene hennes som sikkert sliter med både vekta og treningsmotivasjonen.... Bra jobba!!! Og Helene skriver ingen ting om hvordan sukker påvirker blodsukkeret vårt og kroppen vår ellers... 6
Gjest Beatbox Skrevet 31. august 2016 #3807 Skrevet 31. august 2016 11 minutter siden, Agurk skrev: Ser at en sier hun skal dra å kjøpe seg en kanelbolle etter at hun hadde lest at Helene hadde skrevet at sukker ikke er farlig. Tenker dette blir en "flott" hvilepute for både Helene og følgerene hennes som sikkert sliter med både vekta og treningsmotivasjonen.... Bra jobba!!! Og Helene skriver ingen ting om hvordan sukker påvirker blodsukkeret vårt og kroppen vår ellers... Hva skal man da med slike trivielle opplysninger...
Miranda16 Skrevet 31. august 2016 #3808 Skrevet 31. august 2016 (endret) Dette med sukkerinntak funker for folk som kan begrense seg, men for en person som trøstespiser er det jo som å kaste mer bensin på bålet, men nå føler hun vel hun har en legitim grunn.....Dette er gammelt nytt. Jeg stiller meg tvilende til at man ikke kan bli avhengig av sukker. Hvorfor spiser hun da så mye erstatninger for sukker og lavkaloriprodukter da? Endret 31. august 2016 av Miranda16 6
Prinsesse788 Skrevet 31. august 2016 #3809 Skrevet 31. august 2016 3 timer siden, Miranda16 skrev: Dette med sukkerinntak funker for folk som kan begrense seg, men for en person som trøstespiser er det jo som å kaste mer bensin på bålet, men nå føler hun vel hun har en legitim grunn.....Dette er gammelt nytt. Jeg stiller meg tvilende til at man ikke kan bli avhengig av sukker. Hvorfor spiser hun da så mye erstatninger for sukker og lavkaloriprodukter da? For ikke å snakke om alt det søtningsmiddelet som er i alle disse erstatningene. Og ja, som med alt, mengde er stikkordet. 1
Nana Skrevet 31. august 2016 #3810 Skrevet 31. august 2016 Veldig skeptisk til den forskningen på sukker som hun fronter når det er så utrolig masse forskning som viser at sukker er avhengighetsskapende. Jeg har ikke lest forskningsprosjektet hun har blitt presentert for, så jeg aner ikke om det er ett studium eller flere som ligger til grunn for det som frontes. Kunne tenke meg å vite både hvem som har betalt (stor forskjell på om det er sukkerindustrien selv eller andre aktører som kan ha interesse av et bestemt utfall) og hvilke variabler som evt var annerledes enn i tidligere studier. Selv om ett (?) prosjekt viser at rottene ikke ble avhengige så presenterer det ikke nødvendigvis sannheten. Jeg er også overrasket over at hun ser ut til å ha tilegnet seg ny kunnskap når det gjelder at det er det totale kaloriinntaket som har betydning for kroppsvekten. Hva lærer de egentlig på det PT-studiet hun har gått på? 7
Roadrunner Skrevet 1. september 2016 #3811 Skrevet 1. september 2016 Støtter Nana i ønsket om mer informasjon om denne forskningen. Med ganske konkrete påstander synes jeg at en link til forskningen og mer informasjon om hvem/hva/hvor burde være på plass. 2
loffen Skrevet 1. september 2016 #3812 Skrevet 1. september 2016 Så godt å se at hun kjører markløft (instagram)! Endelig en skikkelig øvelse, ikke bare sånn leketrening. 4
Rubella Skrevet 1. september 2016 #3813 Skrevet 1. september 2016 Kanskje litt teit ting å påpeke / irritere seg over... men har så voldsomt lyst å rydde opp i øyenbrynene hennes! Hun er jo så nøye på løsnegler, vippeextensions og å fikse håret hos frisør, men brynene er så "utvokste". Bare bittelitt napping og forming hadde fått henne til å se 10 ganger mer fresh ut! 7
Smasnug Skrevet 1. september 2016 #3814 Skrevet 1. september 2016 35 minutter siden, Rubella skrev: Kanskje litt teit ting å påpeke / irritere seg over... men har så voldsomt lyst å rydde opp i øyenbrynene hennes! Hun er jo så nøye på løsnegler, vippeextensions og å fikse håret hos frisør, men brynene er så "utvokste". Bare bittelitt napping og forming hadde fått henne til å se 10 ganger mer fresh ut! Du har helt rett, det er en teit ting å irritere seg over. 7
Miranda16 Skrevet 1. september 2016 #3815 Skrevet 1. september 2016 (endret) 2 timer siden, Rubella skrev: Kanskje litt teit ting å påpeke / irritere seg over... men har så voldsomt lyst å rydde opp i øyenbrynene hennes! Hun er jo så nøye på løsnegler, vippeextensions og å fikse håret hos frisør, men brynene er så "utvokste". Bare bittelitt napping og forming hadde fått henne til å se 10 ganger mer fresh ut! Beklager alle sammen for at jeg sier det, men jeg kunne godt tenkt meg å ta en hel make-over av henne. Endret 1. september 2016 av Miranda16 9
Nana Skrevet 1. september 2016 #3816 Skrevet 1. september 2016 7 timer siden, Miranda16 skrev: Beklager alle sammen for at jeg sier det, men jeg kunne godt tenkt meg å ta en hel make-over av henne. Hun har jo ikke lagt skjul på at hun ikke har noe greie på klær og vet eller klarer å finne en stil. Hun har et nydelig ansikt og kunne blitt skikkelig flott og elegant hvis hun hadde fått litt veiledning. Kunne tenke meg å plukke av henne negler, vipper og farge håret tilbake til brunt og gi henne en flott make-up, hudpleie og klassisk men sporty basisgarderobe. (Og bedt henne bruke bh og topper som ikke viser hele fruktfatet når hun trener) 19
Moongirl Skrevet 1. september 2016 #3817 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Nana skrev: Hun har jo ikke lagt skjul på at hun ikke har noe greie på klær og vet eller klarer å finne en stil. Hun har et nydelig ansikt og kunne blitt skikkelig flott og elegant hvis hun hadde fått litt veiledning. Kunne tenke meg å plukke av henne negler, vipper og farge håret tilbake til brunt og gi henne en flott make-up, hudpleie og klassisk men sporty basisgarderobe. (Og bedt henne bruke bh og topper som ikke viser hele fruktfatet når hun trener) JA!!! 3
Sofw Skrevet 1. september 2016 #3818 Skrevet 1. september 2016 Hehe, hun hadde trengt en make over! Hun har høy harry-faktor😂 11
Gjest Beatbox Skrevet 3. september 2016 #3819 Skrevet 3. september 2016 I februar skrev hun at hun skulle delta på KK-mila...Ble det *målet* også lagt på hylla?
Gjest Lillemøy Skrevet 3. september 2016 #3820 Skrevet 3. september 2016 21 minutter siden, Beatbox skrev: I februar skrev hun at hun skulle delta på KK-mila...Ble det *målet* også lagt på hylla? Det er det vel helt sikkert, skal vi gå ut i fra hennes måloppfyllingsstatistikk... Hun gjør ting så komplisert for seg selv hele tiden. Nå har hun en uke hvor hun liksom bare sjekker ut øvelsene eller noe? Skjønner at det kan være greit å lære seg teknikk godt hvis det er nye øvelser, men det hele virker mer som en unnskyldning til å liksom ikke trene skikkelig denne uka. Og så er det hele tiden nye starter. "Denne uka ble ikke som planlagt, men fra neste mandag, da..." Det er bare å begynne når som helst!
Fremhevede innlegg