Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Beatbox
Skrevet
1 minutt siden, jegerenenhjørning skrev:

Hvorfor ansetter hun ikke en PT, som alle andre overvektige som trenger hjelp?

Mener hun har sagt at hun har en coach?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett å slite med vekta, har selv slitt med den. Men nå er jeg slank og flott. Er et mareritt det der å være sykelig overvektig. Been there! Men, det koster en rå psyke å få av seg kiloene :) ikke alle som gar guts nok i ræva til det.

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, Beatbox skrev:

Mener hun har sagt at hun har en coach?

Altså, spark coachen, han gjør like mye nytte for helsa som en skikkelig godstol. Skaff en ekte PT, som faktisk elsker å piske folk i form.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Altså, spark coachen, han gjør like mye nytte for helsa som en skikkelig godstol. Skaff en ekte PT, som faktisk elsker å piske folk i form.

Helt enig!!! ;)

Skrevet (endret)
57 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Forstått det sånn meg at hun kun får muntlige råd og veiledning. Hun har aldri lagt ut noen bilder av at hun trener med en PT. Skal man gå mye i vekt og eier null motivasjon, så ja da må man ha en står på sidelinja og pisker

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Gjest Lillemøy
Skrevet

Får inntrykk av at bloggingen hennes først og fremst handler om at hun skal få bekreftelse på at hun er fin som hun er og ikke trenger å endre på noe som helst. Men nok en gang: Jeg fatter ikke hvordan hun kan ha så lite fremgang med så mye trening!

Skrevet
2 timer siden, jegerenenhjørning skrev:

Hjelper ingenting med kusk dersom hesten er lam i baken og ikke kjenner slaga.

• Liker 7
Gjest Beatbox
Skrevet
49 minutter siden, Lillemøy skrev:

Får inntrykk av at bloggingen hennes først og fremst handler om at hun skal få bekreftelse på at hun er fin som hun er og ikke trenger å endre på noe som helst. Men nok en gang: Jeg fatter ikke hvordan hun kan ha så lite fremgang med så mye trening!

Det svaret gir seg selv....

Gjest Lillemøy
Skrevet

Og så enda et bilde med toppen dratt opp, jaja! Det er i det minste en veldig original pose...

• Liker 1
Skrevet

Så var det dette med den 5Ken som hun skulle løpe i Oslo i høst. En ting er å si man skal løpe å avlyse, men hun har jo invitert med seg leserne som var gira på å løpe den sammen med henne

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Så var det dette med den 5Ken som hun skulle løpe i Oslo i høst. En ting er å si man skal løpe å avlyse, men hun har jo invitert med seg leserne som var gira på å løpe den sammen med henne

Det var vel sånn en gang før og, at hun ikke løp med at Camilla/FitNok stilte opp som vikar..?

---

Skjønner ikke vitsen med å dra opp toppene på den måten, det er jo ingen som står slik til vanlig? Det er jo helt unaturlig å stå slik på trening, er det ikke? Jeg har aldri sett noen.. 

Og ja, merkelig å være så lidenskapelig opptatt av trening og slite så fælt med å komme seg på trening. Jeg er lidenskapelig opptatt av fagområdet mitt, og sliter med å begrense meg nå som jeg er selvstendig næringsdrivende :P 

• Liker 6
Skrevet

Det er sikkert den nye posituren siden mange kommenterer at hun alltid står med ene foten oppe/på tå.

Foten opp og toppen opp..

• Liker 4
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Skjønte ikke helt hva hun mente med å se forskjell på stoffet i inlegget om treningsklær..

Ekspemel 1 er 85% polyester og 15% elastan, mens eksempel 2 er 87% polyester og 13% elastan. Kan man se/kjenne noe forskjell på de få prosentene som er forskjell? Eller misforstod jeg hva hun mente? :fnise:

Skrevet
31 minutter siden, Miranda16 skrev:

Men har hun avlyst den? Tror også det er 7k. 

Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

For å ikke glemme spagaten i sommer. Den utgikk nok som en konsekvens av probleme i ekteskapet. Og nå ser det som som at nevnte problemer også utgår :)  om så skjer, så er det jo bra for henne :) 

vi har en dag igjen i august, jeg er spent på om hun avslører løpemålet sitt, og om hun har nådd det. 

Er det i det hele tatt noen mål hun faktisk har nådd siste året? 

• Liker 3
Gjest Lillemøy
Skrevet
49 minutter siden, Marthe75 skrev:

For å ikke glemme spagaten i sommer. Den utgikk nok som en konsekvens av probleme i ekteskapet. Og nå ser det som som at nevnte problemer også utgår :)  om så skjer, så er det jo bra for henne :) 

vi har en dag igjen i august, jeg er spent på om hun avslører løpemålet sitt, og om hun har nådd det. 

tror ikke det, dessverre... Ganske trist lesning den bloggen, egentlig.

Skrevet
1 time siden, Marthe75 skrev:

Hun snakket jo om det etter at hun hadde mistet motivasjonen for bloggen bla,bla, bla at hun skulle gi oss oppdateringer på målene....Ser ut som mojoen på treningsfronten har kommet, så får vi se hvor lenge den varer.....

• Liker 1
Skrevet

At hun er pt har jeg egentlig klart å forsone meg med, men at noen betaler henne for kostholdsveiledning.. det har jeg problemer med å forstå. 

• Liker 11
Skrevet

Kanskje er det best om hun går tilbake til A og finner ut av seg selv snart? Det virker dessverre ikke som om Dragen er helt på sporet, faktisk virker hun helt avsporet.

• Liker 4
Gjest Articuno
Skrevet

Ironisk at hun har smuler på blusen mens hun snapper om kostholdsveiledning.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...