MiniMjau Skrevet 3. august 2016 #3561 Skrevet 3. august 2016 Håret er jo helt krise! Slitt og så fælt og ujevnt farget. Sponset, men tror ikke hun får flere kunder etter dette 4
Candiru Skrevet 3. august 2016 #3562 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, MiniMjau skrev: Håret er jo helt krise! Slitt og så fælt og ujevnt farget. Sponset, men tror ikke hun får flere kunder etter dette Synes det ble dritfint jeg. God reklame for frisøren som har gjort det. 1
Rosasko Skrevet 3. august 2016 #3563 Skrevet 3. august 2016 Håret er ikke fint ! Ser jo ut som to venninner har leket seg på jenterommet med hårfarge.... 3
Maskopi Skrevet 4. august 2016 #3565 Skrevet 4. august 2016 (endret) Nå kommer det sikkert snart et innlegg om at den snapchatvideoen der hun masserer brystene sine i dusjen etter trening var en glipp. Det kan ikke passeres i stillhet denne gangen heller. Endret 4. august 2016 av Maskopi
Veslefrikk Skrevet 4. august 2016 #3567 Skrevet 4. august 2016 2 minutter siden, hulderjenta skrev: Borte var den, i alle fall. Og selvfølgelig kom det en omstendelig forklaring på "glippen" .
jegerenenhjørning Skrevet 4. august 2016 #3568 Skrevet 4. august 2016 Jeg sier som jeg alltid har gjort - Helene er et forbilde og et godt eksempel for tjukke jenter som ikke egentlig tar grep. Som meg, da jeg pakket meg selv inn i unnskyldninger og selvaksept. Helt til jeg tok grep, ansatte en PT, lærte meg selv om trening, helse, og fitness. Nå synes jeg luftslottet har sprukket. 8
Rubella Skrevet 4. august 2016 #3569 Skrevet 4. august 2016 50 minutter siden, Maskopi skrev: Nå kommer det sikkert snart et innlegg om at den snapchatvideoen der hun masserer brystene sine i dusjen etter trening var en glipp. Det kan ikke passeres i stillhet denne gangen heller. Hjelpes! Gikk nok akkurat glipp av den. Var det hele brystene, nipples and all?
neiognei Skrevet 4. august 2016 #3570 Skrevet 4. august 2016 En glipp, to glipp, tre glipp, femten. 1
Maskopi Skrevet 4. august 2016 #3571 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, Rubella skrev: Hjelpes! Gikk nok akkurat glipp av den. Var det hele brystene, nipples and all? Ikke nipples men det var damp og vanndråper og knaing av begge puppene, helt close up liksom. 1
Marthe75 Skrevet 4. august 2016 #3572 Skrevet 4. august 2016 15 minutter siden, Maskopi skrev: Ikke nipples men det var damp og vanndråper og knaing av begge puppene, helt close up liksom. Noen filmer/ fotograferer dette - tenke seg til settingen (bilder i hodet, vil ikke ha det, gå vekk) Følger henne ikke på snap, så har bare bildene i hodet å forholde meg til.....
Gjest gjest- silje Skrevet 4. august 2016 #3573 Skrevet 4. august 2016 Jeg synes håret hennes ser utrolig bra ut. Hun har avfarget et i hjel farget hår, som har hatt nyanser av svart/brunt/rødt og med lillaskjær i seg, så at fargen ikke er jevn - det sier seg vel selv. Det at fargen er blitt såpass bra som den er, er kjempe bra jobba av frisøren, mange mister jo utrolig mange cm med hår, på grunn av at frisøren bleker det for hardt, slik at håret mister all fuktighet og så blir det gummi, og må klippes bort. Det at det er slitt, kan rettes opp i etter hvert, og fargen vil bli mer jevn etter hvert som det blir farget/stripet. Så her synes jeg at frisøren har gjort en kjempejobb, det å få det så lyst med det utgangspunktet - det klarer ikke en uerfaren frisør, uten at halve håret ryker i prosessen. Håper Helene får en bedre start i den nye jobben og at hun klarer å få kontroll over dette tankekjøret sitt. Jeg skjønner jo hvordan hun har det, for de av oss som har vært overvektige store deler av livet, så faller det seg ikke naturlig med normalt kosthold og trening. Det er på en måte en evig jobb, til vanene har satt seg skikkelig - og det tar tid! Det tar lengre tid, enn det det tar å miste vekten - det er sikkert derfor så mange går opp i vekt igjen, fordi det krever så enormt mye av en, før vanene har satt seg skikkelig. Jeg synes at en ikke kan klage på treningen til Helene, da hun bruker nok enormt mye energi til den treningen hun gjør, det er mye tyngre for henne, enn det er for en normalvektig, så det at hun i det hele tatt trener, synes jeg er godt jobba.
Wenda Skrevet 4. august 2016 #3574 Skrevet 4. august 2016 Jeg digger hårfargen hun har nå. Skulle ønske jeg kunne hatt en slik farge 1
Blå politibil Skrevet 4. august 2016 #3575 Skrevet 4. august 2016 Kul farge. Men lurer på hvorfor hun som trener så mye velger en sånn type farge. Vil jo tro hun dusjer hver dag, må bli ødelagt raskt. 2
MarianneE Skrevet 4. august 2016 #3576 Skrevet 4. august 2016 11 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Jeg sier som jeg alltid har gjort - Helene er et forbilde og et godt eksempel for tjukke jenter som ikke egentlig tar grep. Som meg, da jeg pakket meg selv inn i unnskyldninger og selvaksept. Helt til jeg tok grep, ansatte en PT, lærte meg selv om trening, helse, og fitness. Nå synes jeg luftslottet har sprukket.
petunia00 Skrevet 4. august 2016 #3577 Skrevet 4. august 2016 gikk glipp av snappen.. stemmer det at det var en video? som hun ikke filma selv??
rebella81 Skrevet 4. august 2016 #3578 Skrevet 4. august 2016 Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke kan spise helt vanlig, tradisjonell mat. Frokost for HD er tydeligvis kesam, gresk yoghurt, bær, chiafrø, fancy granolaer, også sjokolademelk da. Ihvertfall er det det hun ofte viser omverden. BCAA (?) og alskens barer. Hva skjedde med helt vanlig havregrøt? To knekkebrød med smør, hvitost og agurk? Grov skive med leverpostei og rødbeter? Egg og kaviarskive? Jeg blir nå ihvertfall mye mer mett av det enn jordbæryoghurt og sjokolademelk. Jeg trener også en del, og kjenner jeg ikke hadde orka det kostholdet. Jeg må ha grovt brød med makrell i tomat, ikke BCAA og en proteinbar. 12
Maskopi Skrevet 4. august 2016 #3579 Skrevet 4. august 2016 20 minutter siden, petunia00 skrev: gikk glipp av snappen.. stemmer det at det var en video? som hun ikke filma selv?? Joda det var en video, men tror hun filma selv, så bare en hånd
Maskopi Skrevet 4. august 2016 #3580 Skrevet 4. august 2016 18 minutter siden, rebella81 skrev: Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke kan spise helt vanlig, tradisjonell mat. Frokost for HD er tydeligvis kesam, gresk yoghurt, bær, chiafrø, fancy granolaer, også sjokolademelk da. Ihvertfall er det det hun ofte viser omverden. BCAA (?) og alskens barer. Hva skjedde med helt vanlig havregrøt? To knekkebrød med smør, hvitost og agurk? Grov skive med leverpostei og rødbeter? Egg og kaviarskive? Jeg blir nå ihvertfall mye mer mett av det enn jordbæryoghurt og sjokolademelk. Jeg trener også en del, og kjenner jeg ikke hadde orka det kostholdet. Jeg må ha grovt brød med makrell i tomat, ikke BCAA og en proteinbar. Enig!! Det er mye drittmat selv om det ikke klassifiseres som junk. Ikke rart hun ikke holder seg til matplanene sine, hun må jo være ihjelsulten støtt. 2
Fremhevede innlegg