Gjest Cartina Skrevet 29. mars 2016 #2681 Skrevet 29. mars 2016 Jeg trodde diett var det siste hun trengte, basert på hva hun selv har sagt den siste tiden. Vi får se..
Miranda16 Skrevet 29. mars 2016 #2682 Skrevet 29. mars 2016 Man kan bli ganske oppblåst av menstrasjon ja, men tror det kan være veldig individuelt
Butternut Skrevet 29. mars 2016 #2683 Skrevet 29. mars 2016 Basert på det jeg har lest det siste 1,5 året, så er DIETT det siste hun trenger. Altså, diett, sprekke, tankespinn, ny diett, sprekke mer, tankespinn, martaton, diett, droppe maraton, kutte ut diverse mat/drikkevarer, tankespinn osv. Neineinei... Hun trenger en varlig endring. Jobbe med seg selv, kroppen og hodet. Balanse. Jeg har sagt det før og sier det igjen, man blir ikke motivert av en blogger som ikke kommer seg av flekken. Tror hun bruker veldig mye energi på alt dette til ingen nytte desverre. 6
Nutz Skrevet 29. mars 2016 #2684 Skrevet 29. mars 2016 Vet ikke om dette er tatt opp før, men jeg kom tilfeldigvis over dette innlegget av Helene hvor hun skriver at målet hennes er å stille i bikini fitness... http://www.helenedrage.no/archiveposts/tag/bikinifitness/page/2/ 1
Gjest gundagrynte Skrevet 29. mars 2016 #2685 Skrevet 29. mars 2016 1 time siden, Nutz skrev: Vet ikke om dette er tatt opp før, men jeg kom tilfeldigvis over dette innlegget av Helene hvor hun skriver at målet hennes er å stille i bikini fitness... http://www.helenedrage.no/archiveposts/tag/bikinifitness/page/2/ Det innlegget er gammelt...fra 2013.....og da som nå...denne sedvanlige *man har en mening inntil det kommer en ny* holdningen....
Gjest Lysestake Skrevet 30. mars 2016 #2686 Skrevet 30. mars 2016 Hun er jo som alle andre slankebloggere som tar STERKT AVSTAND FRA SLANKEKURER OG KJAPPE LØSNINGER:Så fort hun har lyst å gå ned i vekt selv, og det er helt tydelig at den "balanserte livsstilen" ikke gir annet enn fravær av resultater, kastes alle prinsipper ut av vinduet. Men når man da for sikkerhets skyld sier at "dette er ikke for alle og det viktigste er selvsagt en sunn livsstil", så teller det liksom ikke at hun begir seg ut på en ekstremdiett likevel. Hun er jo minst like jojo-ete som alle hun kritiserer.
Nutz Skrevet 30. mars 2016 #2687 Skrevet 30. mars 2016 11 timer siden, gundagrynte skrev: Det innlegget er gammelt...fra 2013.....og da som nå...denne sedvanlige *man har en mening inntil det kommer en ny* holdningen.... Jeg forstod at det var gammelt, det bare slo meg hvor lite som har forandret seg. Sette seg mål - endre mål når mål ikke er oppnåelig. Forsvare målendring. Ta offerrolle. 8
Gjest gundagrynte Skrevet 30. mars 2016 #2688 Skrevet 30. mars 2016 31 minutter siden, Nutz skrev: Jeg forstod at det var gammelt, det bare slo meg hvor lite som har forandret seg. Sette seg mål - endre mål når mål ikke er oppnåelig. Forsvare målendring. Ta offerrolle. Spot on!
Gjest Endaen Skrevet 30. mars 2016 #2689 Skrevet 30. mars 2016 Hvis hun sprekker denne gangen og må jeg si at jeg mister troen på at hun kan klare å nå vektmålet sitt. Det er trist, men hun virker bare så utrolig vinglete. Hvorfor skal hun plutselig på diett når hun har sagt ørten ganger at det ikke har vært bra for henne? Mulig hun fortsatt er god til å motivere andre, men som sunt forbilde begynner jeg å synes hun mister troverdigheten. MEN, det kan jo hende at hun lykkes akkurat denne gangen, aldri si aldri...
Gjest hulderjenta Skrevet 30. mars 2016 #2690 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Hun har null troverdighet for meg, dessverre. Mye skrik og lite ull de siste to årene... Men hun motiverer meg, det skal hun ha. Dog neppe på den måten hun ønsker. Jo mer jeg leser og ser hvordan prosjekt på prosjekt strander, tankekjøret herjer med toppen og hvordan "alt" er en berg-og-dalbane, jo mer motivert blir jeg til å ta tak i meg selv og mine problemer for å ikke ende opp som henne. Funker veldig bra så langt, for å si det sånn. Endret 30. mars 2016 av hulderjenta
Gjest Lysestake Skrevet 30. mars 2016 #2691 Skrevet 30. mars 2016 Dette er jo hennes strategi. Gjør ting som aldri har virket før, bare enda hardere. 23 minutter siden, Endaen skrev: Hvis hun sprekker denne gangen og må jeg si at jeg mister troen på at hun kan klare å nå vektmålet sitt. Det er trist, men hun virker bare så utrolig vinglete. Hvorfor skal hun plutselig på diett når hun har sagt ørten ganger at det ikke har vært bra for henne? Mulig hun fortsatt er god til å motivere andre, men som sunt forbilde begynner jeg å synes hun mister troverdigheten. MEN, det kan jo hende at hun lykkes akkurat denne gangen, aldri si aldri...
Gjest Endaen Skrevet 30. mars 2016 #2692 Skrevet 30. mars 2016 Leste hennes svar i kommentarfeltet til diettposten også nå, der forsvarer hun seg med at hun ikke har hatt som mål å gå ned i vekt det siste året! Altså, hvem tror hun hun lurer? Bare seg selv, er jeg redd. Og så skriver hun, som et forsvar til hvorfor hun ikke kan vise alt hva hun spiser osv, at det også er andre inne i bildet så hun kan ikke fortelle om dette uten å oute andre. Hva mener hun med det? Det er da ikke andre som spiser for henne. Nei, så mange unnskyldninger og unnvikelser, nå har jeg offisielt gått lei etter å ha heiet på henne en stund. Dere får si i fra hvis hun plutselig klarer det.
Gjest Cartina Skrevet 30. mars 2016 #2693 Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, Endaen skrev: Leste hennes svar i kommentarfeltet til diettposten også nå, der forsvarer hun seg med at hun ikke har hatt som mål å gå ned i vekt det siste året! Altså, hvem tror hun hun lurer? Bare seg selv, er jeg redd. Og så skriver hun, som et forsvar til hvorfor hun ikke kan vise alt hva hun spiser osv, at det også er andre inne i bildet så hun kan ikke fortelle om dette uten å oute andre. Hva mener hun med det? Det er da ikke andre som spiser for henne. Nei, så mange unnskyldninger og unnvikelser, nå har jeg offisielt gått lei etter å ha heiet på henne en stund. Dere får si i fra hvis hun plutselig klarer det. Virkelig..
Gjest gundagrynte Skrevet 30. mars 2016 #2694 Skrevet 30. mars 2016 9 minutter siden, Endaen skrev: Leste hennes svar i kommentarfeltet til diettposten også nå, der forsvarer hun seg med at hun ikke har hatt som mål å gå ned i vekt det siste året! Altså, hvem tror hun hun lurer? Bare seg selv, er jeg redd. Og så skriver hun, som et forsvar til hvorfor hun ikke kan vise alt hva hun spiser osv, at det også er andre inne i bildet så hun kan ikke fortelle om dette uten å oute andre. Hva mener hun med det? Det er da ikke andre som spiser for henne. Nei, så mange unnskyldninger og unnvikelser, nå har jeg offisielt gått lei etter å ha heiet på henne en stund. Dere får si i fra hvis hun plutselig klarer det. Hun er ihvertfall ekstremt god på unnskyldninger for alt mulig!
stikkontakt Skrevet 30. mars 2016 #2695 Skrevet 30. mars 2016 Jeg forstår ikke meningen med bloggen hennes.. 5
Gjest gundagrynte Skrevet 30. mars 2016 #2696 Skrevet 30. mars 2016 (endret) 1 time siden, stikkontakt skrev: Jeg forstår ikke meningen med bloggen hennes.. ..og jeg forstår ikke hvorfor hun ønsker å jobbe i den bransjen...Å ha det kroppsfokuset hele tiden tror jeg er veldig usunt for henne...mentalt altså. Helt siden hun flyttet dit og begynte å jobbe der har hun virket stressa og deppa...rett og slett! Endret 30. mars 2016 av gundagrynte
Miranda16 Skrevet 30. mars 2016 #2697 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, gundagrynte skrev: ..og jeg forstår ikke hvorfor hun ønsker å jobbe i den bransjen...Å ha det kroppsfokuset hele tiden tror jeg er veldig usunt for henne...mentalt altså. Helt siden hun flyttet dit og begynte å jobbe der har hun virket stressa og deppa...rett og slett! Veldig enig! Å ha jobber hvor man møter seg selv i døra kan ofte være ris til egen bak 1
Rosasko Skrevet 30. mars 2016 #2698 Skrevet 30. mars 2016 Diett kan hun umulig gå på.... På snap spiser hun is 🙄 1
Gjest ulvepopcorn Skrevet 1. april 2016 #2700 Skrevet 1. april 2016 Og smoothie fra den sjappa i Oslo, som umulig kan være mager
Fremhevede innlegg