Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Carina Maria
Skrevet
29 minutter siden, Hege1980 skrev:

Ujålete stil? Du tuller nå? Rosa hår, akrylnegler, vippeextention, rosa øyenskygge++ Hun er mer jålete enn flere andre rosabloggere jo... 

Jeg ønsker ikke og diskutere dette med rosa hår, akrylnegler, vippe extention og rosa øyen skygge for det har ikke noe med bloggern og gjøre. Hun er en jordnær blogger med benene på bakken det er det jeg mener. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg ønsker ikke og diskutere dette med rosa hår, akrylnegler, vippe extention og rosa øyen skygge for det har ikke noe med bloggern og gjøre. Hun er en jordnær blogger med benene på bakken det er det jeg mener. 

Rart hvor forskjellig man oppfatter andre mennesker.Jordnær er det siste jeg ville ha tenkt om HD.

• Liker 19
Skrevet

Hun kan vel ikke kalles jordnær eller ujålete, men hun er mer åpen og ærlig enn hva hun var før.

Før var det som et slags nett av fornektelse,løgn,halve sannheter og alt be kamuflert som tankekjør. Nå er hun mer ærlig om tingenes tilstand og det skal hun da selvfølgelig få kudos for🙂

• Liker 7
Skrevet

Jeg har fremdeles håpet om at hun vil få det enklere og bedre etter operasjonen, men har dessverre mine tvil. Hun sliter med dietten allerede nå, og den består av mye lettvinte løsninger som Skyr o.l. 

Hun må jo forsette med diett etter operasjonen også?? Tenker at hun trenger myyye mer hjelp med psyken.. ikke gå på smeller osv.. vi er flere som heier, men er redd det kan gå fra vondt til verre med det mentale for hennes del... 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Finnwife skrev:

Jeg har fremdeles håpet om at hun vil få det enklere og bedre etter operasjonen, men har dessverre mine tvil. Hun sliter med dietten allerede nå, og den består av mye lettvinte løsninger som Skyr o.l. 

Hun må jo forsette med diett etter operasjonen også?? Tenker at hun trenger myyye mer hjelp med psyken.. ikke gå på smeller osv.. vi er flere som heier, men er redd det kan gå fra vondt til verre med det mentale for hennes del... 

Skyr er jo et anbefalt produkt fra sykehus etter operasjon. Mye protein. Men ja hun bør jo lære seg å lage sunne måltider når hun er ferdig med flytende og mosa.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Finnwife skrev:

Og middagene er Fjordland.. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Moongirl skrev:

Har hun operert nå?

Om ei uke

• Liker 1
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet

Operere hva da? Har ikke fått med meg alt om hun her jeg altså...

Skrevet

Hun spiser fra ei liste over mat som er anbefalt fra sykehuset. Dere får sende inn klage til Moss sykehus. 

• Liker 20
Skrevet
3 timer siden, Kartoffel skrev:

Og middagene er Fjordland.. 

Flere sykehus anbefaler fjordland i ukene før om det er folk som sliter med overspising feks. Da ser du innhold og du kan ikke spise mer middag en du skal. Etter operasjonen kommer fokuset på proteiner og lista på hva man skal spise blir annerledes på mange måter. 

• Liker 14
Skrevet

Blir bare tåpelig å klage over hva hun spiser i denne prosessen hun er i nå; hun har flere ganger skrevet at hun i disse ukene følger en ganske strikt diett i samråd med sykehuset for å miste fett rundt leveren sånn at operasjonen kan gjennomføres. Hun presiserer også at det ikke er noe hun konkret vil gå ut med da dette ikke er en diett å leve etter resten av livet, 

Om det er skyr eller Fjordland; ta det opp med sykehuset, hun spiser etter deres retningslinjer (og har selv uttalt at det er hardt). Det er faktisk ikke noe galt med hverken skyr eller Fjordland.

Hadde hun spist skumgumminisser hadde jeg forstått reaksjonene

• Liker 35
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet

Men faen er ikke hun utdannet PT og kostholdsveileder?
Vet vel selv hva som må til eller..?

Gjest Carina Maria
Skrevet
57 minutter siden, skruf skrev:

Blir bare tåpelig å klage over hva hun spiser i denne prosessen hun er i nå; hun har flere ganger skrevet at hun i disse ukene følger en ganske strikt diett i samråd med sykehuset for å miste fett rundt leveren sånn at operasjonen kan gjennomføres. Hun presiserer også at det ikke er noe hun konkret vil gå ut med da dette ikke er en diett å leve etter resten av livet, 

Om det er skyr eller Fjordland; ta det opp med sykehuset, hun spiser etter deres retningslinjer (og har selv uttalt at det er hardt). Det er faktisk ikke noe galt med hverken skyr eller Fjordland.

Jeg også og jeg fulgte hun på snap dagen til team livs stil i går og hun la ut et før og etter bilde og det vistes godt st hun hadde gått ned. 

Hun sa på snappen at mange ville vite nøyaktig hva hun spiste på diett men det ville hun ikle oppgi for det er ekstremt og hun presiserte st det er forskjell pål en diett og en kostholds plan. 

Skrevet
1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Dette blir for dumt.. HD har et problem, problemet er ikke å gå ned i vekt men å bli der. Hun har kunnskapen men en trøste/overspisingsdiagnose ligger nok bak hennes overvekt. Greit om du faktisk gidder å skumme igjennom de siste sidene i en tråd før du uttaler deg.

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Jo og det har selvfølgelig blitt tatt opp her flere ganger hvor motstridende det er, men selvom man leser et par bøker så betyr det ikke at man klarer å vende teori til praksis. Jeg tror ikke hun har noen kundekrets akkurat, men det får så være.

Nå er fokuset hennes operasjon og diett og jeg synes det er teit å ta opp hva hun spiser da hun spiser etter et opplegg hun har fått.

• Liker 1
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet

Aha skjønner! Så nå skal hun ta en slankeopprasjon siden hun går på en diett som er anbefalt for henne da?
Har ikke følt med denne dama på lenge, så får da virkelig håpe hun får god hjelp med sine problemer ang trøstespisinga etc.
Så derfor jeg spurte :)

Skrevet
5 timer siden, skruf skrev:

Enig!

Hihi, nå fikk jeg lyst på skumnisser :) 

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer på en ting.Hvorfor omtaler hun en trening-bh /annet BH som en topp??  Mener hun med det at hun bruker det uten noe utenpå,blant folk??  Dette har ingenting med kroppsfasong å gjøre,men i mitt hode er det å vise magen forbeholdt tenåringer.Noen vil sikkert synes jeg er gammeldags og kanskje misforstod jeg betegnelsen topp,når hun snakker om undertøy?

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, tutsi123 skrev:

Jeg lurer på en ting.Hvorfor omtaler hun en trening-bh /annet BH som en topp??  Mener hun med det at hun bruker det uten noe utenpå,blant folk??  Dette har ingenting med kroppsfasong å gjøre,men i mitt hode er det å vise magen forbeholdt tenåringer.Noen vil sikkert synes jeg er gammeldags og kanskje misforstod jeg betegnelsen topp,når hun snakker om undertøy?

Har du sett henne gå ute blant folk i trenings-BH? Nei. Altså er dette et ikke-problem. 

Mange kaller disse trenings-BHene uten cups for topp. 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...