Birdo Skrevet 6. juni 2018 #8001 Del Skrevet 6. juni 2018 30 minutter siden, Li.ols1 skrev: Om folk skal få lov til å blogge om overvekt/kropp så må en da også få lov til å diskutere det?! Sier ikke at det ikke er lov, men spurte hva dere/de får ut av det. En ting er å diskutere, og ikke minst prøve å stoppe, alle disse bloggerne som bryter loven og/eller utnytter barna sine. Men å diskutere psyken, helsen og følelsene til en blogger som ikke gjør noen noe som helst, kommer jeg aldri til å skjønne. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. juni 2018 #8002 Del Skrevet 7. juni 2018 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 7. juni 2018 #8003 Del Skrevet 7. juni 2018 Noen som fikk med seg greia på Insta I går? Hvor "styrkebror" hadde fått et spm om hvordan HD kunne promotere overvekt og ba henne selv kommentere dette? Hvordan synes dere HD takler det? ''Så vær så snill, hør på meg fremfor slike bedrevitere. Du har rett til å føle deg fin og ha all verdens selvtillit uansett hvordan kropp du måtte ha. Det betyr ikke at du driter i helsa de, men at du velger å ha det bra med deg selv mentalt'' 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 7. juni 2018 #8004 Del Skrevet 7. juni 2018 10 minutter siden, Trollmora skrev: Noen som fikk med seg greia på Insta I går? Hvor "styrkebror" hadde fått et spm om hvordan HD kunne promotere overvekt og ba henne selv kommentere dette? Hvordan synes dere HD takler det? ''Så vær så snill, hør på meg fremfor slike bedrevitere. Du har rett til å føle deg fin og ha all verdens selvtillit uansett hvordan kropp du måtte ha. Det betyr ikke at du driter i helsa de, men at du velger å ha det bra med deg selv mentalt'' Litt høy på seg selv ja....men erketypisk henne å svare slik da. Folk som ikke snakker henne etter kjeften er idioter...OMG ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 7. juni 2018 #8005 Del Skrevet 7. juni 2018 49 minutter siden, Beatbox skrev: Litt høy på seg selv ja....men erketypisk henne å svare slik da. Folk som ikke snakker henne etter kjeften er idioter...OMG ass... Hun kaller seg influencer og sier at hun har følgere helt ned I u-skolen, så jeg synes det er skremmende måten hun reagerer på. Hadde hun taklet dette som en voksen person og svart saklig på hele greia hadde det I mine øyne vært bedre. Hun mister litt respekten sånn som hun holder på I dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 7. juni 2018 #8006 Del Skrevet 7. juni 2018 Til de som mener holdningen til HD er så korrekt, har dere sett denne «ranten»? Hva tenker dere om måten HD forsvarer seg? Stemmer det at hun ikke fremmer overvekt? Hadde vært flott med noen som kunne se dette fra et annet syn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 7. juni 2018 #8007 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg mener at her har Drage en mening om saken, og Styrkebror en annen. Begge har på et eller annet tidspunkt forklart sin side veldig saklig og klart - så gjenstår det opp til enhver å være enig/uenig. Men.. Dragen er den parten som ikke klarer å opptre profesjonelt oppi det hele. Utover storyen til Styrkebror så mottar han også kraftig kritikk for sin mening (slik Drage også gjør) - men du ser hans fremgangsmåte for å håndtere kritikken er av helt annen natur, og så mye mer profesjonelt! Og det er en en viktig ting å lære seg om man skal være en synlig stemme i diverse samfunnsdebatter og tema. Her har Dragen mye å lære, mener jeg. Det blir for ofte denne trassige, sure, på gråten responsen med bilder og "legge ned bloggen" trussler. Og så gir vi det 2 timer til og så er hun jo SÅ AWESOME IGJEN! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. juni 2018 #8008 Del Skrevet 7. juni 2018 13 timer siden, Birdo skrev: Sier ikke at det ikke er lov, men spurte hva dere/de får ut av det. En ting er å diskutere, og ikke minst prøve å stoppe, alle disse bloggerne som bryter loven og/eller utnytter barna sine. Men å diskutere psyken, helsen og følelsene til en blogger som ikke gjør noen noe som helst, kommer jeg aldri til å skjønne. Det er bare trist. Aldri sett en verre tråd. Og at visse aldri går lei av usakligheter. HD får gjennomgå for alt fra hunder til overvekt til klær til hvem hun var for ti år siden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. juni 2018 #8009 Del Skrevet 7. juni 2018 49 minutter siden, Takida skrev: Det er bare trist. Aldri sett en verre tråd. Og at visse aldri går lei av usakligheter. HD får gjennomgå for alt fra hunder til overvekt til klær til hvem hun var for ti år siden. Jepp. Og det er tydeligvis helt greit, for denne tråden blir nesten aldri moderert til tross for hyppig rapportering.. Ingen som kunne svare meg heller ser jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. juni 2018 #8010 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Birdo skrev: Jepp. Og det er tydeligvis helt greit, for denne tråden blir nesten aldri moderert til tross for hyppig rapportering.. Ingen som kunne svare meg heller ser jeg. Føles nesten som at den nye regelen om at det er lov å kommentere kropp er laget for nettopp denne tråden så de slipper å moderere den. Hadde dette stått i CBE-tråden, sideveis med Fatshaming/bodyshaming hadde samtlige ivrige deltagere i denne tråden vært utestengt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. juni 2018 #8011 Del Skrevet 7. juni 2018 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Til de som mener holdningen til HD er så korrekt, har dere sett denne «ranten»? Hva tenker dere om måten HD forsvarer seg? Stemmer det at hun ikke fremmer overvekt? Hadde vært flott med noen som kunne se dette fra et annet syn. Helene er et menneske, og hennes reaksjon på dette er helt legitim syns nå jeg. Ja, hun opptrer kanskje ikke så profesjonelt, men jeg mener at dette vi nå så var ettervirkningene av all den dritten hun får daglig. Det er faktisk begrenset hvor mye en person skal tåle før begeret renner over. Les gjennom denne tråden på 187 sider, så ser man hvor mye hun får høre om seg selv, og dette er ikke det eneste stedet hun mottar dritt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. juni 2018 #8012 Del Skrevet 7. juni 2018 Herlighet,så på insta og skjønner ikke helt at det er greit å ha med fremmede mennesker på en filmsnap som de helt sikkert ikke har sagt ja til.Og denne trangen til å dokumentere hver eneste "fis" er helt uforståelig.Forbilde for unge jenter???? jaja, I rest my case. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. juni 2018 #8013 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) 18 minutter siden, tutsi123 skrev: Herlighet,så på insta og skjønner ikke helt at det er greit å ha med fremmede mennesker på en filmsnap som de helt sikkert ikke har sagt ja til.Og denne trangen til å dokumentere hver eneste "fis" er helt uforståelig.Forbilde for unge jenter???? jaja, I rest my case. Hvor ser du alle disse fremmede? Er man på et event så er det veldig vanskelig å ikke få med seg noe andre da. Og i Norge er det lov å filme andre uten deres tillatelse så lenge det ikke fokuserer på disse. Endret 7. juni 2018 av Birdo Skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. juni 2018 #8014 Del Skrevet 7. juni 2018 Når jeg har vært på events er jeg mer opptatt av å være til stede både fysisk og psykisk, og legger som regel alltid telefonen igjen hjemme.Om jeg har den med,ligger det i veska. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 7. juni 2018 #8015 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, tutsi123 skrev: Når jeg har vært på events er jeg mer opptatt av å være til stede både fysisk og psykisk, og legger som regel alltid telefonen igjen hjemme.Om jeg har den med,ligger det i veska. La meg gjette... Du har ikke sosiale medier som inntektskilde? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. juni 2018 #8016 Del Skrevet 7. juni 2018 5 minutter siden, Hjärtat skrev: La meg gjette... Du har ikke sosiale medier som inntektskilde? hahaha nei det kunne aldri falle meg inn å synke så lavt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. juni 2018 #8017 Del Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, tutsi123 skrev: hahaha nei det kunne aldri falle meg inn å synke så lavt. hahahaha er helt tragisk å tjene penger på sosiale medier når man liker å jobbe med det hahahah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. juni 2018 #8018 Del Skrevet 7. juni 2018 7 minutter siden, tutsi123 skrev: hahaha nei det kunne aldri falle meg inn å synke så lavt. Blåser det der oppe, på den høye hesten? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 7. juni 2018 #8019 Del Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, Birdo skrev: Blåser det der oppe, på den høye hesten? Om du må vite det,så får du høre med Helene og alle de andre fjollete bloggerne da vet du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 7. juni 2018 #8020 Del Skrevet 7. juni 2018 10 minutter siden, tutsi123 skrev: hahaha nei det kunne aldri falle meg inn å synke så lavt. Men å daglig følge disse "lavmålte" (som har klart å prestere med å tjener penger av sosiale medier) på alle platformer som blogg, snap og instagram er mye mer å skryte av ihht hvordan man bruker tiden sin? 😛 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg