Kartoffel Skrevet 7. januar 2018 #6441 Skrevet 7. januar 2018 Hvor mange selfies skal hun ta?? Ref. Snap. 4
Gjest Njuta Skrevet 7. januar 2018 #6442 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, Kartoffel skrev: Hvor mange selfies skal hun ta?? Ref. Snap. Det er vel ikke verre enn at hun føler seg fin da. Og det er jo bra 😊
Wenda Skrevet 7. januar 2018 #6443 Skrevet 7. januar 2018 9 minutter siden, Levina skrev: Han ønsker selv at hun skal klare å betjene disse maskinene hjemme, det har han selv skrevet i det " humoristiske" innlegget. Tror det er lite sannsynlig at en mann som også er i jobb, synes det er helt greit å ha en kone som gjør såpass lite hjemme. Hun klarer ikke engang å gå ut med søpla. Men dette er vel spekulasjoner? Hva om det faktisk var ment humoristisk? Du vet jo ikke at han ikke syns det er greit med den fordelingen de har hatt Jeg syns også det kan være teit at min mann aldri klarer å huske på å ta med søpla, men det betyr jo ikke st alt i forholdet vårt er helt galt og at jeg ser på det som et problem. Selv om jeg likevel kan tulle mye rundt det 8
Gjest Gillians Skrevet 7. januar 2018 #6444 Skrevet 7. januar 2018 En ting er nå søpla, men å ikke en gang kunne oppvask- og vaskemaskin, da hadde jeg klikka hvis samboeren min ikke klarte det. Det kan jo hende alt var tull, men det tviler jeg på, hvem ville lagt ut noe sånt om seg selv til så mange ukjente hvis hun faktisk rydder og vasker og ordner masse i virkeligheten.
Papirfly Skrevet 7. januar 2018 #6445 Skrevet 7. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon. Papirfly, mod.
Miranda16 Skrevet 7. januar 2018 #6446 Skrevet 7. januar 2018 Ingen synes husarbeid er gøy. I svært mange hjem idag hvor begge jobber, fordeler partnerne på husarbeid. Kan ikke skjønne at mannen ikke setter noen krav til fordeling så tenker han har lagt opp til det selv. Det virker som HD skyver unna alt som ikke er gøy eller lystbetont. Det er ikke slik livet fungerer. Den var ganske ambisiøs den to-do listen i år synes jeg. Hun sier at det ikke økonomisk ikke er rom til å reise noe som er helt fair. Samtidig skal hun på Norgesferie, treningsferie, noe som ikke er billig 7
Maydis8 Skrevet 7. januar 2018 #6447 Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Ingen synes husarbeid er gøy. I svært mange hjem idag hvor begge jobber, fordeler partnerne på husarbeid. Kan ikke skjønne at mannen ikke setter noen krav til fordeling så tenker han har lagt opp til det selv. Det virker som HD skyver unna alt som ikke er gøy eller lystbetont. Det er ikke slik livet fungerer. Den var ganske ambisiøs den to-do listen i år synes jeg. Hun sier at det ikke økonomisk ikke er rom til å reise noe som er helt fair. Samtidig skal hun på Norgesferie, treningsferie, noe som ikke er billig Tror ikke du har nok tyngde til å kunne si at hun skyver bort ALT som ikke er lysbetont. Vi vet faktisk ikke hva som skjer der 24/7 6
Papirfly Skrevet 7. januar 2018 #6448 Skrevet 7. januar 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. 1
skruf Skrevet 8. januar 2018 #6449 Skrevet 8. januar 2018 Så lenge det funker for dem tenker jeg... mannen hennes forslag til nyttårsforsett virket humoristisk skrevet, så jeg tror ikke ekteskapet deres står og faller på om hun begynner å vaske klær eller ikke. 4
tutsi123 Skrevet 8. januar 2018 #6450 Skrevet 8. januar 2018 Jeg lurer på hva greia er med de tallrike selfiene?????? Er det fordi hun er så hekta på bilder av seg selv som i de fleste tilfellene er jukset med slik at hun fremstår slankere enn hun er,såkalt skjønnhetsfilter eller er det en annen årsak??? Jeg har sett henne i virkeligheten og det er enorm forskjell på bilder og den virkelige HD. 10
Wenda Skrevet 8. januar 2018 #6451 Skrevet 8. januar 2018 Det pleier å være stor forskjell på selfier og det virkelige bilde av en person uansett hvem det er snakk om da. 11
Miranda16 Skrevet 8. januar 2018 #6452 Skrevet 8. januar 2018 Hun ser fantastisk ut på det bildet der mannen har skrevet nyttårsforsetter! 2
gjestgitt Skrevet 8. januar 2018 #6453 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Hadde ikke HD et oppgjør med «skjønnhetsfilteret»? Synes hun ikke bruker stort annet enn dette filteret faktisk Endret 8. januar 2018 av gjestgitt 12
lille_mai Skrevet 8. januar 2018 #6454 Skrevet 8. januar 2018 Jepp, hun tok opp dette på snapchat, at det var litt selvmotsigende å bruke skjønnhetsfilter (skjønnhet og skjønnhet, syns bortimot alle jeg har sett bruket det filteret er vakrere fra før av). I forhold til mat nevner HD ofte at hun "må spise mer". Er jo tydelig at hun spiser mer enn behovet og er i kalorioverskudd. Det er en fornektelse jeg selv kjenner igjen, fra da jeg var veldig overvektig selv. Man spiser ikke ila hele dagen, og deretter spiser man en hel stor pizza fra peppes alene, ca 3000 kcal (Egen erfaring, jeg aner ikke om HD gjør dette spesifikt). 14
tutsi123 Skrevet 8. januar 2018 #6455 Skrevet 8. januar 2018 Og angående skjønnhetsfilter så fatter jeg heller ikke hvorfor det tas i bruk.Det strider veldig imot det å "elske seg selv" uansett størrelse når hun har så stort behov for å fremstå annerledes på bilder enn hun er i virkeligheten.Og forskjellen er STOR.Jeg skjønner at hun ikke har det bra hverken fysisk eller psykisk,og det er trist.Kommer ikke bort i fra at hun nok hadde hatt bedre sjanser til å få skikk på livet sitt ved å slutte å blogge og ellers vise seg frem hvor enn det er... Det er trist å være vitne til at en ung,voksen dame kaster bort sine beste år på denne måten. 4
Butternut Skrevet 8. januar 2018 #6456 Skrevet 8. januar 2018 5 timer siden, Miranda16 skrev: Hun ser fantastisk ut på det bildet der mannen har skrevet nyttårsforsetter! Det gjør hun:) Men det bildet er også fra 2013 eller 2014.. 3
tutsi123 Skrevet 8. januar 2018 #6457 Skrevet 8. januar 2018 Om man skal oppnå normalvekt,eller uansett ned i vekt,så er kostholdet det aller viktigste.Trening er ikke alfa omega for å oppnå vektnedgang.Dessuten å starte med trening uten å ha et optimalt kosthold i bunn,er ikke særlig smart for å si det forsiktig.For de som måtte slite med overvekt og/eller dårlige vaner angående mat.Ta kontakt med legen din.Det finnes så mange flinke folk der ute som vil veilede deg på en god og fornuftig måte.Helene Drage er ingen motivator om du ønsker forandring,da lurer du deg selv.Hun trenger hjelp selv,men skjønner det dessverre ikke.Man ser det tydelig på at hun kommer ingen vei på lang sikt. 9
Halloi Skrevet 8. januar 2018 #6458 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Jeg er enig i at kostholdet er alfa omega om man vil ned i vekt. Men en som er veldig overvektig vil vel forbrenne ganske mye når de trener? Eller? Og når man først kommer inn i en god stim på treningsfronten, så er det også, for mange, lettere å motivere seg til å spise sunnere. Men selvfølgelig... om man heller da vil belønne seg med pizza og sjokolade fordi man har trent, så er man åpenbart ikke der man bør være mentalt om man skal klare å gå ned i vekt. Trening er uansett veldig viktig for den psykiske helsen. Endret 8. januar 2018 av Halloi 5
tutsi123 Skrevet 8. januar 2018 #6459 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, Halloi skrev: Jeg er enig i at kostholdet er alfa omega om man vil ned i vekt. Men en som er veldig overvektig vil vel forbrenne ganske mye når de trener? Eller? Og når man først kommer inn i en god stim på treningsfronten, så er det også, for mange, lettere å motivere seg til å spise sunnere. Men selvfølgelig... om man heller da vil belønne seg med pizza og sjokolade fordi man har trent, så er man åpenbart ikke der man bør være mentalt om man skal klare å gå ned i vekt. Trening er uansett veldig viktig for den psykiske helsen. Jada du har helt rett,men med dårlig kosthold er det vanskelig å opprettholde gode vaner mtp trening over tid.Og det er vel meningen,dvs å få det inn som en rutine? 1
Halloi Skrevet 8. januar 2018 #6460 Skrevet 8. januar 2018 Joda. Men det er jo først og fremst i matveien Helene sliter. Hun har jo tidligere sagt at hun elsker å trene. Derfor tenker jeg at i hennes situasjon bør hun ikke vente til hun har kostholdet på plass. Såklart hadde det beste vært om hun klarte begge deler😊 Vi må alle finne vår greie. Og jeg tror definitivt at for hennes del blir det viktig å komme i gang med treningen. Som nevnt før må man begynne innenifra. Finne ut hvorfor man overspiser, og behandle det. Trening kan hjelpe på det mentale, og i tillegg noe hun faktisk liker. 1
Fremhevede innlegg