exictence Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Folk er så snille med hverandre. Gjør sånne fine ting mot hverandre for å glede sin kjæreste eller venn. Det er fantastisk. Det kan være små ting som betyr så mye. Denne tråden kan vi fortelle om sånne positive ting vi enten gjør selv for å glede en annen, eller om noen andre som gjorde noe for deg som betydde mye for deg. Eller noe du opplevde at en annen gjorde for en annen som var fint gjort. Jeg begynner: En venn hentet en frukt til meg og hadde skrevet navnet mitt på og et smile ansikt. Det gjorde meg glad. 4
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2016 I går var det en dame som så meg på lang avstand. Det hadde vært snarere for henne å ta en annen vei dit hun skulle, men hun gikk bort til meg og smilte og slo av en liten hyggelig prat og sa at hun ville så gjerne gå bort til meg og hilse på når hun så meg. Det gjorde meg glad. 3
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2016 I dag har jeg laget god frokost til min mann. Stått opp tidlig enda jeg ikke trengte det, for å gjøre det og ønske ham en god dag. Håper han ble glad for det. 3
Gjest O.G. Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 (endret) Jeg solgte mors finservice (Marianne Royal Blue fra fFrkløveren, sjøla hadde alle delene!!) forrige helg, det var en rar følelse fordi jeg husket høytidsdagene og søndagene vi ble servert på det, mamma har eid det siden firkløveren begynte å selge det, og damen som kom og kjøpte spurte om jeg virkelig ville kvitte meg av med servicet, gav meg en siste sjanse til å si nei, men jeg ville jo pga det føles rart og skulle bruke mammas service uten at hun var der, noe som jeg fortalte. Jeg ble prompte invitert på middag påfølgende dag og fikk sosekjøtt servert på Marianne Royal Blue, jeg såg hun koste seg like mye med legging av duk og oppdekking av servicet sitt som det mamma hadde gjort da hun var i livet. Jeg ble varm i sjela av å se det, og for en utrolig generøs dame som forstod og inviterte på middag. Endret 15. desember 2016 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Jeg solgte mors finservice (Marianne Royal Blue fra fFrkløveren, sjøla hadde alle delene!!) forrige helg, det var en rar følelse fordi jeg husket høytidsdagene og søndagene vi ble servert på det, mamma har eid det siden firkløveren begynte å selge det, og damen som kom og kjøpte spurte om jeg virkelig ville kvitte meg av med servicet, gav meg en siste sjanse til å si nei, men jeg ville jo pga det føles rart og skulle bruke mammas service uten at hun var der, noe som jeg fortalte. Jeg ble prompte invitert på middag påfølgende dag og fikk sossekjøtt servert på Marianne Royal Blue, jeg såg hun koste seg like mye med legging av duk og oppdekking av servicet sitt som det mamma hadde gjort da hun var i livet. Jeg ble varm i sjela av å se det, og for en utrolig generøs dame som forstod og inviterte på middag. *sosekjøtt* Anonymkode: c9596...2c4 1
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2016 3 timer siden, O.G. skrev: Jeg solgte mors finservice (Marianne Royal Blue fra fFrkløveren, sjøla hadde alle delene!!) forrige helg, det var en rar følelse fordi jeg husket høytidsdagene og søndagene vi ble servert på det, mamma har eid det siden firkløveren begynte å selge det, og damen som kom og kjøpte spurte om jeg virkelig ville kvitte meg av med servicet, gav meg en siste sjanse til å si nei, men jeg ville jo pga det føles rart og skulle bruke mammas service uten at hun var der, noe som jeg fortalte. Jeg ble prompte invitert på middag påfølgende dag og fikk sosekjøtt servert på Marianne Royal Blue, jeg såg hun koste seg like mye med legging av duk og oppdekking av servicet sitt som det mamma hadde gjort da hun var i livet. Jeg ble varm i sjela av å se det, og for en utrolig generøs dame som forstod og inviterte på middag. Så koselig, og fint gjort av deg og henne 2
Gjest O.G. Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 3 timer siden, exictence skrev: Så koselig, og fint gjort av deg og henne Takk.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Jeg har lite familie, og jeg forteller aldri noen om hvordan jeg egentlig har det, eller hva som egentlig skjer. Kort historie så har jeg tre barn og en baby og en eks som ikke ville mer. Denne høsten har vært tøff med å følge opp de eldste, ha en normal hverdag og nyfødt i hus som har hatt kolikk. Hadde ikke sagt til noen at han hadde kolikk, men nevnte til ei venninne at det var tyngre denne gangen.. Hun inviterte oss på besøk. Beordret meg til sofatjeneste, serverte mg og barna mat. Underholdt ungene og tok minste. Dette har hun gjort ofte i det siste.. Anonymkode: 327f3...6ca 8
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lite familie, og jeg forteller aldri noen om hvordan jeg egentlig har det, eller hva som egentlig skjer. Kort historie så har jeg tre barn og en baby og en eks som ikke ville mer. Denne høsten har vært tøff med å følge opp de eldste, ha en normal hverdag og nyfødt i hus som har hatt kolikk. Hadde ikke sagt til noen at han hadde kolikk, men nevnte til ei venninne at det var tyngre denne gangen.. Hun inviterte oss på besøk. Beordret meg til sofatjeneste, serverte mg og barna mat. Underholdt ungene og tok minste. Dette har hun gjort ofte i det siste.. Anonymkode: 327f3...6ca Så fint gjort av venninnen din 2
Gjest gjest17 Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 6 timer siden, O.G. skrev: Jeg solgte mors finservice (Marianne Royal Blue fra fFrkløveren, sjøla hadde alle delene!!) forrige helg, det var en rar følelse fordi jeg husket høytidsdagene og søndagene vi ble servert på det, mamma har eid det siden firkløveren begynte å selge det, og damen som kom og kjøpte spurte om jeg virkelig ville kvitte meg av med servicet, gav meg en siste sjanse til å si nei, men jeg ville jo pga det føles rart og skulle bruke mammas service uten at hun var der, noe som jeg fortalte. Jeg ble prompte invitert på middag påfølgende dag og fikk sosekjøtt servert på Marianne Royal Blue, jeg såg hun koste seg like mye med legging av duk og oppdekking av servicet sitt som det mamma hadde gjort da hun var i livet. Jeg ble varm i sjela av å se det, og for en utrolig generøs dame som forstod og inviterte på middag. Åh gud, jeg fikk helt tårer i øynene nå. Så utrolig fin opplevelse du fikk! 💙💜💛💚
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Jeg tror du må ta av deg de rose solbrillene dine.
Gjest O.G. Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 8 minutter siden, Melchior skrev: Jeg tror du må ta av deg de rose solbrillene dine. Nei, noen ganger må de beholdes på.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 14 minutter siden, Melchior skrev: Jeg tror du må ta av deg de rose solbrillene dine. Hvem må ta av seg de "rose" solbrillene sine? Anonymkode: 92551...2d2 1
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem må ta av seg de "rose" solbrillene sine? Anonymkode: 92551...2d2 folk som tror at folk er snille.
Zenobia Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 Jeg vil bare generelt si at jeg har FLOTTE naboer. Særlig i går (men jeg kan ikke være mer spesifikk ) 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Jeg var på flyttefot og skulle kjøre siste lass med bilen min i mange timer. Siste kvelden overnattet jeg hos ei venninne som disket opp med deilig mat og god seng. Neste dag hjalp hun meg å finne riktige skjema, tlfnr osv på nett siden jeg kom opp i en trasig sak rett idet jeg skulle kjøre. (det gikk bra takket være hennes hjelp). Så smørte hun niste jeg skulle ha med, ga meg masse nye CDer med musikk hun visste at jeg likte og ei flaske rødvin som jeg skulle kose meg med når jeg kom fram. Hele veien mens jeg kjørte tok hun kontakt for å høre hvordan det gikk. Er evig takknemlig for hennes hjelp, omsorg og gjestfrihet og har heldigvis fått sjansen til å være snill tilbake. Skulle ønske flere var som henne. Anonymkode: c70f3...891 5
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #18 Skrevet 15. desember 2016 (endret) 41 minutter siden, Melchior skrev: Jeg tror du må ta av deg de rose solbrillene dine. Og hvorfor må folk som synes at andre folk er snille "ta av de rosa solbrillene sine"? Endret 15. desember 2016 av exictence 5
exictence Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 15. desember 2016 Så fine historier folk skriver. Det er fint å lese. 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 Hadde vært på butikken og handlet litt for mye, blei ganske tungt å frakte hjem, men etter en stund kom en nabo kjørende forbi, hun stoppet bilen og spurte om jeg skulle sitte på for det så så tungt ut å drasse på alle de varene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå