AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #41 Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, Mari Y skrev: Man blir ikke gjengvoldtatt fordi man er mindre negativt innstilt til invandring. Hun ble ikke gjengvoldtatt. Hun skulle på en "fredstur" til midøsten i lag med sin ektemann, de var nettopp gift. Når de var kommet fram skulle de sende ett eller annet ut, det var en slags bryllupsreise. Hun ble derimot voldtatt og drept på veien bort, når hun skulle sitte på med noen. Anonymkode: 08900...d7f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #42 Skrevet 15. desember 2016 Skal også nevnes at hun hadde på seg en hvit brudeskjole, den skulle være på hele veien. Anonymkode: 08900...d7f
QuestionEverything Skrevet 15. desember 2016 #43 Skrevet 15. desember 2016 2 minutter siden, Mari Y skrev: Man blir ikke gjengvoldtatt fordi man er mindre negativt innstilt til invandring. Å herre. Hvis du går rundt og tror at alle vil være din gode venn bare du smiler til dem, så betyr det at du ikke tar forholdsregler, og da har større sjanse for å bli voldtatt. 1
Mari Y Skrevet 15. desember 2016 #44 Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ble ikke gjengvoldtatt. Hun skulle på en "fredstur" til midøsten i lag med sin ektemann, de var nettopp gift. Når de var kommet fram skulle de sende ett eller annet ut, det var en slags bryllupsreise. Hun ble derimot voldtatt og drept på veien bort, når hun skulle sitte på med noen. Anonymkode: 08900...d7f Jeg vet, men det var en referanse til QuestionEverythings kommentar.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #45 Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, Mari Y skrev: Jeg vet, men det var en referanse til QuestionEverythings kommentar. Ok, da skal jeg fortelle deg hvordan livet er. Om du ikke passer på, så utnytter folk deg eller gjør deg vondt. Naivitet er folks verste fiende. Anonymkode: 08900...d7f
Mari Y Skrevet 15. desember 2016 #46 Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, QuestionEverything skrev: Å herre. Hvis du går rundt og tror at alle vil være din gode venn bare du smiler til dem, så betyr det at du ikke tar forholdsregler, og da har større sjanse for å bli voldtatt. Nåja. Jeg bor faktisk i Oslo, og det der har aldri skjedd meg. Det betyr ikke at jeg går rundt og tror at alle er min gode venn, det trenger jeg ikke heller. Klarer fint å sette grenser om noen menn skulle legge ann på meg, om de er norske eller ikke.
Mari Y Skrevet 15. desember 2016 #47 Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da skal jeg fortelle deg hvordan livet er. Om du ikke passer på, så utnytter folk deg eller gjør deg vondt. Naivitet er folks verste fiende. Anonymkode: 08900...d7f Du trenger ikke fortelle meg det. 'bare' fordi folk er uenig, betyr ikke det at man er naiv. Jeg klarer fint å skjønne når noen utnytter en eller ikke, og det vet alle de som kjenner meg inn og ut, også.
QuestionEverything Skrevet 15. desember 2016 #48 Skrevet 15. desember 2016 2 minutter siden, Mari Y skrev: Nåja. Jeg bor faktisk i Oslo, og det der har aldri skjedd meg. Det betyr ikke at jeg går rundt og tror at alle er min gode venn, det trenger jeg ikke heller. Klarer fint å sette grenser om noen menn skulle legge ann på meg, om de er norske eller ikke. Nå var det heller ikke deg jeg skrev det første innlegget til, eller hva?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #49 Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, Mari Y skrev: Du trenger ikke fortelle meg det. 'bare' fordi folk er uenig, betyr ikke det at man er naiv. Jeg klarer fint å skjønne når noen utnytter en eller ikke, og det vet alle de som kjenner meg inn og ut, også. Du er naiv og bryr deg ikke om folket ditt. Anonymkode: 08900...d7f
Mari Y Skrevet 15. desember 2016 #50 Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er naiv og bryr deg ikke om folket ditt. Anonymkode: 08900...d7f Ja, du får gjerne tro det.
Mari Y Skrevet 15. desember 2016 #51 Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, QuestionEverything skrev: Nå var det heller ikke deg jeg skrev det første innlegget til, eller hva? Nei, men jeg ytrer mine tanker for det.
Example Skrevet 15. desember 2016 #52 Skrevet 15. desember 2016 5 timer siden, kiselle skrev: Vi bor bare 5 millioner på dette store arealet her. Sammenlignet med flere andre europeiske land har vi mer plass enn de noensinne kommer til å ha. Og jeg bare lurer, hvor tenker visse mennesker her i Norge at de som er på flykt fra krig, vold, sult OG de enorme naturmiljøforandringene som kommer, skal dra? Mener dere virkelig at de skal forbli i områder hvor det vil være null å leve av om bare 100-500 år?? Bare fordi dere er opphengt i frykt for religion, drap, vold, og lite penger ikke minst (en menneskeskapt oppfinnelse btw).. Er det noe bedre at de dør der nede. Ikke bare middeløsten, men afrika, søramerika, florida, japan, indonesia, india osv osv. Miljøkrisen er den største krisen vi har, og da kan vi ikke slå oss på brystet her i Norge, Europa, USA eller Russland og si Nei. Desse menneskene, uansett religion, hudfarge, kultur, er vår familie. Det er så jævla teit å stenge de ute når vi vet hvordan jorden kommer til å forandre seg, og allerede har gjort. Jævlig teit. Fy faen, da kan du snakke om dumme nordmenn og dumme mennesker da. Går du rundt og tror at asylsøkere som kommer til Norge flykter fra noe miljøkrise? 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #53 Skrevet 15. desember 2016 trådstarter: du er altfor generøs mot dine opponenter. la oss være ærlige, hva? det er ikke bare *noen* nordmenn som er dumme, det er *veldig mange* nordmenn som er dumme. flertallet av nordmenn faller under begrepet 'saueflokk', det gjør flertallet av andre befolkninger også. det er enkel evolusjonsteori: alle kan ikke være generaler, noen må følge etter også. problemet oppstår når oppførselen, holdningene, impulsene og tankene til "sauen" ikke lenger dikteres av menneskene han har rundt seg, men av tv-serier, hollywood-filmer, ledere i vg og nytt på nytt - med andre ord massemedia. en kunstig virkelighet skaper logiske brister når den konfronteres med den virkelige virkeligheten - derav de dumme nordmenene du observerer. Anonymkode: 36526...dad 2
Leavemealone Skrevet 15. desember 2016 #54 Skrevet 15. desember 2016 Mange mennesker er veldig lite reflekterte og klarer ikke se hvordan Islam som religion og system, og andre kulturer har innvirkning på det norske samfunn som helhet. De er rett og slett mindre begavet. Man burde fått stemmesertifikat før man fikk gi sin stemme. Vi må hjelpe innvandrere, men ikke med at de må over 20 andre land der mange mister livet på veien for å komme hit. Hjelp de der de er, den eneste plassen vi kan hjelpe dem. I sitt eget land. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. desember 2016 #55 Skrevet 15. desember 2016 Nordmenn er naive, dumsnille og bor i et rosa luftslott ( i hvertfall sosialistene/ venstrefløyen)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #56 Skrevet 15. desember 2016 9 timer siden, Jonasmann skrev: Jeg har aldri forstått meg helt på tankegangen her i Norge, hvor ideene deres stammer fra. Hver en idiot må forstå at denne innvandringen ikke går lenger. Du må ha en spesiell form for IQ brems for å ikke forstå det her nå. Det handler ikke om logikk, det handler om følelser. Hvordan skal man argumentere mot slik.. Anonymkode: fe9e6...366
Gjest gjest17 Skrevet 15. desember 2016 #57 Skrevet 15. desember 2016 9 timer siden, Zalo2 skrev: Apropo indianerne, hva skjedde med landet deres da de hvite kom? Nå sitter de inne i reservater med alkoholproblemer og fattigdom. Synes umåtelig synd på dem. Er det ønskelig for oss snaue 5 mill nordmenn å havne der? Vel. Det er vel karma er det ikke? Med tanke på hva normenn allerede har gjort mot samer. Nå er det logisk at i fremtiden kommer ikke alle 5 millioner nordmenn til å overleve forandringene som kommer. En viss prosentandel døde gjelder også resten av planeten. Men greit, å diskutere med mennesker som tror at vi kan bare lukke grensene.. Lykke til med det.
Gjest gjest17 Skrevet 15. desember 2016 #58 Skrevet 15. desember 2016 4 timer siden, Example skrev: Går du rundt og tror at asylsøkere som kommer til Norge flykter fra noe miljøkrise? Nei, selvfølgelig ikke. Derimot er det miljøflyktninger som vil komme, og det i hopetall overalt. Greit at du forsøker å få meg til å se dum ut, det er bare det at den som fremstår som uvitende og dum er deg selv.
Gjest gjest17 Skrevet 15. desember 2016 #59 Skrevet 15. desember 2016 7 timer siden, Lutetium 71 skrev: Så.. vi burde sende så mange som mulig til Sibir eller Nordpolen? Der er det virkelig enorme befolkningsfattige arealer. Sibir vil jo ved klimaforandringer bli grønt og blomstre. .nordpolen forsvinner jo. Det trodde jeg faktisk at du visste, men så feil kan man altså ta om folks intelligens.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #60 Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om logikk, det handler om følelser. Hvordan skal man argumentere mot slik.. Anonymkode: fe9e6...366 Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse? Borderline? Anonymkode: 2ff30...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå